تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۸۵ • چاپ کنید    

ائتلاف شاه‌چراغی-امام رضایی

سلامنعلیکم

شنیدن فایل صدا - گوش بیگیرین!

اولا باید بهتون خبر بدم که کلاغستون شد هفت روز هفته! یعنی هر روز هفته برنامه داریم! ماجرا از این قراره که میرزا کلاغ قاقار مشهدی که از خاندار قارجار هست(با قاجار اشتباه نگیرید!) قراره از همی اول مهر دو روز در هفته بیاد اینجو.

ما از عهد امام رضا نتونتسه بودیم رابطه قطع شده‌ شیراز و مشهد رو برقرار کنیم، حالو از آمیز محمود کلاغ خواستیم کمک کنه!

ایشون از همی فردو که سه‌شنبه باشه میاد اینجو! سه‌شنبه‌ها و جمعه‌ها مال ایشونه، الباقی روزای هفته هم ما در خدمتتون هستیم. والو فقط صورش بدین یی کمی خجالتیه، بعد که راه افتید عذابش هم خواستید بدین، باکی‌اش نی!

امروز حاج آقوی قارقارالحکم احکام مبطلات روزه را برایتان می‌گوید:

قارقارکمالله بالخیر و العافیه، خالی بندی حکما روزه را باطل می‌کند، پس به عبارت دیگر آقایان دولت احمدی‌نژاد اگر بگویند قیمت‌ها بالا نرفته، مردم همه راضی‌اند و ...حکما روزه‌شان باطل است.

اخبار کلاغستون:

محمود احمدی‌نژاد در گفتگو با واشنگتن پست گفت که ما حاضریم در بارهمه چیز مذاکره کنیم. خانم رجبی همسر سخنگوی دولت گفته است که نکند دنده آقای احمدی‌نژاد می‌خارد و نیاز به خلع لباس دارد؟

وزیر رفاه برکنار شد. ظاهرا عده‌ای از وزرا در امتحانات خرداد نمره قبولی نگرفته‌اند و در شهریور نیز رد شده‌اند. احمدی‌نژاد هم نمره قبولی نیاورده، و معلوم نیست کی خودش را برکنار خواهد کرد؟

گزارش ورزشی

علی‌آباد هم شهری است.

با تدبیر بهترین عضو هیات دولت، آقای علی‌آبادی، رئیس تربیت بدنی که محمد دادکان را برکنار کرده بود، تیم فوتبال ایران در آستانه حذف از کلیه مسابقات رسمی فیفا قرار گرفت. گفته می‌شود کلیه نتایج دیارهای رسمی ایران از مسابقه‌اش با آنگولا، ۳-۰ به ضرر ایران خواد شد.

از سوی دیگر، به دلیل دوپینگ ۹ عضو تیم وزنه‌برداری، که برای کاهش وزن به داروهای ممنوعه متوسل شده بودند، تیم ایران از اعزام به مسابقات جهانی محروم شد. البته حسین رضازاده که نیازی به کاهش وزن نداشته، دوپینگ نکرده است. او از دیروز تاحالا برای رفع مشکل در تلاش برای تماس تلفنی با حضرت ابو‌الفضل بوده است،

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)