تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۸۵ • چاپ کنید    

تقدس خرکی




روزنامه شرق به خاطر جايگزين کردن خر به جای اسب در صفحه شطرنج، توقيف شد. به گزارش قارقار مرکزی خبر، جمعی از بسيجيان آذربايجان شرقي، استفاده از خر و وجود هاله اطراف آنرا توهين به رياست محترم جمهوری دانستند. لازم به ذکر است که تنها اين گروه متوجه توهين شده بودند و هيچ​کدام از بسيجيان مناطق ديگر ايران به هيچ وجه اين نکته را کشف نکرده بودند. از طرف ديگر، گروهی از جانوران ايرانی طرحی به مجلس ارائه داده​اند که موجب ممنوعيت کشيدن کاريکاتور حيوانات و مقايسه آدم​ها با حيوانات خواهد شد. بر اساس اين طرح، به دليل تقدس ويژه حيوانات، کشيدن کاريکاتور مقدسين ممنوع می​باشد.


شنیدن فایل صدا



به تفسير امروز در همين باره توجه کنيد:


والو سلامنعليکم. احوال شومو؟ باکيتون نی؟ راسياتش، يی روزی يی نفر هندی از اهالی يی نفر مال يی کشوری که اسمشو نمبريم پرسيد، والو ميدونی فرق کشور ما با شما چيه؟ يارو گفت نه! هنديو گفت: توی کشور ما، گاوها مقدسن، توی کشور شما، مقدساشون گاون!


حالو ما نمدونيم نقل کدومشه؟ خرا مقدس شدن، يا مقدسا خر؟


حسين شريعتمداری به خاتمی حمله کرد. او در سرمقاله اخيرش در کيهان نوشته است که خاتمی با سخنانش که در جهت سخنان احمدی​نژاد نبوده و گاه با آن مغاير است باعث خوشحالی اسرائيل و آمريکا شده است. برادر حسين به مقامات پيشنهاد کرده که در بدو ورود خاتمی به ايران، وی را به او بسپارند تا خاتمی از کرده​اش توبه کند. شريعتمداری معروف​ترين تواب ساز در ۲۷ سال اخير بوده است. لازم به ذکر است چند روز پیش برادر حسین تواب​ساز با خلع لباس خاتمی مخالفت کرده بود. با توجه به اینکه برادر حسین بدون هماهنگی یادداشت نمی​نویسد، احتمالا خبرهای بدی در مورد خاتمی خواهیم شنید. بلا به دور!


Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظرهای خوانندگان

در مورد بلا برای خاتمی کاملا با شما موافقم . خبرهایی در راه است. ضمنا با تبادل لینک موافق هستین؟!

-- محمد ، Sep 14, 2006

bade nabod

-- hiphop_0771 ، Oct 14, 2006

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)