تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۸۵ • چاپ کنید    

آنفولانزای مرغی وکلاغستون

شنيدن فابل صدا

با عرض سلام مجدد

اولا قویا و قبیحا ابتلای کلاغستون را به آنفولانزای مرغی تکذیب می‌کنیم! درست است که در رادیو زمانه تعدادی خانم همکار ما هستند، ولی در کلاغستون همه امور دست خروس‌هاست و به هیچ وجه مرغ‌ها را راه نمی‌دهیم که بخواهیم آنفولانزای مرغی و از این مزخرفات بگیریم! آنفولانزای مرغی اصولا یک بیماری جدید فمینیستی مرغ جماعت است و به ما خروس‌ها اگر مراقب خودمان باشیم سرایت نمی‌کند!

وزیر ارشاد گفت عمرا اگه بگذاریم فیلم و کتاب و موسیقی غیر فرهنگی در بیاد! او گفت: آنچه امروز بر پرده سينما می بينيد، محصول کار دوستان ما نيست؛ من هم دلم خون است زيرا اينها متعلق به سالهای قبل از دولت کنونی است، سهم غفلتهای گذشته و کارکردهای پيشينيان را به حساب مديران کنونی ننويسيد! کارشناس سیاسی کلاغستون گفت، به نظر می‌رسد تیم "تواب‌ساز" روزنامه سابق آقای صفار هرندی وزیر ارشاد فعلی از امروز فعال شده تا بر سر فیلم‌سازان و نویسندگان و هنرمندان آب توبه بریزد و قول بگیرد که دیگر فیلم‌های بدبد و آثار غیرفرهنگی نسازند. پیشنهاد می‌شود نوشتن اعتراف و نیز توبه نامه را از الان تمرین کنید که غفلت موجب پشیمانی است!

.فرهنگستان زبان و ادب فارسی جایزه ویژه استفاده بهینه از ماضی و مضارع منفی استمراری را به سید محمد خاتمی داد. هفته گذشته خبرنگاران در مورد "اکبر محمدی" از خاتمی پرسیدند، او در جواب گفت:کاری از دست من بر نمی‌آید. وقتی از او پرسیدند که او ۶ سال زندانش را در دوران ریاست جمهوری شما گذرانده، در جواب گفت: ان موقع هم کاری از دست من بر نمی‌آمد.

دانش جعفری وزیر دارایی ایران اعلام کرد که تهران برای مقابله با تحریم اقتصادی آماده است. وی در مورد آمادگی بقیه نقاط ایران اظهار نظری نکرده است!

میردامادی دبیرکل جبهه مشارکت شد. گفته می‌شود او با وجود قد کوتاهی که دارد از دیوار سفارت آمریکا بالا رفته بود و آنرا اشغال کرد. ناظران معتقدند این بار هم او از دیوار رمضان‌زاده و الباقی بالا رفته بوده و نهایتا صندلی صدارت حزب را اشغال نموده.در گذشته شایعه بود که میدان محسنی، میرداماد سابق متعلق به محسن میردامادی است ، ولی همسر او این مساله را تکذیب کرد.

هیات نظارت به روزنامه شرق یک ماه فرصت داد مدیر مسوول جدیدی معرفی کند.ظاهرا انتشار مطالب الحادي در اين روزنامه ، انتشار مطالب تفرقه‌آميز مشتمل بر توهين به شخصيت‌هاي ديني، سياسي و ملي و انتشار مطالب مغاير با مصوبات شوراي عالي امنيت ملي علت اصلی این حکم است. پیشنهاد می‌شود صاحب امتیاز روزنامه مدیر آگهی‌های شرق را به عنوان مدیر مسوول معرفی کند که به جای اخبار مورد اعتراض انواع خبرهای جذاب مشتمل بر پوشک بچه،نوار بهداشتی، تخفیف ویژه تخلیه چاه فاضلاب، استخدام منشی زیر ۲۳ سال و غیره را چاپ کند.

خبرنگار خبرگزاری فارس گفت، حجم پرونده‌های فساد شهرام جزایری به اندازه یک وانت بوده است. این خبرنگار با وجود مشاهده تریلی‌های حامل پرونده‌های دیگران که اصلا جزو مسوولان نیستند، اشاره‌ای به آنها نکرد.

با اجراي طرح امنيت اجتماعي، تجهيزات ماهواره اي قابل رویت جمع آوری می‌شود. لازم به ذکر است که سال‌هاست بسیاری از شهروندان تهرانی دیش ماهواره را زیر چادر یا پارچه‌ای به طول ۲ متر و عرض ۳ متر پنهان کرده‌اند. گفته می‌شود در صورت حفظ این پوشش و عدم تحریک، امنیت اجتماعی برقرار خواهد شد.

تلویزیون هما ناخواسته تعطیل شد. گفته می‌شود این تلویزیون به هیچ عنوان با مقامات داخلی ایران ارتباط نداشته است. و خودسرانه به فعالیت جهت رفع سو تفاهم میان تهران و واشنگتن می‌پرداخته. مع‌الاسف با تعطیلی این تلویزیون، کمتر می‌توانیم برنامه‌های ناب طنز داریوش سجادی را ببینیم و بخندیم. کلاغستون تاسف خود را رسما اعلام می‌کند. الان به من اطلاع دادند که برنامه آقای داریوش سجادی جدی بوده، و ما بیخودی می‌خندیدیم.ببخشید!

به تفسیر خبری امشب توجه کنید:

امشب کلاغ شیراز آبادی تفسیر خبری ندارد ولی از فردا پس فردا چرا!

تا برنامه‌ای دیگر بدرود

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظرهای خوانندگان

نیک آهنگ جان سلام

اول اینکه خیلی با حال بود. دیگه اینکه این سبک جدیدی که کار کردی خیلی تاثیر بیشتری داره. من که دیگه مشتری شدم.
نکته آخری که به نظرم می رسه اینکه امکان دسترسی به فایل mp3 رو در اختیار مردم قرار بده. الان اینجور نیست. دلیلشم اینکه اونایی که تو ایرانن احتمالن با خطای دایال آپ مشکل پیدا کنن. در ضمن وقتی هم که به سلامتی فیلتر شدین ما می تونیم این فایلها رو واسه بروبچ بفرستیم. اگه هم نگران کپی رایتی بهتره اول و اخره داستان توضیح بدی نه اینکه مچوز دانلودو ورداری. اگه کسی بخواد کپی کنه با نرم افزارای کپی کانال خروجی صوت اینکارو می کنه پس خودشو ناراحت نکن.

خوش و موفق باشی.

-- سعید ، Aug 12, 2006

كلاغي كه آنفولانزاي مزغي بگيره
مثل انتقاد كروبي از نظام جمهوري اسلامي به قصد دمكراسي است

-- سردبير ديپلم ، Aug 12, 2006

آقا اگه نمی ذارید ملت فایل های صوتی رو دانلود کنند لااقل فرمت 128 کیلوبیت بر ثانیه نذارید .هلاک شدیم از بس برای بافر کردن وسطش قطع شد.
اجرای ارکسترال که نیست ! یه نفر داره حرف می زنه.

-- جابر ، Aug 12, 2006

این مزخرفات سکسیست رو دولت هلند پولش رو میده؟ واقعا که....!!؟؟!؟

-- هاله ، Aug 13, 2006

با تشکر از آقای فهیم سعید ، باید بگم با این خط ها من یکی که شبها با اخبار نیک به خواب میرم، بس که قطع و وصل می شه و طول می کشه.

-- فرين ، Aug 13, 2006

آقای نیک آهنگ،
سبک جدیدتون عالیه، خیلی توپید! فقط یک فکری به حال دانلود بکنید.

-- علیرضا ، Aug 13, 2006

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)