تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۸۵ • چاپ کنید    

الهامات غيبي و غير غيبی

گوش دهید و دریافت کنید

رييس جمهوری اسرائيل با اتهام تجاوز مواجه است. خبرنگار ما از یزد گزارش داد که این اتهام بشدت از سوی همسایگان قدیمی آقای موسی قصاب که الان با نام موشه کاتساو رئیس جمهوری اسرائیل است رد شده. همچنین سید محمد خاتمی گفته است ما یزدی​ها اجازه می​دهیم به اصلاحات تجاوز شود، ولی اینکه خودمان تجاوز کنیم، غیر ممکن است. در عین حال یک شاهد نسبتا عینی در به پلیس اورشلیم گزارش داده که آقای کاتساو و ... ایشان که از ذکر نامش معذوریم، قامت دارد ولی استقامت ندارد، عین اصلاح​طلبان متولد یزد! با اين وجود کارشناسان معتقدند کاتساو که عضو حزب راست ليکود است دچار عارضه "راست​گرايی" افراطی شده است. هنوز رابطه اين عارضه با مشرف افراطی وياگرا به اثبات نرسيده است.


پزشکان به محمود احمدی​نژاد توصیه کرده​اند از خوردن شکر زیادی خودداری کند چون خدایی ناکرده قند خونش دارد زیادی بالا می​رود و غیره! در ضمن به او گفته شده هسته زیادی هم نخورد چون حرف​های اخیرش بسیار هسته​ای از آب در آمده است. یکی از نزدیکان ایشان گفته که نامبرده معمولا خرما و هلو را با هسته میل می​فرمایند. از اکل هسته​های دیگر توسط ایشان بی خبریم.


در همین حال احمدی​نژاد طی سخنانی در مراسم ستند آپ​کمدی افطار گوی رقابت را از هادی خرسندی، ابراهیم نبوی و حمید ماهی​صفت ربود. در این مراسم تعدادی از مهمانان افطاری به دلیل باطل شدن وضو ناسی از خنده نتوانستند در نماز جماعت شرکت کنند. احمدی​نژاد در جمع مهمانان گفت: معجزه که فقط خروج شتر از کوه نیست، همین که ما از پشت کوه ظهور کرده​ایم به قول همسر الهام ما، ما معجزه هزاره سوم هستیم. وی همچنین ادعا کرد هر شب به او الهام می​شود، ولی وقتی گفت غلامحسین الهام، با لگد زیر میزی سخنگوی دولت مواجه شد و گفت آهان، آقای بوش هم مثل ما مورد الهام قرار می​گیرد، البته الهام​های شیطانی، ولی این الهام ما هم عجب شیطونی است​ها! گوگوری مگوری است و هر شب به ما بدجوری الهام می​شود، به نحوی که هاله نور ما فیوزش می​پرد از شدت نورانی شدن!


او در مورد سفر اخیرش به اندونزی گفت که دختران آنجا به او می​گفتند:" Ahmadinejad, we love you (احمدي‌نژاد ما عاشق تو هستيم)". اينقدر اين حس شديد بود که انگار اين دفعه ما شده بوديم مثال حضرت يوسف و زليخا هی می​آمدند دنبال ما، و خلاصه دست انداختند پست کاپشن ما و اين پشت ما را که می​بينيد پاره شد اثر همان دست​اندازی آنها به ماست از بس عاشق ما شده بودند!


وی همچنين در مورد سفرش به عربستان گفت آنجا یک نیروی عجیب ما را جلو می​برد، همه مبهوت ما شده بودند. همه بشدت ماتحت تاثیر ما قرار گرفته بودند و همه می​خواستند ما حداقل ۱۰ دقیقه با ایشان گپ بزنیم و آینده آنها را پیش بینی کنیم، و بگوییم فرزند بعدی​شان پسر است یا دختر و از این حرف​ها...


گفته می​شود سران کشورهای اسلامی از او خواسته​اند به مراسم آنها بیاید و جوک بگوید و در کشورهای​شان استند آپ کامدی برپا کند.


روانپزشک کلاغستون معتقد است که وقت تنگ است و بايد هرچه زودتر يکی به داد محمود، الهام و مردم ايران برسد.

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظرهای خوانندگان

khob boood

-- amin ، Oct 17, 2006

damet garm!

-- nooreddin ، Oct 17, 2006

Nice, made me laugh

-- kiani ، Oct 17, 2006

معرکه بود

-- amir ، Oct 19, 2006

بسیار دردناک بود . ولی روزنه های نور برابر مردم بسته شد و هاله های نورانی در برابر آنها گشوده شد . باشد تا رستگار شوند ...

-- محمد ، Oct 20, 2006

عالی بود بنویس

-- رضا ، Oct 24, 2006

jaleb bood

-- abolfazl ، Oct 26, 2006

va in ast roozegare mamlekati ke dar an anke nemidanad harf mizanad va anke midanad ya harf nemizanad ya agar .mizanad khafeash mikonand

-- sarai ، Oct 29, 2006

kheili ba estedad hastid bishtar az ahmaghinejad

-- بدون نام ، Oct 31, 2006

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)