تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۸۵ • چاپ کنید    

ابوالفضل دوستت داریم، ابوالفضل دوستت داریم

ایران به تحریم نزدیک‌تر می‌شود

گوش دهید

به گزارش قارقار مرکزی خبر، در اثر م تعلیق غنی‌سازی و چند پاره‌گی تصمیم‌گیری دولت مردان ایرانی، و تمایل آقای لاریجانی به ادامه مذاکرات تا ایران ۱۴۰۰، کشورهای عضو ۵+۱ تصمیم گرفته‌اند ایران را تحریم کنند.

افغانستان هم تعهد کرده تامین تریاک فرد اعلای مورد نظر بعضی‌ها را متوقف کند. نیروهای ناتو در کابل که عضو کشورهای ۵+۱ هم هستند، اعلام کردند در صورت عدم تعلیق غنی‌سازی، جلوی چند محموله تریاک فرد اعلا را که نمی‌توانیم بگوییم به کجا می‌رفت را گرفته‌اند. بنظر می‌رسد این تحریم کارساز تر از تحریم اقتصادی ایران باشد.

از طرف دیگر محمود گفته است ما به قیمت گرسنگی کشیدن مردم ایران دست از غنی‌سازی نخواهیم کشید. یا مرگ یا غنی‌سازی! می‌‌جنگیم، می‌میریم، تعلیق نمی‌پذیریم

اعتماد ملی‌گفت:مخالفان تحجر در لیست این حزب قرار دارند. یک آگاه سیاسی که کروبی و جماعت را می‌شناسد گفت، البته تحجر امری نسبی است و کسانی در لیست آقای کروبی هستند که میزان تحجرشان کمی کمتر از ۹۹ درصد باشد. ظاهرا آقای مجید انصاری که معروف به نفوذی جناح راست در میان این طرفی‌هاست در لیست کروبی قرار دارد. مجید انصاری یکی از نمایندگان مجلس پنجم است که می‌توانست با آبستراکسیون و همراه کردن بقیه مانع تصویب اصلاحیه قانون مطنوعات شود و آخرالامر نشد.

وزارت کار انتخابات انجمن صنفی روزنامه‌نگاران را تایید نکرد. این گزارش حاکی است علت رد نتیجه ربطی به نفرات اصلاح‌طلب ندارد، بلکه گفته‌اند تا زمانی که رجبعلی مزروعی هر چهار هفته یک بار حمام می‌رود و لباس‌هایش را سال به سال به خشک‌شویی می فرستد و به خاطر صرفه‌جویی در مصرف برق، اتو را هم روقن نمی‌کند، نمی‌توانند مسوولیت آسیب‌های روحی و روانی به مراجعین به انجمن را بپذیرند. چهار شرکت شامپوسازی و تولید مواد بهداشتی حاضر شده‌اند اسپانسور مزروعی شوند، و هاکوپیان هم حاضر شده هر هفته یک دست کت‌و شلوار نو به او بدهد،

حسین رضازاده در مسابقات جهانی دومینیکن برنده سه مدال طلای جهانی شد. این درحالی است که بقیه اعضای تیم به خاطر استفاده از مواد نیروزای غیر قانونی از همراهی رضازاد محروم شده بودند. رضازاده که با اجازه فدراسیون جهانی از "بلوتوت" استفاده می‌کند، در تمام طول مسابقه به طور آنلاین با ابو‌الفضل در ارتباط بود.

Share/Save/Bookmark

نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)