تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۸۵ • چاپ کنید    

مذاکرات نسبتا علنی

علی لاریجانی برای مذاکره با سولانا وارد برلین شد. پیش از این قرار بود مداکره در بروکسل صورت بگیرد. به تفسیر ویژه ما در این باره توجه کنید:

شنیدن فایل صدا - گوش بیگیرین!

 اولا آقوی لاریجانی و سولانا قرا بود مذاکره علنی بکنن که حالو علنی علنی هم نی! یعنی پشت درهای بسته! امیدواریم چیزی پیش نیاد! مساله دیگه هم بعضی از دوستامون که مال الاغستون هستنا، میگن مذاکره همیشه پنهانیه. اولندش مذاکره پنهانی که کسی ازش خبردار نمیشه! مذاکره رسمی چیزیه که همه ازش خبردار میشن. درسته پشت درهای بسته هس، ولی بالاخره عامو ما یی چیزی ازش می‌فهمیم نه! آقوی لاریجانی و مقامات، به مقامات اروپایی گفتن که اگه صداشو در نیارین، ما تعلیق می‌کنیم، اما اگه بخواین سر و صدا بکنینا، از تعلیق خبری نی! عین بچه‌هوی غرغرو نق‌نقو شدن و علی‌مردان‌خان بازی در می‌آرن. ای حاج آقوی ما میگه باید اسم علی لاریجانی رو بیذورن علی بونه‌گیر!

ادامه خبرها:

انوشه انصاری جمعه به زمین باز می‌گردد. آقای کلاغ می‌گوید:

 اولش که خانوم انصاری رفته بود هوا، آقایون کلاغ ناراحت بودن که خانوما از ما پیشی گرفتن، ولی حواسشون نی! ما از این به بعد واسه استراحت خودمون از خانوما می‌خویم برن فضا!

حسین رضازاده به عنوان تنها نماینده ایران راهی مسابقات جهانی وزنه‌برداری شد. وی پس از رفع محرومیت در تلاش بوده با ابوالفضل تماس بگیرد که ظاهرا مشترک مورد نظر در دسترس نیست.

طیف‌های مختلف جناح راست بر سر منشور اصولگرایی دعوایشان شده، این اختلاف از زمانی آغاز شد که متوجه شدند فرهنگستان زبان فاسری نام جدید آفتابه را "مشور" گذاشته است.

با انتصاب جدید در وزارت کشور، این وزارت‌خانه رسما تبدیل به وزارت جنگ شوراها شد. پیش از این سردار ذوالقدر که فرماندهی عملیات انتخاباتی به نفع آبادگران در انتخبات شوراها، مجلس شورای اسلامی و ریاست جمهوری را بر عهده داشت قائم مقام وزارت کشور شده بود و با انتصاب مجتبی هاشمی ثمره به معاونت سیاسی، دیگر هیچ نگرانی بابت تقلب در انتخابات وجود ندارد!

 

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظرهای خوانندگان

Life sucks, or its just ones stupid idea?

-- Topka Ull ، Jan 23, 2007

How can i become a saint?

-- Zoppuy Oppy ، Jan 30, 2007

Happy bear wanna fear

-- Maomy Aemb ، Feb 10, 2007

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)