تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۳۸۵ • چاپ کنید    

هیچ وقت شب جمعه مناظره نکنید

سلام شنوندگان عزیز، منظره خانم کلاغ‌آبادی و آقای کلاغ‌فرد شیرازی هنوز در جریان است.

به اخبار امروز توجه کنید.

شنیدن فایل صدا

رامین جهانبگلو گفت بدون آنکه خودش بخواهد مورد سو استفاده آمریکا قرار گرفته است. جهانبگلو که روز گذشته درست وقتی از زندان آزاد شد سر از خبرگزاری ایسنا در آورد در آنجا و در جمع تعدادی از خانم‌های خبرگزاری شروع به اعتراف کرد. او گفت من از جاهای مختلفی که نمی‌دانستم قرار است یک جور براندازی مخملی بکنند پول می‌گرفتم و مطلب می‌نوشتم و کنفرانس می‌رفتم و سخنرانی می‌کردم و هزار و یک کار دیگر هم می‌کردم. ولی در هر صورت من نمی‌دانستم که دارم چه می‌کنم؟  و حواسم نبود! بطور کلی کسانی که از زندان خارج می‌شوند تازه متوجه می‌شوند که قبلا چه کارهای بدی می‌کرده‌اند. این مساله یک جورهایی به جهان‌بگلو تفهیم شده است. جهانبگلو در مورد نحوه برخورد بازجویان گفت که آنها اصلا خشن نبودند و اصلا درد نداشت. پاسپورت جهانبگلو در بدو ورود به تهران از او گرفته شد و سپس دستگیرش کردند.

سیس محمد خاتمی پس از دیداری چند روزه از کشور ژاپن به آمریکا خواهد رفت. او ابتدا به فرودگاه مهرآباد وارد شد و تصادفا پاسپورتش را از او نگرفتند.

آقای رئیس جمهوری که رفته بودند ارومیه اول معلوم نشد ایشان خدمت آقای حسنی رسیدند یا آقای حسنی خدمت ایشان؟‌ ایشان اعلام کرد از دست بوش عصبانی است که به دعوت مناظره‌اش لبیک نگفته. قرار بوده مربی آقای احمدی‌نژاد در مناظره، حسنی امام جمعه ارومیه باشد!

موسیقی خل‌مشنگی شب جمعه

هفته پیش براتون اهنگوی گریسو گذوشتیم، امشب می‌خویم دو تو آهنگ باحال مشنگی فرنگی بیذوریم که به نحوی مصادیق تهاجم خل‌مشنگی فرهنگی محسوب می‌شن.

اولیش مال آقوی فیل کالینزه، ای آقو یی زمانی در گروه جنسیس بود، بعدش انقلاب جنسیتی کرد یا یی چی تو همی مایه‌ها، مستقل شد. ای آقو چند تو آهنگ انتقادی داره که یکیش متلک انداخته به ای مبلغوی مذهبی تشنه پول که سر مردمو شیره می‌مالن. اینجومیگه ها بلج، حضرت مسیح هم منو می‌شناسه...عین ای مبلغوی تیلفیزیونی آمریکوی هستا که به قول خواجه شیراز، چون به خلوت می‌روند آن کار دیگر می‌کنند. توی کلیپ ای آهنگو هم نشون میده که این مبلغوی کلاه بردار تو تلویزیون عز و جز می‌کنن که مردم پول بفرستین که عیسی مسیح تا همی پس فردو چند میلیون لازم داره...

اسم آهنگوها، Jesus, He Knows Me  هست

...
Cos jesus he knows me

And he knows Im right

Ive been talking to jesus all my life

Oh yes he knows me

And he knows Im right

And hes been telling me

Everything is alright

آهنگ بعدی هم از اون آهنگوی باحال واسه بی‌خیالی طی کردن زندگی. اسمشنگران نباش مشتی! خوش باش! هست، البته مشتی‌اش همیطوری اومد سر زبونم. خواننده‌ ای آهنگم آقوی بابی مک‌فرینه که تا مدت‌ها همه خیال می‌کردن آهنگ کار باب مارلی بوده. در سال ۸۸ ای آهنگ توی فیلم کاکتیل تام کروز استفاده شد و ای آقو بابی هم جایزه بهترین خواننده سالو گرفت تو جوایز گرمی.

خیلی‌ها هم معتقدن که کلیپ ای آهنگ بهترین کلیپ سال ۱۹۸۸ هست، در ضمن آقوی رابین ویلیامزم تو کلیپش بازی می‌کنه. آهنگ Don't Worry, Be Happyبهترین آهنگ سال هم شد.

خب شنوندگان عزیز، همه شما رو به خدا می‌سپارم تا هفته آینده. 

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظرهای خوانندگان

ازادی خواهی به جای خود.اما چرا نوکری امریکا را می کنید؟ایا ازادی بدون استقلال معنا دارد؟نگاه شما یک طرفه به سود امریکاست.
-------------------
ما نوکر شما هم هستیم! ولی از آنکه شعار نوکری ایران را می‌دهد و دارد کشور را دو دستی به جنگ می‌کشاند باید سوال کرد...نه؟

-- کوروش ، Mar 12, 2007

wozos tazamase gokma
myju http://la394540.je8h3jp.net/sitemap25.html [url=http://la394540.je8h3jp.net/sitemap25.html ]sopi[/url] rubum

-- la394540 ، Jan 29, 2008

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)