تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۸۵ • چاپ کنید    

انقلاب مدیریتی احمدی‌نژاد و جمکرانیزه کردن سازمان مدیریت

گوش دهید و دریافت کنید

محمود احمدی‌نژاد در تلاش است در سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی انقلاب مدیریتی بوجود بیاورد. در همین حال کارشناسان با ضد انقلاب شدن بسیاری از اعضا دولت و مجلس مواجه شده‌اند. دلایل انقلاب مدیریتی احمدی‌نژاد عبارت است از:


۱-وقتی به سفرهای استانی می‌رود و خالی می‌بندد که چنین می‌کند و چنان، مسوولین سازمان مدیریت خالی‌بندی‌ها را ثبت می‌کنند و بعد گزارش به مقامات بالاتر می‌رود.


۲- چون برای خالی‌بندی‌ها باید ردیف بودجه نوشت و تصویب کرد، هیچ الاغی زیر بار خالی‌بندی‌های احمدی‌نژاد در استان‌ها نمی‌رود، پس طرح‌های جدید دولت در سازمان مدیریت رد و روانه چاه فاضلاب می‌شود.


۳-مهم‌ترین مخالفت سازمان مدیریت با طرح‌های احمدی‌نژاد مربوط به پروژه‌های تسریع ظهور است. از جمله طرح افزایش تعداد چاه‌های عمیق زنانه و مردانه جمکران، امتداد خط مترو تهران تا جمکران، ایجاد مرکز هاله درمانی جملکران، انتقال فرودگاه امام به جمکران ساخت خانه عفاف در حاشیه جمکران و غیره


گفته می‌شود قرار از مرکز استریپ‌تیز"خلع لباس" نیز به طور زیرزمینی به مدیریت خانم ر... در ۳ کیلومتری جمکران ایجاد شود.


به گزارش بی‌بی‌سی، مالاریا همزمان با قدرت گرفتن اصول‌گرایان در ایران مجددا شیوع یافته، یک کارشناس وزارت بهداشت اعلام کرد چون پشه‌های آنوفل به مدت هشت سال با حشره‌کش‌های ضعیف فقط گیج شده‌ بدند، پس از رفع اثر این مواد تقلبی، ضمن ایمن شدن به هرگونه مواد اصلاحی، مجددا فعالیت خود را باقدرت بیشتری از سر گرفته‌اند.


اینترنت پر سرعت در ایران دچار ممنوعیت‌های شرعی شد. ظاهرا یکی از اعضای شورای نگهبان که تصادفا در زمان استفاده از اینترنت پرسرعت در یکی از روزهای ماه مبارک به عکس‌ها علیا مخدره‌های خلع‌لباس شده و فیلم‌های کوتاه پورنو آنلاین برخورده و نتوانسته چشم بردارد، در نتیجه روزه‌اش باطل شده و بعدش هم باعث ابطال روزه بنده منزل در خانه شده و ....از ذکر جزئیات معذوریم. به همین دلیل نام‌برده در جلسه بعدی شورای نگهبان از دچار معصیت شدن جوانان ایرانی به خاطر استفاده از اینترنت پرسرعت اظهار نگرانی کرده چون باعث ابطال روزه و نیز به فساد افتادن جوانان ایرانی به خصوص مجردین خواهد شد. شورای نگهبان مسوول به بهشت فرستادن شهروندان ایرانی است


یکی از تحلیل‌گران سیاسی وبلاگستان وابسته به مشارکت اعلام کرد ۵ خط و گروه مختلف در انتخابات مجلس خبرگان حضور دارند. کارشناس کلاغستون ضمن رد این فرضیه گفت شرط حضور ۷خط بودن است.


شرکت نروژی استات‌اویل به خاطر پرداخت رشوه به یکی از مقامات ایرانی برای تصویب پروژه‌اش در آمریکا و نروژ محکوم شد. در همین حال مقام ایرانی که متهم به دریافت رقوه شده هرگونه دریافت وجهی را بشدت رد کرده و گفته است این خارجی‌ها برای بدنام کردن ما به طور خودسرانهگ میلیون‌ها دلار پول به حساب‌های ما ریخته‌اند. این روش در ایران سابقه‌ای طولانی داشته و بسیاری از مقامات که در بانک‌های سوییس و آلمان و کانادا حساب دارند همیشه از افزایش میزان وجه نقد حساب‌های‌شان اظهار ناراحتی کرده‌اند.

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظرهای خوانندگان

خیلی بامزه بود حال کردم

-- رضا شیخ ، Oct 16, 2006

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)