تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۸۵ • چاپ کنید    

نگذارید کودتا‌چیان رای بیاورند!

سید احمدی خاتمی که با آسد ممد اشتباه گرفته می‌شود در سخنانی گفت نگذارید کودتاچیان رای بیاورند. او توضیح نداد کسانی که کودتا می‌کنند احتیاجی به رای ندارند!

شنیدن فایل صدا

آیت‌الله صافی گلپایگانی در دیدار با فرماندهان نیروی زمینی سپاه گفت که باید مانع توسعه پوسقی و لهو و لعب شوند. ظاهرا آیت‌الله صافی از دست کلاغ‌هایی که بالای خانه ایشان "گل‌پریجون" خوانده‌اند عصبانی است.

مسعود باستانی، روزنامه‌نگار از دادسرا اخطار دریافت کرد که هر چه زودتر برای خوردن شلاق به دادسرا برود. ظاهرا او ۷۴ ضربه به دادسرا بدهکار است.

پلیس تهران آموزش ،ا،موران انضباطی دانشگاه‌ها را در دستور کار خود قرار داد. این آموزش‌ها برای این است که ماموران وقتی دانشجویان را می‌زنند دچار مشکلات حقوقی نشوند.

خاتمی و کوفی عنان در نیویورک دیدار کردند. عنا از خاتمی خواست تلاش بیشتری بکند تا مذاکرات کشورهای ۵+۱ و ایران به نتیجه برسد. خاتمی در جواب از ترس اینکه مبادا حسین شریعتمداری علیه او سرمقاله دیگری ننویسد گفت: انرژی هسته‌ای حق مسلم ماست!

حزب خران نسبت به تعطیلی روزنامه شرق اظهار خوشحالی کرد. نماینده این حزب به خبرنگار ما گفت: همینکه ما را با رییس جمهور مقایسه کردند بزرگ‌ترین توهین به ما بوده است! ما نه هاله می‌خواهیم نه ریاست جمهوری!

حسین رضازاده اردوی تیم ملی وزنه‌برداری را ترک کرد. خبرنگار ما از او دلیل این مساله را جویا شد و رضازاده در پاسخ گفت" ابالفضل"! این ابولفضل اخیر به ان معناست که فدراسیون به او شدیدا بدهکار است!

 دو تو خبر داریم از بچه‌هوی شهر!  آیت‌الوی مکارم شیرازی که همشهری ما هم هستا، گفته رد پای دشمنان در کتابوی درسی به چشم می‌خوره. ووی آقوی مکارم شمو چشم نخوری با این حرفا! لابد ایشون از بوی جوراب دشمنا متوجه شدن که البته بوی جورابم که دیده نمیشه!

یی خبر دیگه اینکه آقوی نمازی قراره بشه رییس بانک مرکزی! خدا رحم کنه! عامو کارا ره دس شیرازیا نسپرین! اوضای اله!

 

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظرهای خوانندگان

تازگی ها مقاله ای خواندم یادم به شما افتاد اگر توانستی آن را بخوان: تعارفها و عبارت های متداول در بین زنان شیرازی فصلنامه فرهنگ مردم شماره 17

-- رضا ، Sep 13, 2006

بابا دمتون گرم ، زنده باشین دفعه اول بود گوش میدادم . خیلی کارتون درسته ، راستی من صدای بز و پدر پسر شجاع رو خوب در میارم ها !!

-- هیس ، Sep 13, 2006

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)