تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۸۵ • چاپ کنید    

مبطلات شب جمعه کلاغستون

سلامنعلیکم!

شنیدن فایل صدا - گوش بیگیرین!

از عجایب روزگار اینه که آقوی علی لاریجانی معروف به علی‌بونه‌گیر هنوز مونده برلین واسه مذاکره با سولانا، ولی یکی از موشای توی سالن مذاکره به ما خبرداد که ایشون ده‌بار به عیالات مربوطه زنگ زده و گفته که شب‌جمعه حتما پیش بنده منزل خواهد بود. بر اساس همین گزارش، ریاست مربوطه آقوی لاریجانی از پشت خط تیلیفون جیغ زده که اگه تا ساعت دوازده خودتو نرسونی، همون برلین پیش سولانا بخواب!

روز گذشته راننده آقوی لاریجانی به خاطر یک اشتباه در پیدا کردن محل مذاکرات اخراج شد. میگن رانندو ایشونو برده میدون میکونوس پیادش کرده، بعد هم چند نفر آقوی لاریجانیو اونجا شناختن و مسخره‌اش کردن که ۱۳-۱۴ سال قبل شما اومدن عملیاتو انجام دادن، دیر رسیدی کاکوجونی!

بعد از سخنان اخیر آقوی احمدی‌نژاد که گفته بود اهل مذاکره با همه هست، آقوی فاکر عضو کمیسیون روابط خارجی مجلس خواستار مذاکره همزمان با خانوم مرکل و خانوم رایس شد.

به احکام وقحی شب جمعه توجه کنید از حاج‌آقو قار‌قار‌الکلام

سلامنعلیکم رحمت‌ا‌...  شبه‌کمالله بالخیروالعافیه، باز هم بگم یا کافیه، از مبطلات روزه در ماه مبارک، یکی که مهم‌تره، عدم مهار قوه حشریه در شب‌های جمعه است. البته در جامعه مدنی این مساله حل شده ولی در جماعه بدنی، نه. در این باب متدینین مطابق قانون پاولف، از صبح روز پنجشنبه آمادگی برای عملیات مبارکه تنظیم می‌کنند، اما در ماه مبارک باید جدا پرهیز نمایند. از این رو به هیچ عنوان مکتوبات مرحوم جزایری و نویسنده کتاب مستطاب حلیت‌المتقین را نخوانید.  در عین حال تا آنجا که میسور است، تسبیح بیاندازید و در هنگام احساس تغیر در اعضا حتما ذکر بخوانید که حکما مجرب است. از این رو تا ساعت اذان بنده منزل را زیارت نکنید و هنگام رانندگی در بزرگراه حواستان با دیدن علیا مخدره‌های آنچنانی که سگ در بغل دارند، که ای کاش ما سگ‌شان  می‌شدیم، پرت نشود! و اگر طوری شد استغفار کنید!

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظرهای خوانندگان

فایل باز نمیشه

-- hadi farnoud ، Sep 28, 2006


در باب مبحث شیرین شب جمعه و روزه و موارد ابطال اون بد نیست نگاهی به لینک زیر بندازین و سوال 786 و جواب اون رو بخونین.
http://www.khamenei.ir/FA/Treatise/topicDetail.jsp?uid=4&tid=5

-- شروین ، Sep 29, 2006

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)