تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۸۵ • چاپ کنید    

دوشنبه کلاغ در کلاغ

داروی ايدز ايرانی کشف شد

به گزارش هاله مرکزی خبر، اين دارو که بسيار هم موثر است از ترکيب داروی نظافت و اورانيوم غنی شده و اسوقدوس و سمبل​تيپ درست شده و روی گربه​ها اثر مثبت نشان داده است. تا کنون اثر اين دارو بر موش​های آزمايشی مثبت بوده و قرار است جانشين مرگ موش شود. به کاشفان این دارو "موءیدز" باشيد عرض می​کنيم!

شنیدن فایل صدا

 از سوي دولت اعلام شد كه از اوايل سال 1386 مصرف قند و شكر در ادارات ممنوع خواهد بود و كاركنان دولت موظف هستند به جاي قند و شكر از خرماي خشك و كشمش استفاده كنند.پيش از اين نيز دولت محترم طي بخشنامه اي مصرف نوشابه هاي گازدار در ادارات دولتي را ممنوع و به جاي آن، مصرف دوغ و شربت آبليموي خنك را توصيه كرده بود. به تفسیر خبری امروز در همین مورد توجه کنید:

سلامنعلیکم! امروز گزارش رسید که گروهی از کارمندان دولت قرار است برای يخیره خرما و کشمش، به جای ظروف پلاستیکی قرابه و کوزه استفاده کنند و برای هشیاری بیشتر "شراب ناب محمدی" تولید نمایند. از سوی دیگر با ممنوعیت استفاده از نوشابه، و جایگزینی دوغ، گروهی پیشنهاد کرده​اند از ماست مصرفی تولید دوغ را همراه خیار و پیاز و چیپس به عنوان مزه در اختیار کارمندان قرار دهند. لازم به ذکر است که "شراب ناب محمدی" به هیچ وجه الکل ندارد!


آقاي​احمدی​نژاد از آمريکا تقاضای ويزا کرد تا در مجمع عمومی سازمان ملل شرکت کند. يکی از اعضا ستاد انتخاباتی آبادگران به ايشان پيشنهاد کرده به جای هواپيمای تشريفات، با توپولوف سفر کند تا با اکثر مسافران ايران​ار​تورز همدلی نشان دهد.  از سرنوشت اين عضو ستاد آبادگران اطلاعی در دست و پا نيست.
 

در همین حال قرار است دو فروند هواپیمای نیروی هوایی آمریکا هواپیمای حامل احمدی​نژاد را اسکورت کنند تا مبادا فکر​های بد-بدی به سر ایشان بزند.

هفت خانواده يهودی​ايرانی ساکن آمريکا از سيد محمد خاتمی شکايت کردند و او را به دادگاه احضار کردند. دیروز هفت خانواده یهودی ایرانی ضمن اعلام شکایت از سید محمد خاتمی مدعی شده اند، بستگان آنها در فاصله 1373 تا 1376 در زمانهای متفاوت زمانی که می خواستند از مرز پاکستان ایران خارج شوند بازداشت شده​اند. محمد خاتمی هم در جواب گفته است: کی​بود کی​بود، من نبودم! من بعد از سال ۷۶ مسوول قوه مجريه بوده​ام و لطفا احضاريه را برسانید به پیشکار آقای هاشمی رفسنجانی در کانادا یا لندن. اضافه می​شود وکیل مربوطه نیز خواهان خلع لباس خاتمی شده است. مساله خلع لباس خاتمی دارد از موضوع تعلیق غنی​سازی اورانیوم هم سکسی​تر می​شود!

 علت حساسیت احمدی​نژاد به آموزش عالی سکولار کشف شد. او پس از مشاهده عکسی شبیه خود در کتاب تکامل داروین، وزیر علوم را احضار و مورد مهرورزی قرار داد! وزارت علوم قرار است به جای دروس زیست شناسی، حلیه​المتقین و زهر​الربیع در اختیار دانشجویان قرار دهد. حلیه​المتقین در اوایل انقلاب بسیار پرفروش بود و خیلی​ها آنرا به جای کتاب لطیفه و جوک می​خواندند.

میزان سواستفاده​های جنسی از خانم​ها در شرکت​های ایرانی بشدت افزایش داشته است. از طرف دیگر در آگهی​های استخدامی نوشته می​شود: به یک خانم مجرد خوش​برخورد نیازمندیم. گفته می​شود دولت ایران هیچ نظارت بر بسیاری از شرکت​ها نداشته و خانم​های شاغل نیز کمتر حاضر به شکایت از روسای سو​استفاده کننده خود هستند. از طرف دیگر مرکز مطالعات زنان در آمرکا اعلام کرد که ۵۰ درصد زنان شاغل در محیط کار مورد سواستفاده جنسی قرار می​گیرند. کلاغستون ضمن محکومیت کلیه سو استفاده کنندگان اعلام می​کند که بهترین راه مقابله، تعلیق هسته​ای آقایان سواستفاده کننده با فنون کاراته است. حکما تا مدت​ها پس از نوش جان کردن ضربه غلط زیادی نخواهند کرد.

 وكيل اكبر محمدی به اتهام افترا به دستگاه قضايی احضار شد؛ گفته می​شود او ادعا کرده بود مسووليت جان اکبر محمدی با قوه قضاييه است. خليل بهراميان خبر نداشته است که قوه قضاييه و سازمان زندان​ها هيچگونه مسووليتی در قبال زندانيان ندارند

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظرهای خوانندگان

درآگهی​های استخدامی نوشته می​شود: به یک خانم مجرد خوش​برخوردبا ظاهری آراسته روابط عمومیقوی و مسلط به زبان وامور موبایل وماساژ بدون سابقه قبلی از بند ج با حقوق و مزایای مکفی نیازمندیم. آقا چرا شکایت مگه احمق کسی که همه چیش میرسه بره شکایت کدوم سواستفاده جنسی خودشون میخوان عزیز من پولشون میزسه تفریحشون رو میرن هر وقت بخوان در مهمانی های رئیس در منزل رستوران هتل و... شرکت میکنن زحمت مکیکشن پولش رو هم میگیرن فکر کردی این همه خانمهای با ماشینهای بالا از کجا آوردن کارکرد شبان اشون چه بسا روزانه کجائی آقا ....هی بیا وببین

-- مدافع حقوق زنان ، Sep 12, 2006

خسته نباشید . طنز عالی بود .

-- هیس ، Sep 12, 2006

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)