تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۳۸۵ • چاپ کنید    

سحرخیز نباش تا کامروا باشی!

سلام شنوندگان عزیز،

امروز به درخواست مکرر ترک‌های شیراز،همکار جدیدمان قاراینا از شیراز به ما پیوسته است.

به خبرهای امروز توجه کنید:

سلام نعلیچم،  ایلده محمود احمدی‌نژاد ریاست موحترم جومهوری برای جیریفتن رهنمود به اورمیه می‌رود. آی حسنی مد فکره خالی، گرار است  راه‌های استفاده از تاراختور در امر کشاورزی هسته‌ای را به آی رییس جومهوری آموزش بدهد. گوفته می‌شود آی حسنی هسته ای ترین اما جمعه ایران است و حاضر است سر هسته‌هایش با همه شرط ببندد!

شنیدن فایل صدا



آیت‌الله مشکینی گفت که ایران تنها حکومت مشروع جهان است. او که سابقا از نامه‌های امام زمان در رابطه با تایید مجلس هفتم با خبر بود، احتمالا این بار هم به نحوی خبردار شده است. به دلیل رقابت‌های موجود در قم، احتمالا تا چند روز دیگر آقای خزعلی هم اطلاعات خاصی در باره مشروعیت اعلام خواهد کرد. به این می‌گویند پوززنی علمایی.

منوچهر محمدی از ایران خارج شد. چند هفته پیش برادر منوچهر در زندان مرحوم شد و پیشبینی می‌شد که جان منوچهر در خطر باشد.

عیسی سحرخیز به ۴ سال زندان و ۵ سال محرومیت اجتماعی محکوم شد. گفته می‌شود سخنان چند ماه قبل سحرخیز علیه رهبر ایران زمینه ساز این محکومیت بوده است. به گزارش خبرنگار ما از تهران توجه فرمایید:

سحرخیز نباش تا کامروا باشی! این اولین تغییری بود که وزارش ارشاد در کلیه نسخ چاپی حاوی عبارت"سحرخیز باش تا کامروا باشی" به عمل آورد! عیسی سحرخیز که تا چند ماه پیش عضو هیات نظارت بر مطبوعات بود به علت علاقه وافر به قندان و دندان دچار دندان‌گرفتگی و قندان‌خوردگی شده بود ولی کسی به شکایتش رسیدگی نکرد. ظاهرا نامبرده برای تحریک یکی از اعضای وقت هیات نظارت آهنگ مبتذل "دندون دندونم کن، با دندون دون دونم کن" را خوانده بود که با ضربات قندون و آثار دندون از هیات نظارت بیرون آمد. چون کسی در خارج از کشور هدایت اپوزیسیون را به ایشان پیشنهاد نکرد، ترجیح داد راه قاسم شعله‌سعدی، محسن سازگارا و الباقی را پیش بگیرد و نامه غیرفدایت شوم بنویسد تا حتما دستگیر شود. و چون دستگیری از بزرگان است، دستش را به زودی خواهند گرفت. منباع پزشکی از تهران گزارش می‌دهند که عیسی سحرخیز به خاطر داشتن ۵۰ کیلو اضافه وزن نیازمند به حد اقل ۵۰ روز اعتصاب غذا برای رسیدن به روزهای چاقی اکبر گنجی است. در اعتراض به حکم دادگاه نیز آقای ارغنده‌پور از انجمن صنفی گفت که همین پس فردا بیانیه می‌دهیم.

نامه احمدی‌نژاد به خانم مرکل منتشر شد. به نظر می‌رسد بخش‌های عاطفی این نامه در اختیار مطبوعات قرار نگرفته باشد. یکی از اعضا بولتن نهاد ریاست‌جمهوری که نخواست نامش ذکر شود گفت: آقای احمدی‌نژاد شماره تلفن مخفی خودش را برای صدراظم آلمان فرستاده بود و در بالای نامه هم نوشته بود: ای نامه که می‌روی به سویش، از جانب من ببوس رویش. گفته می‌شود با وجود اینکه خانم مرکل به احمدی‌نژاد جواب رسمی نداده است، ولی دروبلاگ احمدی‌نژاد کامنت گذاشته که :محمود، اول ریشتو بزن. علت به روز نشدن وبلاگ احمدی‌نژاد هم همین تاثر قلبی پس از گرفتن این کامنت است. این کامنت اشتباهی قبول شده بود ولی بعدا حذف گردید.

 ۶۴ هزار زن به خاطر بدحجابی اخطار گرفتند. به گزارش خبرگزاری‌ها از تهران، از وقتی که بعضی از نزدیکان به انصار حزب‌الله وارد نیروی انتظامی شده‌اند، میزان برخورد با بدحجابی بیشتر شده است. گفته می‌شود مسعود ده‌نمکی زمانی که مرغداری داشته در هنگام ورود می‌گفته یا الله که همه مرغ‌ها از ،مسیر دید او خارج شوند تا نامحرمان را نبیند. او با تعدادی از خروس‌ها هم برخورد فیزیکی کره بو. این خبر تایید نشده است.

 در مراسم اعطا جایزه به نخبگان هسته‌ای، هاله نور احمدی‌نژاد برای چند ثانیه چشمک زد و عکاس خبرگذاری مهر آنرا ثبت کرد. این نخستین باری است که عکاسان موفق به ثبت این لحظه شده‌اند! دو هفته پیش در مصاحبه مایک والاس، احمدی‌نژاد به دلیل افتادگی حاضر نشده بود کرامت خود را عیان سازد.

 

و اما تفسیر خبری امروز! کاکو ای آقوی احمدی‌نژادا، جرج بوشو به مناظره دعوت کرد! حالو می‌خوان نقل چی‌چی بگن، معلوم نی! به هر حال فردو بیشتر در بارش می‌گیم .

شنوندگان عزیز، این بود اخبار امروز کلاغستون. تا فردا خدا نگهدار

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظرهای خوانندگان

من از این ترکیب شوخی ـ جدی نثر کلاغستون خیلی خوشم امده. گاهی به نثر ابراهیم نبوی نزدیک می‌شود اما کم (که البته بهتر است امضای خود سرکلاغ نارنجی پوش پایش باشد). پیشنهاد می‌کنم کلاغستون نوشتن با لهجه شیرازی را ادامه دهد چون اولا چیز جدید و بامزه‌ایست ثانیا اینطوری شاید از تعصب هموطنان عزیز اذری زبان بر زبانشان کم شود. بد نیست که گاهی مهمانهایی به لهجه‌های مختلف ایرانی به کلاغستون دعوت شوند.

--------------------------------------------------------

کلاغستون: چاکریم! حتما برای کلاغ‌های مناطق مختلف ایران دعوت‌نامه می‌فرستیم!

-- اتاق 806 هتل np ، Aug 30, 2006

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)