تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۸۵ • چاپ کنید    

شب جمعه نسبتا مبتذل زمانه

سلامنعلیکم، شب جمعه‌تون بخیر!

گوش بیگیرین نِه!

ثبت نام مجلس خبرگان آغاز شد. حاج​آقوی ما هم ديده چيزی از آقايون کم نداره داره ميره حوزه ثبت نام کنه! علتش اینه که همه آقایون به همه​ی چی از موضع بالا نگاه می‌کنن و هیچکی رو آدم به حساب نمی‌آرن، ای آقوی ما هم از بالو به همه چی نیگاه می​کنه، البته توی خونه مردم، تازه‌گیا هم با کلاقوی خونه آقوی الهام رفیق شده خبروی شب جمعه‌ای اونا رو در باره خلع لباس و ای حرفا رو می‌خواد سر در بیاره  

به گزارش بی​بی​سي،کوبايی​ها خيلی عمر می​کنند. سالخوردگان کوبايی عقيده دارند که با مصرف کمتر مشروبات الکلی و در عوض روی آوردن به قهوه و سيگار برگ و آميزش جنسی توانسته اند زندگی خود را طولانی کنند. اصولا ما کلاغ​ها هم احتمالا علت عمر زيادمون قهوه خوردن و سيگار برگ کشيدن نيست! البته ما متوجه شديم که آقوی کلينتون هم که يی زمانی می​خواس عمرش زياد بشه، هم سيگار برگ می​کشيد، و هم آره و ينا! شاهدش هم مونيکا!

باز تاب نوشت: دست رد تمام اعراب منطقه بر سينه ملكه جنگ که منظورشون خانوم رایسه. احتمالا دست رد ايشان بعد از آزمايش ماموگرافی بوده که نفهمدين ايشون سرطان سينه داشتن يو نه! فعلا گفته می​شه خانوم رایس در کشوروی عرب با سران مشغول مذاکرات اقتصادیه و دست به معامله​هوی بزرگی زده!

دولت آمريکا گفته که حاضر است موتور هواپيماهوی ايران رو تعمير کنه، حالو که ايجوريه، قربونتون ای جلوبندی حاج آقوی ما رم تعمير کنين، از بس کار کرده ياتاقان سوزونده!

یی کشف مهم شب جمعه‌ای داریم که ای حاج آقوی ما رفته بود سلیکان ولی توی شرکتوی آی‌بی‌ام و دل و از این مزخرفات رایانه‌ای ثبتش کنه، بهش گفتن بره یی جوی دیگه ثبت کنه! حاج آقوی ما راه تبدیل نرم افزار به سخت افزار رو از طریق دارویی پیدو کرده ..ای گفتین چیه؟

امیدواریم این شب جمعه مشکل نرم‌افزاری سخت افزاری ندوشته باشین!

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظرهای خوانندگان

نيک آهنگ عزیز
اون يک جرعه اعتباری را که سعيد مرتضوی برات جور کرده بود را به همين آسانی و ارزانی می فروشی؟ دوباره کی می خواهی قطره قطره جمع کنی؟ با کدوم مرتضوی؟

کلاغستون: ما والو به ای آقوی نیک آهنگ گفتیم حرف شما رو، گفت اعتبار بادکنکی به درد عمه‌ام می‌خوره! در ضمن احتمالا شما نیک‌آهنگ رو زیادی جدی گرفتین! اول زندگی رو جدی نگیر کاکوجونی، بعدا نیک‌آهنگو!

-- محمود جم ، Oct 5, 2006

man be weblag سوررئالیست sar zadam age mishe asweblag لیبرالیسمham dar saiteton bezarin

-- mohamad ، Mar 23, 2008

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)