تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۸۵ • چاپ کنید    

بع‌بع‌سالاری

سلام شنوندگان عزیز

به گزارش ویژه ما در باره همانند‌سازی گوسفند توجه کنید

شنیدن فایل صدا

موسسه رویان موفق شد بره همانندسازی شده از مادرش را سالم به دنیا آورده و در حال حاضر از آن نگه داری می‌کند. گفته می‌شود این واقعه بزرگ علمی بشدت مورد توجه محافل حکومتی ایران قرار گرفته‌است.

شورای نگهبان در جلسه‌ای سری از مسوولان موسسه خواسته است همانندسازی انبوه گوسفند اصلح و تایید صلاحیت شده را به مرحله اجرا بگذارد.

خانم رجبی همسرآقای الهام پیشنهاد کرده از میش خانه آنها که بسیار متعهد است جهت از بین بردن شائبه هر گونه ژن گوسفندی لیبرال و طرفدار اصلاحات نژادی برای تکثیر استفاده کنند. گفته می‌شود گوسفند مورد نظر گاز هم می‌گیرد.

از سوی دیگر موسسه رویان طرح دیگری جهت جایگزینی "بع‌بع سالاری" به جای مردم‌سالاری دارد که هزینه‌های انتخاباتی را بشدت کاهش خواهد داد. بر اساس این طرح، پس از گزینش گوسفندان، از روی نمونه مورد تایید کامل شورای نگهبان که اصلح شناس است، تعداد بسیار زیادی که تنها حاضرند به گزینه اصلح مورد اشاره رای بدهند، همانند سازی خواهد شد و دیگر شهروندان نیازی به ایجاد زحمت برای شورا و وزارت کشور نخواهند داشت، و لزومی هم به رفتن پای صندوق رای نخواهد بود، چون گوسفندان این وظیفه را به خوبی انجام خواهند داد.

به تفسیر خبری امشب هم گوش فرا دهید!

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)