تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۸۵ • چاپ کنید    

شب جمعه دو چیز یادت نره...

شنيدن فابل صدا

اولا، شب جمعه دو تا چیز یادتون نره...که دومیش رادیو زمانه‌اس

ثانیا، امشب لطفا زیاده روی نکنید و ...چرا فکر بد می‌کنید؟ منظورم در خوردن هندوانه است!

و اما اخبار آخر هفته:

صادق محصولی که نامزد وزارت نفت بود، مشاور رئیس جمهوری شد. محصولی وقتی که لو رفت در عرض چند سال به خاطر روابط سیاسی-نظامی امنیتی‌اش رسما ۲۰ میلیارد تومان ثروت جمع کرده و مبلغ اندکی! هم غیر رسمی، خودش از نامزد بازی کنار کشیدو رفت، ولی دلش شکست...ولی رئیس جمهور "مهرورز" که طاقت دل سوختگی آقا صادق را نداشت، از او دعوت کرد مشاورش بشه...بلا نسبت آقای محصولی داستان معروفی در مورد مشاور هست. می‌گویند گاو نر سابق گنده‌ای به گاوهای نر جوان‌تر راه عبور از روی سیم خاردار را برای رسیدن به گاوهای ماده نشان می‌داد. از او پرسیدند اگر خودت بلدی، چرا خودت عبور نمی‌کنی و داری به بقیه یاد می‌دهی؟ گاو نر سابق نگاهی دردمندانه کرد و گفت، راستش خودم آمدم بپرم، ولی ولی سیم خاردار مثل قطع‌نامه‌های ضد فعالیت هسته‌ای، زد و ...فعالیت‌های هسته‌ای ما متوقف شد. حالا مشاور شده‌ام و به جوان‌ترها یاد می‌دهم که بدون از دست دادن قدرت هسته‌ای عبور کنند. حالا باز هم بلانسبت آقای محصولی، ایشان قرار است در وضعیت بغرنج هسته‌ای، مشاور امور هسته‌ای بشود؟ یا به خاطر شناخت درد و رنج مستمندان و مستضعفان، مشاور امور اقشار آسیب پذیر ریاست جمهوری شود؟

رضا خاتمی دبیر کلی که تا چند روز دیگر تبدیل به دبیر کل سابق مشارکت خواهد شد، گفت: با همه اصلاح‌طلبان ائتلاف می‌کنیم. گفتند در انتخابات شوراها که ائتلاف نکردید و باختید، در انتخابات مجلس هفتم که ائتلاف نکردید و باز هم باختید، در انتخابات ریاست جمهوری هم که باز هم ائتلاف نکردید و باختید، الان دیگه ائتلاف به چه کارتون می‌خوره؟ گفت من نمی‌دونم. احتمالا دارند ائتلاف سوته‌دلان را راه می‌اندازند.

ایسنا خبر داد که بیشتر از ۶۰ در صد دخترها از جنسیت خودشون ناراضی هستند، که نسبت به گذشته خیلی زیاد شده! حالا خدا به داد مردهایی برسه که به تور این خانم‌ها می‌افتند! وقتی خودشون ناراضی‌اند دیگه وای به حال مرداشون! احتمالا علت افزایش فمینست‌ها هم همین مساله هست! واحد ضد فمینیستی کلاغستون به آقایان عزیز پیشنهاد می‌کند که تا حد ممکن برای حفظ سلامتی و عدم تشویش اذهان عمومی و غیره، از این ۶۰ درصد، بخصوص فمینست‌هاشون فاصله بگیرن! از ما گفتن!

دکتر معین گفت که کار جبهه دموکراسی خواهی و حقوق بشرآخر تابستان آغاز می‌شود. البته به ایشان پیشنهاد شده با توجه به تجربه سل گذشته‌شان، اسم این جبهه را "جبهه دموکراسی ‌خواهی و حقوق بشر تابع حکم حکومتی"بگذارند. حالا چرا دکتر معین زیر بار نرفته، ما بی‌خبریم!


بگذریم...براتون شب خیلی خوبی رو آرزو داریم...بابا برای دعای کمیل و غیره گفتیم! شما چرا ذهنتون منحرفه؟ کلاغه هم سلام می‌رسونه!

تا شنبه خدانگهدارتان...بعد از آنهم البته خدا نگهدارتان باشد...ما که بخیل نیستیم!

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظرهای خوانندگان

نیک آهنگ جان

بسیار لذت بردیم محشر بود. در ضمن فکر می کنم این آخری که غیر رسمی تره و لحن صمیمی تری داره جالب تر شده. البته اولی و دومی هم خوب بودن. شاید یه ترکیب از هر دو روش برای دو بخش متفاوت خوب تر بشه.
موفق باشی.

-- rezagholizadeaslemamasani ، Aug 11, 2006

سلام... دستت درد نكنه با برنامت شب جمعه مرفهي داشتم... حتماً به كارت ادامه بده... راستي شايد از دانش ناقص من باشه ولي من با اين خطوط گازوئيلي سختمه اينجوري گوش كنم (صدات تكه تكه ميشه و حس مطلب ميپره!!!!) خيلي دلم ميخواد كه مثلاً بتونم فايل صوتي رو دانلود كنم اگه امكانش فراهم بشه خيلي خوب ميشه.... ضمناً از موسيقي هم در بك گراند كار استفاده كنيد يخورده فضاي كار قشنگتر ميشه... اينجوري الان از اخبار ساعت نه هم بدتر ميشه.... چون گفتي انتقاد كن اينو نوشتم... شاد و سربلند باشي

-- مسعود ، Aug 11, 2006

اگه قابل دانلود باشه خيلي خوبه..مخصوصا ما كه تو ايرانيم

-- hamid ، Aug 11, 2006

sorry!
ولي خيلي ...!

-- سلماز ، Aug 17, 2006

تبريك ميگم وبرات آرزويموفقيت بيشتردارم

-- akram ، Aug 17, 2006

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)