تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۳۸۵ • چاپ کنید    

مناظره می‌کنم، پس هستم

سلام شنوندگان عزیز

امروز پیش از اخبار یک مناظره زنده داریم که البته معلوم نیست کسی از آن زنده بیرون بیاید یا نه! لطفا توجه بفرمایید:

شنیدن فایل صدا

شنوندگان عزیز توجه فرمایید، هم اکنون خانم کلاغ‌آبادی در این جبهه چپ و آقای کلاغ‌فرد شیرازی در جبهه راست سنگر گرفته‌اند؛ موضوع مناظره امروز هم حقوق زن و مرد است.

خانم کلاغ‌آبادی: خدا ذلیلت کنه به حق علی!  الهی جز جیگر بیگیری! الهی بازرسان هسته‌ای بی‌هسته‌ات بکنن!

آقای کلاغ‌فرد شیرازی: دستم، بشکنه که خونه رو به نامت کردم. گردنم بشکنه که هر چی دارو ندار بود به اسمت کردم، آی آقایون، هوار! گول نخورینا...

خانم کلاغ‌آبادی: تو نگران اون چندرغازی؟ ای بدبخت چیش  سفید! همه ای کارا واسه‌ی اون لونه موش سر دزکه؟ ووسه‌ی اونزیر پله دروازه کازرونه؟ ای بدبخت! منو از حقوقم محروم کردی سر اون؟

آقای‌کلاغ‌فرد شیرازی: نه که از حقوقت هم محروم شدی؟ من بی‌غیرتو بگو که هر چی تو میری ولوگری هیچی نمی‌گم! عامو غیرت مرد! بوام زنده بود عاقم می‌کرد! دست ننه‌ام درد نکنه بو این عروس آوردنش!  می تو قانون نبود که می‌گفت زن بی اذن شوهر هیچ جو نمیره؟ تو که با اذن من هیچ وقت خونه نیستی! آبرو نموند..ای هوار ای داد...

خانم‌کلاغ‌آبادی: ببند او کپته! انگار نوبرشه آوردن! همه‌ عمر جوی سیر وسفر توی مطبخ آقو داشتم شام و نهار درست می‌کردم، یی تشکر خشک و خالی هم نکرد! خدا از روح بوام نگذره که منو سپرد دست توی بی همه چی!

آقای کلاغ‌‌فرد شیرازی:: خدا از بوات نگذره که تو رو انداخت به آوار ما! نمی‌گی رو دست بوات باد کرده بودی؟ حالو درسته ما کلاغا عمر نوح داریم، ولی تو همسن مادربزرگ نوح بودی، جوی دختر ۱۴ ساله دادنت به ما!

شنوندگان عزیز، این مناظره کماکان با حضور نیروهای حافظ صلح سازمان ملل جریان دارد.

به خبرهای امروز توجه کنید:

احمدی‌نژاد جرج بوش را به مناظره فرا خواند. از آن طرف مشاورین بوش پیغام داده‌اند که برای مناظره ابتدا باید احمدی‌نژاد کاپشن‌اش را در بیاورد و کت وشلوار تر و تمیز بپوشد، احمدی‌نژاد هم گفته است، عمرا! من با همین کاپشن پوزتو می‌زنم، مشاورین جرج بوش نیز فعلا بهانه آورده‌اند که نه جان شما! نمیشه!

رامین جهانبگلو موقتا آزاد شد. به گزارش رسیده هیچ کدام از بازجویان سخنان او را نفهمیده‌اند و وقتی یک نفر فلسفه‌دان حرف‌های جهانبگلو را برایشان ترجمه کرده دیده‌اند که همه‌اش همان خزعبلات کوچه و بازار است و ژست روشنفکری. اصولا بخش عمده روشنفکران ایرانی دچار عارضه قمپوزاسیون حاد هستند که به چند نوع فردیدی، پوپری و فراسکولاری تقسیم می‌شوند و همه‌شان سر وته یک کرباسچی هستند. گفته می‌شود جهانبگلو پیش از این قرار بوده امور واردات مخمل خانواده هاشمی را برعهده بگیرد که رمز گشایی از قرادادهای او و این خانواده به طول انجامید و مسوولین فکر کردند که ایمیل‌های او حاوی نکات مربوط به انقلاب مخملی بوده است.

بحران در اسرائیل به جاهای جالب کشیده شده است. در حالی که اولمرت نخست وزیر به خاطر عدم موفقیت در جنگ لبنان بشدت زیر حمله مطبوعات است، موشه کاتساو رئیس جمهوری متولد یزد اسرائیل به تجاوز جنسی متهم شده است. گفته می‌شود همه مسوولان ایرانی‌الاصل اسرائیل بعد از ماجرا وکیل گرفته‌اند. ظاهرا یک گروه در حال تحقیق در مورد سابقه سو استفاده جنسی مردان ایرانی در محل کار است، که ممکن است این بیماری به اسرائیل هم سرایت کرده باشد!

 جیمی کارتر رئیس جمهوری آمریکا در دوران گروگانگیری، از سید محمد خاتمی دعوت کرده تا مهمان او باشد. این در حالی است که همراهان خاتمی ادعا کرده‌اند که ممکن است کارتر آنها را گروگان بگیرد، احمدی‌نژاد هم گفته است هیچ تلاشی برای آزادی گروگان‌های احتمالی کارتر نخواهد کرد.

شنوندگان عزیز، با وجود آنکه جرج بوش و احمدی‌نژاد هنوز مناظره نکرده‌اند، ولی مناظره خانم کلاغ‌آبادی و همسرشان آقای کلاغ‌فرد شیرازی در جریان است و ...

 

خدانگهدار!

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)