تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۸۵ • چاپ کنید    

احمدی‌نژاد باز هم به نیویورک می‌رود

انجمن جهانی هاله شناسی پیش‌بینی‌ کرد، محمود احمدی‌نژاد پس از سفر نیویورک، تور معرفی "بیعت هاله" در قم را راه‌اندازی کند. به این صورت که پس از بازگشت از سازمان ملل، به سراغ یک-یک مراجع و علما خواهد رفت و آنها تصادفا متوجه هاله جدید بالای سر او خواهند شد و در صورتی به وجود هاله اعتراف نکنند، از دولت وجوهات معموله به ایشان نخواهد رسید. به آقای جوادی آملی هم توصیه می شود که فقط به گفتن "الحمدالله" بسنده نکند.

شنیدن فایل صدا

نبیره هانس کریستین اندرسن نسخه جدید "لباس پادشاه" را بر اساس هاله احمدی‌نژاد دوباره نویسی کرد. بر اساس این داستان، هر کسی که هاکه احمدی‌نژاد را نمی‌بیند یا به آن اعتراف نمی‌کند حرامزاده است، و ناگهان پسری در میدان آزادی به مادرش می‌گوید که این که هاله نداره، و یواش یواش بقیه بچه‌ها هم می‌گویند. در پایان این داستان، تعداد زیادی از بچه‌ها در زندان آزکابان بازداشت می شوند.

احمدی‌نژاد به ملاقات فیدل کاسترو رفت. او در این ملاقات از فیدل رمز ماندگاری ۴۷ ساله در قدرت را پرسید. گفته می‌شود فیدل درس‌های لازم را به محمود داده است.

هوگوچاوز و محمود احمدی‌نژاد چاه مشترک نفت زدند. گفت می‌شود نوک مته حفاری این چاه نفت به مخزنی مشکوک برخورد کرده و به جای نفت ماده‌ای بدبویی که از ذکر نام آن معذوریم فوران کرده است. مجتمع ساختمانی آن بغل هم دعا کرده به جان کسانی که مشکل چاه فاضلاب آنها را بعد از ۳۰ سال حل کرده‌اند.

پاپ بندیکت شانزدهم از مسلمانان پوزش خواست. به گفته دربار واتیکان، وی پیش از اینکه از سوی گروه‌های مختلف دچار مهرورزی شود، از سخنانش اظهار پشیمانی کرد. رییس یکی از گروه‌های تندرو نزدیک به القاعده  گفت، ما بشدت وجود هرگونه خشونت در گروه خودمان را تکذیب می‌کنیم، باورتان نمی‌شود در فیلم همه کسانی که سرشان را بریده‌ایم همه‌شان از مهمان‌نوازی ما تعریف کرده‌اند. حالیتون شد؟

 تفسیر خبری امشب هم اختصاص دارد به بخشنامه جدید معاون ریاست جمهوری برای راه اندازی مجدد ستادهای امر به معروف و نهی از منکر .

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)