تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۸۵ • چاپ کنید    

محمودجونم افشا کن، افشا کن

پژوهشگران می‌گویند مصرف دائمی نوشابه‌های حاوی کولا خطر ابتلا به پوکی استخوان در زنان را افزایش می‌دهد

گوش دهید

البته به گزارش یکی از همکاران ما، کسانی که در جوانی داروی نظافت را به طور معکوس یعنی روی کله‌شون امتحان کردن و شکر و نوشابه زیاد خوردن علاوه بر پوکی استخوان دچار پوکی مغز هم میشن و دچار مشکلات فل-سفیه می‌شن، این نوع سفاهت باعث میشه در همه امور نظر صادر کنن و بهش رنگ فل-سفیه بدن، پس آقایون و خانومای عزیز حواسشون باشه نه شکر زیادی بخورن،نه نوشابه زیادی و نه داروی نظافت رو برعکس مصرف کنن!

ثمره هاشمی استعفاء نمی‌دهد. ای آقو که مشاور رئیس جمهوری بود و حالو شده معاون وزیر کشور در اعتراض گفته که چطو آقوی احمدی‌نژاد که دو شغل داره از هیچکدوم استعفا نداده؟ ایشون چتو هم رئیس جمهوره هم رئیس قوه مجریه؟ هر وقت از هیکیش استعفا داد، مام ها!

آقوی احمدی‌نژاد چن روز پیش گفت که سو استفاده کنندگان بورس باز رو ظرف ۱۵ روز افشا می‌کنه! روزنومه اعتماد ملی هم نوشت این چندمین باره ای آقو از ای خالیا می‌بنده. پارسال هم گفته بود ۸ روز دیگه افشا می کنم کیا می‌خواستن به زور منو از کاندیداتوری بندازن، میگن چهل و خورده‌ای سال پیش هم یک صدا از بیمارستانی در گرمسار ضبط شده که واسه‌تون ترجمه می‌کنیم!

ویییییییییی آ آ آا ماما ..اوووووو... بابا...اه!

یعنی من افشا می‌کنم اون پرستاری که منو گذوشت جای یی بچه‌ی دیگه!

ایران گفته هنوز هم حاضر به ادامه مذاکرات هسته‌ای است. گفته می‌شه ایران از الان به فکر ادامه مذاکرات پس از حمله نظامی است. آمریکویا هم می‌خوان همون کشتی جنگی که بعد از جنگ با ژاپنی‌ها روش آتش‌بس رو امضا کردن بیارن خلیج فارس واسه همون دلیل...

آقوی آیت‌الله کاظمینی بروجردی و طرفدارانش در قم ییی نشست اعتراض‌آمیز برگزار کردن آيت‌‏الله سيدمحمد كاظميني بروجردي در گفت‌‏وگو با خبرنگار "ايلنا" با بيان اينكه هدف بنده و هوادارانم دفاع از دين سنتي است، گفت: «به اعتقاد ما مردم از دين سياسي خسته شده‌‏اند و خواستار بازگشت به دين سنتي هستند.»

راستی جدل فلسفه اسلامی رادیو زمانه میان آقوی عبدی کلونتر و داریوش ملکوت خیلی جدی شده! فقط چون ای همکار ما می‌تونه با او صدوی مکش مرگ ما دلبری کنه و داریوش برنامه رادویی نداره، اصلا حال نمده! ما از آقوی مهدی جامی تقاضا می کنیم یی برنامه مستقل هم بده داریوش خان که حسابی حال کنیماز ای مجادله! در این مورد آقوی ملکوت در باره عبدی کلونتر گفته تجزیه بحث ایشون خوبه، ولی مرده‌شور ترکیبشو ببرن.

Share/Save/Bookmark

نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)