تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۸۵ • چاپ کنید    

ملاقات کردم، ملاقات نکردم، ملاقات کردم، ملاقات نکردم...

زهرا رهنورد پس از ۹ سال حضور در تنها دانشگاه دولتي زنان از رياست دانشگاه الزهرا(س) كنار گذاشته‌شد. گفته می شود برکناری همسر میرحسین موسوی اصلا ربطی به انتقادهای میر حسین موسوی از بعضی کارهای احمدی‌نژاد ندارد. آنها گفتند و ما هم باور کردیم!

 

شنیدن فایل صدا

خانم فاطمه رجبی همسر غلامحسین الهام سخنگوی دولت امروز هنوز خواستار لخت شدن، ببخشید، خلع لباس کسی نشده است. عکاسان مطبوعاتی همراه سید محمد خاتمی در نویورک منتظر شکار لحظه خلع لباس او هستند.

 

خانم عشرت شایق نماینده تبریز که معروف به کلمات قصار وحشتناک است، از سخنان خانم فاطمه رجبی انتقاد کرد!

 

۲۹ نفر در سانحه رانندگی نایین کشته شدند. گفته می‌شود در چند روز اخیر آمار کشته‌های حوادث هواپیمایی، ۲۹ تا ۲۹ تا زیاد شده است. در اوائل انقلاب نیز آمار معمولا ضریبی از ارقام مقدس بود. مثل ۷۲ نفر و غیره.

 

همشهری جوان متهم به دزدی شد. ظاهار توجه زیاد دبیران این روزنامه به وبلاگستان باعث رشد استعداد ایشان شده است. فرهنگ بلند کردن در مطبوعات ایران سابقه‌ای طولانی دارد. ببخشید، گفتم بلند کردن؟ اشتباه شد، منظورم دزدی مطلب بود!

 

کوفی عنان پس از مذاکره با مقامات ایرانی گفت، بابا اینا دیگه چه ...هستند! داریم بهشون می‌گیم اوضاع خرابه، می‌گن گفتی خراب، فامیلاتون چطوره!

 

هاشمی رفسنجانی و مصباح یزدی در حاشیه جلسه جلس خبرگان ابتدا ملاقات کردند و سپس ملاقات نکردند. این نخستین بار است که دو نفر جلو چشم بقیه هم ملاقات می‌کنند و هم ملاقات نمی‌کنند. ابتدا خبرگزاری فارس به نقل از آیت الله مقتدایی اعلام کرد این ملاقات در فضایی دوستانه صورت گرفته و این دو علیرغم اختلافات بسیار دوستانه معانقه کرده‌اند. بعدا دفتر آقای مصباح اعلام کرد که این ماجرا بشدت کذب است. البته در ایران این مساله سابقه‌ای طولانی دارد. به عنوان مثال فیلم دیدار آقای احمدی‌نژاد با آیت‌الله جوادی‌آملی همه جا پخش شد و ماجرای هاله نور را همه دیدند، اما آقای احمدی‌نژاد و آقای الهام از بیخ منکر این مساله شدند.

 

کوفی‌عنان خواستار پایان صلح‌آمیز ماجرای هسته‌ای ایران شد. به گزارش قار قار مرکزی خبر، یکی از مذاکره‌کنندگان ایرانی گفته است این همه زحمت کشیده‌ایم که با ایجدا شرایط جنگی، فضای داخل را ببندیم و مقدمات ظهور را فراهم کنیم، آنوقت سازمان ملل یک کاره می‌خواهد جلوی ما را بگیرد؟ گفته می‌شود بوش هم دست کمی از آقایان ندارد.

 

موفقیت‌های اقتصادی دولت احمدی‌نژاد ادامه دارد، به گزارش اعتماد ملی، میزان واردات ایران در ۵ ماهه سال جاری به ۱۷ میلیارد دلار رسیده و کل صادرات غیر نفتی، کمتر از ۷ میلیارد دلار بوده است. سخنگوی دولت نیز اعلام کرد برای اثبات عدم وابستگی به خارج، باز هم میزان واردات را افزایش خواهیم داد.

 

سخنگوی دولت گفت،هيچ محدوديتي براي آزادي قلم نداريم. به گزارش قیلنا، خبرگزاری کار کلاغان ایران، الهام پس از این سخنان گفت ما به تمامی قصابی‌ها در باره آزادی فروش نامحدود قلم گاو به مشتریان آزادی کامل داده‌ایم. ایران یکی از آزاد‌ترین کشورهای جهان در زمینه فروش قلم گاو و گوسفند است. Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)