تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۸۵ • چاپ کنید    

وقایع وبلاگیه پنجم-ماجرای علی اکبرخان ولایتی مجعول در قلاع بلاگفا

وقایع وبلاگیه پنجم

گوش دهید

بعد آنکه چند ده نفر در عمارت پیچ در پیچ دارالصوت زمانه گم شدند و دیگران هم غالبا با زحمت زیادی دخول و خروج می کردند، عاقبت عالیجاه مهدی خان جامی موافقت فرمود به مرمت آن بنا و این کار را میرحسین آقای درخشان ابوالبلاگر عهده گرفت. تا اینکه چند روز قبل، عمارت جدید آماده و جمیع اهل زمانه به راسیت موذن الخاقان مهدی خان صاحب زمانه به آنجا نزول اجلال کردند. علی رغم شایعات مربوط به اوضاع وخیم دماغی و حتی ابتلای به مالیخولیای جناب ابوالبلاگر، که این روزها در وبلاگستان پیچیده، مشاهده شد که مشارالیه به کمال مهارت عمارت جدید دارالصوت زمانه را بنا کرده است که بسبب این، عالیجاه جامی هم مخلع کرد ابوالبلاگر را و قسم جلاله خورد که دیگر در حالت عصبانیت میرحسین آقا را از جایی اخراج نکند!



دیگر آنکه از قرار مسموع علی اکبر خان ولایتی معتمدالسلطان که در دار الحکومه خیلی ارج و قرب داشته و مورد اعتماد کامل است، به وبلاگستان نزول اجلال فرموده بوده و در قلاع بلاگفا میهمان می شود که این واقعه خیلی اسباب سرور برخی از اعاظم وبلاگستان شد و ایشان در تدارک مراسم استقبال از معظم الیه بودند که خبر رسید میرزا علی رضای شیرازی رییس بلاگفا، جناب معتمدالسطان را بجهت تقریرات تند پلتیکی اخراج کرده و ایشان هم فعلا از وبلاگستان بحالت قهر رفته است. بجهت اینکه خیلی این ماجراغریب می نمود خفیه نویس زمانه شخصا متصل شد به میرزا علیرضای شیرازی که کاشف بعمل آمد که آن علی اکبرخان ولایتی ای که در بلاگ فا حجره گرفته بوده مجعول بوده و به این جهت از جانب علی اکبر خان اصلی امر شده بوده که باید این علی اکبر خانی که خودش را معتمدالسلطان جا زده اخراج کنید که امرای بلاگ فا هم از خوف مافوق و بخصوص ماتحتشان امتثال امر می کنند.



دیگر آنکه یک مختصر زد و خوردی بین سیماخاتون شاخساری که فرنگوپولیس تحت اداره اوست و مهدی خان صاحب ژرف در گرفت. از قرار اخبار، صاحب امر میجر تونی بلر رییس الوزرای بریطانیا امر کرده که طایفه نسوان منبعد باید بی حجاب خدمت ایشان شرفیاب شوند بجهت اینکه ایشان با مونثاتی که پوشیده اند خوب نمی تواند رابطه برقرار نماید که سیماخاتون به این حکم، معترض شد و گفت که هر چند من نه اهل چادر و حجابم و نه اهل رابطه با جماعت مردان، لاکن اگر میجر تونی بلر به واقع اهل رابطه باشد باید از روی چادر هم بتواند. مهدی خان صاحب ژرف هم به طرفیت از میجر تونی بلر درآمد و اعلان کرد که بخلاف عقیده سیماخاتون، با چادر و حجاب و برقع آنطور که باید وشاید نمی شود رابطه برقرار نمود و موکد نمود که من خودم در این باب تجربه دارم.
فعلا که کار جنگ در همین حد است و جمیعی از رعایا دست بدعا شده اند که از این جلوتر نرود چون محتمل است که اگر کار بالا گیرد، صاحب فرنگوپولیس خیلی اسرار مگو را در حالت عصبیت عیان کند و این مسبوق به سابقه است. مثل آندفعه که سر ماجرای فرقه لزبیه جنگ درگرفت و مشارالیها خیلی اسرار مگو را گفت که بعضی ها طاقت آنها را نداشتند و حتی گوش چند نفر از اهل وبلاگستان هم سوخت!



دیگر آنکه میرزا علی آقای پیرحسینلو راپرت داد که ایشان اخیرا یک اعلانیه ای از نظمیه مشاهده کرده که در آن به والدین اطفال هشدار شده بوده که مواظب اطفال خود باشند که به طرف اینترنت نروند و اگر هم چاره از آن نبود آنها را شخصا همراهی کنند تا گرفتار قطاع الطریق نشوند. بجهت این کار یک دستورالعمل مبسوطی هم مجانا به خلق الله می داده اند که خیلی مفاد آن جالب بوده. منجمله اینکه توصیه شده بوده به اینکه از یک ایمیل مشترک برای تمام اعضای خانواده استفاده شود تا والدین قادر باشند اطفال خوذ را بهتر مراقبت کنند. ایضا خبر رسید که یکی از صاحب منصبان عالی رتبه نظمیه هم اعلام کرد که مطابق تحقیقات اداره ایشان، قریب هشتاد درصد کسانی که به اینترنت می روند برای فسق و فجور به آنجا می روند. بعقیده حقیر که غریب می نماید مگر آنکه معنای فسج و فجور موسع گرفته شود والا که به هیچ وجه این منار نمی گنجد، نه به گنجشک و نه به شترمرغ!



تمت هجدهم مهر 1385 مطابق دهم اکتبر سال 2006 سال مسیحی

میرزا محمود، خفیه نویس دارالصوت زمانه

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظرهای خوانندگان

ميز محمود، اون طونی بلر نبود، جک استرو بود.

-- امين ، Oct 11, 2006

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)