تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۸۵ • چاپ کنید    

قورباغه خل و چل در شب جمعه

سلامنعلیکم

حالتون خوشه؟ باکیتون نی؟

امشب می‌ریم سراغ یی گروه موسشی خل‌چلی به نام قورباغه دیوونه!

دو تا جوون مشنگ می‌خواستن زنگ موبایل بسازن، زد و کارشون شد قاطی پاتی کردن آهنگوی قدیمی مثل "اکسل اف" یلم "پلیس بورلی هیلز". این آهنگ چنان موفقیت آمیز از آب در اومد که تا مدت‌ها نمره یک انگلیس بود. حتی گروه کلد پلی رو هم جا گذوشت!

شنیدن فایل صدا

آهنگ بعدی ای گروه هم موقع جام جهانی خیلی پرطرفدار شد و بر اساس آهنگ ما قهرمانیم گروه "کویین" هست.

آهنگ بعدی هم از روی آواز "زیر فشار" که کویین و دیوید بویی با هم خوندن ساخته شد.

و اما اخبار امروز کلاغستون زمانه!

سلام شنوندگان عزیز

به اخبار شب جمعه کلاغستون توجه کنید:

نماينده سازمان بين‌المللي مهاجرت اعلام كرد سالانه ۱۸۰ هزار تحصيلكرده از مرزهاي ايران خارج می‌شوند! دیروز در همایش گزارش وضعیت جمعیت جهان در دانشگاه تهران، اعلام شد به دلایل اقتصادی، سالانه ۱۸۰ هزار نفر ایرانی از مرز خارج می‌شوند . بعد از سخنان اخیر رئیس جمهوری که گفته بود باید جلوی تحصیلات سکولار را گرفت و دانشجویان باید مقابل لیبرالیسم علمی شد علم کنند، پیشبینی می‌شود رقم مهاجرین تحصیلکرده به دو برابر میزان فعلی هم برسد.

خانم آقای الهام امروز نیز تقاضای لخت شدن-ببخشید خلع لباس کسی را مطرح نکرد. این در حالی است که سخنان او با مخالفت‌های زیادی از سوی جناح راست روبرو شد، تا حدی که حسین شریعتمداری هم به دفاع از خاتمی برخاست! پس از اینکه خاتمی در نیویورک شنید که برادر حسین از او حمایت کرده، گرومبی زد توی سر خودش!

دونفر از نمایندگان مجلس به ساخت و سازهای غیر قانونی سپاه در ارتفاعات تهران اعتراض کردند. احتمالا تا دوسال دیگر از این نمایندگان خبری در دست نخواهد بود.

اسپانیا از مذاکره‌کنندگان ایرانی خواست کمی نرمش به خرج بدهند. به گزارش خبرگزاری حشری پرس از اسپانیا، یکی از مذاکره‌کنندگان ایرانی به سولانا پیغام داده که امشب را اصلا مذاکره نگذارید. شب جمعه و نرمش و این حرف‌ها؟ گفته می‌شود مقامات ایرانی همیشه در آخر هفته ویتامین"و" مصرف می‌کنند. این ویتامین ربطی به ویاگرا ندارد. فکرهای بدبد نکنید!

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظرهای خوانندگان

.avalan salam
.dovoman khaste nabashid
badesh vaghty khste naboodin ye zare ehteram be khanandehatoon bezarin esmi famili chizi payine neveshtehatoon bezarin adam bedoone dare neveshte ki ro mikhoone

---------------------------
کلاغستون: ووی سلام آقو رسول. حال شومو، والو ما فکر کرده بودیم شومو رادیو رو گوش می‌کنین! اونجوها، میگن که ای نیک‌آهنگ از خدا بی‌خبر ای مزخرفا رو می‌نویسه!

-- rasool ، Sep 9, 2006

Very good site. Thanks for author!

-- Samuel Scholten ، Oct 31, 2007

Thank you!

-- Cody Bortoli ، Nov 11, 2007

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)