تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۸۵ • چاپ کنید    

خلع لباس جلوی چشم نامحرم

سلامنعلیکم

 

ای حاج آقوی ما، از سر کار که میادا، عامو هنو درو نبسته، خلع لباس می‌کنه! البته منظورم خودشه‌ها! وگرنه ما که نمذاریم همیطوری ما رو خلع لباس کنه! آداب داره نه!

 

شنیدن فایل صدا

کلاغوی ما از بالوی خونه سخنگوی دولت رد می‌شدن و زاغ سیوی آقوی الهام و عیالات مربوطه رو چوق می‌زدن! معلوم شد در ادبیات اونا خلع لباس یی چی خوبیه! که البته ما رومون نمشه بگیم!

 

اصولا خلع لباس اهالی منزل در ایران سابقه‌ای طولانی داره که احتمالا در کتاب مستطاب زهر الربع اشاراتی شده. اونوی که خوندن می‌دونن چی می‌گم! در قرون ماضی، علت اصلی خلع لباس، وجود مورچه در لباس‌های زیر بوده...

 

شما خونتون مورچه داره؟

 

نه نداره!

 

شما خونتون مورچه داره؟

 

نه نداره!

 

مثه كه داره!

 

نه نداره!

 

پس چرا اينجورم ميشه ؟

 

هي داره مورمورم ميشه؟

 

 

ظاهرا در دولت سابق مقداری مورچه در خانه‌های سازمانی گذاشته بودند و الان به تن مسوولان جدید رفته است!

 

و بعدها هم در ادبیات کلاغی اول ماجرا اینجوریه:

 

خانم کلاغ: آی حاجی! مورچه داره

 

آقای کلاغ؛ کجات داره؟

 

خانم کلاغ: اینجا و اونجا و اینجام داره...چیکار کنم؟

 

آقای کلاغ: بکن و بریز، بکن و بریز...

 

 

ای چن روزا که نبودیم باوو همه‌اش قره تراق و آسمون قرمبه بود! ای آقوی کوفی عنانا الکی محض ای که بهگ مام هستیم اومد ایران و رفت، فقط شانس آورد خانم آقوی الهام درخواست خلع لباسشه نکرد.

 

حالو همکارم خبروی امروزه می‌خونه واسه‌تون، ما رفتیم

 

سلام شنوندگان عزیز

 

به خبرهای امروز کلاغستون توجه کنید

 

آقای احمدی‌نژاد باز هم از بوش برای شرکت در مناظره دعوت به عمل آورد. او گفت کسانی که مقابل ما مناظره نکنند، سرنوشت خوبی نخواهند داشت. ناظران بین‌المللی گزارش دادند که جرج بوش پس از شنیدن این تهدید دچار رعشه شدید شده است.

 

از سوی دیگر آقای احمدی‌نژاد در سخنرانی اخیرش خطاب به دانشجویان گفت که باید ۱۵۰ سال آموزش عالی سکولار را برچید و علیه لیبرالیسم علمی قد علم کرد. احتمالا بعد از به گند کشیدن دانشگاه‌ها در انقلاب فرهنگی سال ۱۳۵۹ که منجر به حذف بسیاری از آدم حسابی‌ها شده بود، انقلاب فرهنگی دوم ایران با اخراج و بازنشستگی اجباری اساتید نامدار دانشگاه‌ها کلید خورده است. گفته می‌شود به زودی دانشگاه تهران به دار‌العلم تهران تغییر نام خواهد داد که بنا به ترجمه آقای دکتر زیباکلام که از فعالان انقلاب فرهنگی اولیه بوده است،محل دار زدن علم خواهد بود.

 

رئيس مجلس شوراي اسلامي در پاسخ به سئوالي در مورد بي‌نظمي نمايندگان براي حضور در جلسات علني مجلس، با بيان اين كه اين بي‌نظمي‌ها ريشه‌دارتر از اين است كه با تذكر رفع شود، گفت: قطعاً بايد براي جلوگيري از اين بي‌نظمي‌ها فكري كرد. ظاهرا بسیاری از نمایندگان در جلسات علنی به یکدیگر حرف‌های بد می‌زنند و یا مدت زمان زیاد‌تری در توالت مجلس توقف می‌کنند، عده‌ای از نمایندگان نیز هنوز نمی‌دانند اول با پای چپ وارد بیت‌الخلا شوند یا پای راست؟

 

شنوندگان عزیز تا فردا خدا نگهدار Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظرهای خوانندگان

فایل صدا کو؟

-- حامد ، Sep 7, 2006

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)