تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۸۵ • چاپ کنید    

حالا حکایت ماست

به یک خبر تلخ در مورد یکی از شیرین‌ترین طنزپردازان تاریخ ایران توجه کنید.

گوش دهید

عمران صلاحی رفت دنبال حکایت ابدیت. حالا حکایت اوست. آقای شکرچیان بی او چه کند؟ عمران رفت پیش پرویز شاپور تا باهم بگویند و بخندند به ریش زندگی.

۴۰ سال از عمر ۶۰ ساله‌اش را در مطبوعات گذراند. از توفیق شروع کرد و با گل‌آقا ختم.

یادش گرامی باد

به گزارش بی​بی​سي، پاپ بنديکت پيش از پاپ شدن، مسوول رفع و رجوع بچه​بازی و تجاوز کشيش​های کاتوليک به همديگر و کودکان بوده است.
در همین  حال خبرنگار ما از قم خبر داد که قرار است کارشناسان پزشکی قانونی قم که متخصص در امور بررسی سو استفاده جنسی در محيط​های مذهبی هستند برای بررسی سو استفاده کشيشان عازم اروپا شوند. پيش از اين هميشه پزشکان شاغل در پزشکی قانونی قم که زير بار توصيه​های حوزويان برای حذف گزارش​های خاص نمی​رفتند از قم به مناطق بدتر تبعيد می​شدند. ولی با اين طرح می​توانند در اروپا ساکن شوند. قم و مشهد و ديگر شهر​های مذهبی سابقه چندان جالبي در رفتار با طلبه​های جوان  بدون ریش جیگر طلا و بی مو بالغ نشده یا تازه بالغ  ندارند و بعضی از ایشان  در بزرگسالی انتقام​شان را از بقيه می​گيرند. این گزارش هنوز به تایید آقای فاکر نرسیده است.

وزارت ارشاد اعلام کرد، از این به بعد انتشار سخنان آیت​الله خمینی نیازمند مجوز کتبی است. ممکن است ایسان حرف​هایی زده باشد که الان امنیت ملی را به خطر بیاندازد.   گفته می​شود کارشناسان وزارت ارشاد به کار بردن خال لب در اشعار ایشان را دارند رمز گشایی می​کنند.

پزشک معالج احمد باطبی دستگیر شد. پس از اینکه چند نفر از زندانیان سیاسی در دوران اعتصاب غذا فوت کرده بودند و این اتفاق برای باطبی نیافتاده بود، بازجوها به شک افتاده بودند که چه عاملی باعث نمردن او شده است. اولین متهم پرونده زنده نگه داشتن زندانیان سیاسی در دوران اعتصاب غذا هنوز تا ین لحظه زنده است.

احمدي‌نژاد گفت: فکر نکنند با خودشيريني مي‌توانند عظمت امام را زير سؤال ببرند. احمدی نژاد بدون آنکه نامی از هاشمی رفسنجانی ببرد گفت پارسال شکست خوردی، بسه​ت نبود، امسال هم باز شیکستت می​دیم بچه کرمونی، حالتو دو سوته می​گیرم، همون دو نخ ریشتم با ژیلت می​زنم تا داغت تازه سه، عمرا بتونی از این سند مندا در بیاری واس حال​گیری. فیتیله پیچت می​کونم. چرخ دوچرخه فائزه​تو پنچر می کونم....

فاطمه رجبی همسر غلامحسين الهام گفت بايد هر چه مدرک است از دست هاشمی رفسنجانی در آورد. ظاهرا هامشی از آنها در دوران قبل از ازدواج مدارکی دارد.

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظرهای خوانندگان

برنامه کلاغستون جالب بود ولی یک سوال چرا در دادگاه ویژه روحانیت قم هیچ شکایت یا پرونده ای از سوء استفاده جنسی یا شکایتی در این مورد وجود ندارد حتی در شعبات دادگاه ویژه روحانیت سراسر کشور ایران هم هیچ گزارشی در مورد اینکه کسی در مورد سوء استفاده جنسی از یک روحانی شکایتی کرده باشد وجود ندارد همچنین نیروی انتظامی قم و پلیس کل کشور ایران هم تاکنون گویا هیچ نوع شکایتی یا مسأله ای در مورد مسائل مربوط به لواط گویا در مورد روحانیون ثبت نکرده است از این مورد عجیبتر کسانی هستند که از روحانیت خارج شده اند می دانید که بسیاری از روحانیون اکنون در خارج از ایران تبعید هستند در خود اروپا بسیار روحانی در تبعید داریم و همچنین افراد زیادی هستند که قبلا روحانی بودند ولی حالا از این شغل خارج شده اند مثل همین سید ابراهیم نبوی که توی زندگینامه اش سابقه هشت ماه درس طلبگی خواندن دارد خیلی عجیب است که این افراد که قبلا روحانی بوده اند بعد از اینکه از ایران خارج شدند و از روحانیت هم خارج شدند و شغل های دیگری گرفتند و بسیاری از آنها با جمهوری اسلامی آخوندها و حتی از اصل اسلام نفرت دارند هیچ مطلبی در مورد بچه بازی در نظام آخوندها بیان نکرده اند با اینکه در مسایل سیاسی خیلی افشاگری کرده اند همچنین با گزارشات پزشک قانونی قم نیز هیچ مسأله خاصی را نشان نداده است اصولا اول باید کسی شکایت بکند تا بعد به پزشک قانونی قم ارجاع شود در حالی که نه نیروی انتظامی قم نه دادگستری قم نه دادگاه ویژه روحانیت قم هیچ کدام شکایتی از یک روحانی در مورد مسایل بچه بازی ثبت نکرده اند کمی عجیب نیست البته شما حتماً اطلاع بیشتری دارید چون روزنامه نگار هستید و خیلی عالی می شود که مستندات خود را به اطلاع همه ملت ایران برسانید تا همه ایران از جنایات سنگین این آخوندها مطلع شوند زیرا تا کنون هیچ مستند و مدرکی در این مورد وجود نداشته در زندگی نامه و خاطرات افراد غیر روحانی یا روحانی در طی صدها سال با اینکه در موارد سیاسی و تاریخی خیلی افشاگری وجود داشته در تمام این نزدیک هزار سال هیچ زندگی نامه و خاطرات که توسط شخص غیر روحانی یا روحانی نوشته شده باشد وجود ندارد که چنین نسبتی به یک روحانی داده باشد یعنی این تابو یک تاریخ هزار ساله دارد در طی این هزار سال هر کسی که زندگی نامه و خاطرات نوشته هرگز چنین چیزی نوشته است امید است شما با ذکر مستندات خود این تابو و سکوت هزار ساله در مورد روحانیون شیعه را بشکنید البته می دانید آخوندهای اهل سنت بعلت اینکه ازدواج موقت و صیغه ندارند از این مسایل هم در تاریخ بسیار دارند هم اکنون گزارشات بسیاری از این مسایل در مورد لواط و بچه بازی آخوندهای اهل سنت موجود است چون صیغه و ازدواج موقت را حرام می دانند برخلاف روحانیون شیعه که معمولا بیش از یک همسر دارند و قصه های بسیار در مورد صیغه کردن زنان با داشتن چندین زن دائمی و زنان صیغه ای که همه می دانیم دارند عجیب است که شما می فرمایید به طرف بچه بازی هم می روند روحانیون شیعه با این همه زنی که به ازدواج موقت در می آورند باید خیلی قدرت جنسی و بدنی بالایی داشته باشند که از عهده بربیایند نه؟

-- صادق ، Oct 5, 2006

آقای کوثر ازشماخوشم می ایدولی فکرکنم تهمت زدن به همه آنها درقم هستندکمی
زیاده روی است. آن هم دراین ماه مبارک

کلاغستون: ما خدمت آقوی کوثر گفتیم، ایشون گفتن استغفرا... ما که نگفتیم همه، عرض کردیم بعضی، به عبارتی گروه اندکی ماتحت تاثیر قرار گرفته‌اند

-- بابک ، Oct 6, 2006

خوبه

-- بدون نام ، Oct 27, 2006

بنده بدنیال یک خانم جوان مطلقه برای امر صیغه هستم اهل قم برایم ایمیل بزنید .........((0

-- مرتضی ، Nov 4, 2006

با درود
با مراجعه به وبلاگ بیانیه را خوانده ونظر بدهید
یاهو
http://18350.blogfa.com/

-- سکوت ، Feb 13, 2007

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)