تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۸۵ • چاپ کنید    

اعتراف می‌کنم پس هستم

شنوندگان عزیز، سلام عرض می‌کنم

شنیدن فایل صدا

امروز آقای خرس‌آبادی که همکار موسسه بین‌المللی  انقلاب مخملی بوده‌اند به کلاغستون آمدند و خودشان در اینجا بدون آنکه از یشان خواسته باشیم  از ما در خواست مصاحبه کردند که باهم می‌شنوید:

سلام، من دیدم تا از باغ وحش آزادم کنند همه می‌ریزند برای مصاحبه، چون می‌خواستم بروم جنگلو آنجا موبایم آنتن نمی‌داد، تصمیم گرفتم خودم بیایم اینجا. اصولا در قفس که باشی و بعد بیایی بیرون احساس می‌کنی یک اسب سر کشی ولی بعدش متوجه می‌شی که قبل از ورود به قفس، به خاطر همکاری با موسسه بین‌المللی انقلاب مخملی "خر" شده‌ای، اصولا در فلسفه تبدیل "خرس" به "خر" فقط با حذف ادبی "س" کار سختی نیست!

مشروح این مصاحبه داوطلبانه را هر وقت اجازه دادند خواهید شنید.

به اخبار امروز کلاغستون توجه کنید:

محسن مخمل‌باف متهم به هدایت براندازی مخملی شد. او در نامه‌ای نوشته حاضر است نقطه روی حرف "خ" نام خانودگی‌اش را برای اثبات مسیر فکری جدیدش و کیفیت آثار اخیرش بر دارد. در بعضی از گروه‌های هنری منتقدان او را محمل‌باف می‌نامند..

سید محمد‌خاتمی برای گفتگوی تمدن‌ها به آمریکا رفته است. اکبر گنجی روزگذشته در مصاحبه با خبرنگار ما گفت:

ببین آبجی، این خاتمی اومده اینجا چهره رحمانی ایران رو نشون بده، بابا اگه راست میگی موضع‌تو در باره ماجراهای دهه شصت بگو! بگو چرا این همه زور زدین پرونده ایرانو توی کنوانسیون حقوق بشر ماست‌مالی کنید، که بعدش آمار تلفات در زندان‌ها بیشتر بشه؟ خاتمی بدون اجازه آب نمی‌خوره! اومدنش اینجا در این موقعیت هر چقدر هم کیهان علیه‌اش بنویسه برنامه است. به قول یارو گفتنی، همه‌شون سر وته یه کرباسچی هستند.

به ادامه خبرها توجه کنید:

پیشرفت‌های علمی ایران ادامه دارد.همزمان با پیشرفت‌های درخشان ایران در زمینه انرژی هسته‌ای، کارشناسان ایرانی موفق شدند با کمک خلبان‌های روسی اجاره‌ای و هواپیمای توپولوف، راه منفجر شدن بخش جلوی این هواپیما را که منجر به مرگ ۲۹ مسافر شد را کشف کنند.

کوفی عنان وارد تهران شد. از طرف مجلس شورای اسلامی نیز آقای فاکر نماینده دیدار با ایشان شده که به خاطر ترجمه نامناسب نام ایشان به زبان انگلیسی، باعث اضطران شدید کوفی عنان شده است و نمی‌خواسته از هواپیما پیاده شود. گفته می‌شود آقای فاکر که نماینده مشهد نیز می‌باشد در سلام و احوال پرسی عادی همیشه به جای:خیلی چاکرم می‌گوید خیلی فاکرم. این حرف به به زبان انگلیسی خیلی خیلی دردناک است.

 

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظرهای خوانندگان

آقا خیلی با حال بود.اما اگه ممکنه آهنگ شروع برنامه رو دیگه پخش نکن. رو اعصابه.
دمت گرم.

=====================

کلاغستون: سام عزیز، خیلی ممنون. ولی خیلی‌ها از این آهنگ خوششان می‌آید! اگرپیشنهاد بهتری به ما بگو!

-- Sam ، Sep 2, 2006

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)