تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۸۵ • چاپ کنید    

آیا سید محمد خاتمی در اسکاتلند دامن خواهد پوشید؟

حوزه علمیه قم فروش هرگونه چس‌فیل و پاپ کرن را در اعتراض به صحبت‌های اخیر "پاپ" ممنوع کرده است!

شنیدن فایل صدا

خانم انوشه انصاری هم پر! ما در کلاغستون کلاغ پر داشتیم، ولی انوشه پر نداشتیم که حالو داریم! ایشون اولین زن ایرانی و مشهدی فضانورد ایرانیه، کلاغستون هم حسابی به ایشون و همه خانوما تبریک میگه! آقوی انصاری، شومو هم دلت تنگ نشه ند روز دیگه بر می‌گرده پیشت! البته اگه محلت بیذوره!

محمد خاتمی به اسکاتلند سفر می‌کند، سفیر اسکاتلند در ایران به خاتمی توصیه کرده پوشیدن دامن را تمرین کند. این مساله می‌تواند باز هم موضوع خلع لباس را به ذهن خانم الهام برگرداند! آقای خاتمی هنوز با پوشیدن دامن اسکاتلندی موافقت نکرده است.کلاغ‌های ما از اسکاتلند نیز خبر دادند که آقای محمد علی ابطحىٰ بعد از سفر اخیرش به آمریکای شمالی راهی اسکاتلند خواهد شد. او در حال خریدن پارچه چهارخانه برای دامن اسکاتلندی در شهر هلیفکس کانادا رویت شده است!

مجله تایم همکاری‌اش را با آموزش و پرورش آمریکا با انتصار عکس احمدی‌نژاد به عنوان نشانه‌ای از تکامل انسانی آغاز کرد.

سایت بی‌بی‌سی به تازگی مطلب جدایی طلبانه‌ای با عنوان" آیا مردان از زنان باهوشتر هستند" گذاشته که خدمتشان خواهیم رسید!

 سید عطالله مهاجرانی که در لندن به سر می‌برد، در واکنش به سخنان پاپ مطلبی نوشت برای روزنامه اعتماد ملی، با این عنوان: در کلیسا، به دلبری ترسا... ظاهرا عنوان اولیه مطلب مهاجرانی، در کلیسا با دلبری ترسا بوده که ویراستار روزنامه به داد همه می‌رسد و با را به به تغییر می‌دهد!

مکزیک دارای دو رئیس جمهوری می‌شود؟ طرفداران کاندیدای چپ شکست خورده در ابتخابات اخیر دولت موازی تشکیل می‌دهند. احتمالا اساس کار آنها ساز و کار حکومتی ایران بوده است که همه چیز موازی وجود دارد!

از دفتر سید محمد علی ابطحی اطلاعیه‌ای صادر شد با این مضمون: آقای ابطحىٰ زیر دامن اسکاتلندی، شورت ماماندوز و پیژامه آبی خطخطی به پا می‌کنند و جوراب هم روش!

 

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظرهای خوانندگان

باسلام.اومیدوارم از اتفاقات چند روز گذشته در راور خبر داشته باشید. در سال1375 درتقسیمات کشوری معدن زغالسنگ همکار شهرستان راور را از راور منتزع وبه کوهبنان ملحق نموده اند ولی باتوجه به حساسیت فوق العاده مردم نسبت به این موضوع ومسئولین استانداری استان کرمان بادستکاری در اسناد رسمی وطبقه بندی شده وزارت کشور این مسئله مهم را پنهان کردند ودر سال1383 اسناد دستکاری شده توسط غلامرضازاده رئیس ثبت اسناد واملاک وقت راور لو رفت وباپیگیری های مستمر مردم مسئولین دولت قبلی قول مساعد دادند که معدن رابه راور برگردانند ولی باروی کار امدن دولت جناب آقای احمدی نژاد دراین کار وقفه ایجاد شد واما در بهار 1385دکتر رئوفی نژاد استاندار جدید کرمان بااطلاع از ضایع شدن حق مردم راور قول داد که معدن همکار را فوری به شهرستان راور ملحق نماید ولی مع الا سف با گذشت حدود6ماه از ان تاریخ هیچ اقدامی صورت نگرفت .لذا مردم راور مصمم هستند همراه باامام جمعه محبوب خود حجه الاسلام ومسلمین حاج علی تویسرکانی این خواست به حق را تاحصول کامل والحاق معدن همکار به راور پیگیری نمایند.درهمین راستا مردم بیانیه های مختلفی را صادر نموده اند ودر ان خطاب به استاندار و مهندس باهنروسردار کرمی نمایندگان مردم راور وکرمان در مجلس گفته اند برای الحاق مجدد معدن همکار چه کرده اید ویا گفته اند مسئولین استان کرمان بدانند در رور عید سعید فطر تکلیف معدن همکاررا خودمان روشن میکنیم ودرادامه در روز چهار شنبه 26/7/85 تعدادی از مردم راور به شکل اعتراض در فرمانداری راور تجمع کردند وخواستار باز گرداندن معدن همکار به راور شدند. سرانجام غلامرضازاده فرماندار راور در جمع مردم حضور یافت وبعد صحبت های مردم کفت:همشهریان عزیز بدانید اگر موضوع معدن توسط مسئولین حل نشد وبرای ان مشکل تراشی کردند بنده استعفای خود را به استاندار تقدیم میکنم وبه شما پیوسته وبا هم موضوع را تا آخر پیگیری می کنیم. ضمنأ لازم است بدانید با توجه به اینکه غلامرضازاده با حمایت همه جانبه مردم در دولت احمدی نژاد به عنوان فرماندار منصوب شده است . در پایان تجمع در محل فرمانداری مردم بعد اطلاع یافتن از موضع فرماندار محبوبشان همه با هم شعار دادند فرماندار فرماندار حمایتت می کنیم . درادامه اقدامات در روز جهانی قدس دو طومار خطاب به استاندار ومهندس باهنر وسردار کرمی امضا شد که در ان مردم خواستار پیوستن مجدد معدن همکار به راور شدند در این طومار مرد م با استاندار ونمایندگان اتمام حجت کردند.

-- بدون نام ، Oct 20, 2006

من هم به عنوان یک راوری تمام این سخنان را قبول می کنم و کوهبنانی که تا دیروز یک بخش ساده بوده حالاامده و می خواهد حق مسلم شهر ستان راور را که معدن همکار است یه زور بگیرند و ما تا معدن همکار را برنگردانیم به شهرستان راور ساکت وآرام نخواهیم شد

-- دلسوز ، Nov 14, 2006

بنده به عنوان یک راوری حضور شما عرض میکنم که معدن همکار برای راور بوده وهست
وخواهد بود
این دوستان راوری کمی با مهربانی حرف راوری ها رابه اطلاع رساندند

مردم راور از این اقدام مسئولین سخت خشمگین هستند ونا گفته نماند که دست مسئولین راور هم در این اقدام بوده مثلا اقای ارثیا بخشدار ان زمان

-- مهدی ، May 3, 2007

منم با همشهریام کاملا" موافقم

-- وحید ج ، Jun 27, 2007

سلام بله کوهبنانی ها با دسیسه وهمکاری نمایندگان وقت شهر راور اقایان خشرو ومرعشی معدن همکار را گرفته اند واین خیانت نمایندگان ما هست

-- مودا ، Mar 18, 2008

باسلام جالب است ،کسانی که چند سال پیش معدن را از راور گرفتند ،امدند در صحنه انتخابات مجلس هشتم وبدون اینکه حرفی از کار گذشته خود یعنی گرفتن معدن بزنند ،تبلیغ کردند وجالب اینکه رای هم آوردند وجالبتر اینکه مردم با اینکه اطرافیان آنهارا میدیدند (همشهریان محترمی که تا چندی پیش از مسئولان شهرستان بودند وکوتاهی آنها وبی مسئولیتی آنها باعث گرفته شدن معدن شد) باز هم به مسئول سابق استان رای دادند.پس اگر کلاهمان را قاضی کنیم می فهمیم که ما مردم راور کمی هم خودمان مقصریم.

-- بی نشان ، Apr 3, 2008

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)