تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۸۵ • چاپ کنید    

دولت کم خواب احمدی‌نژاد

سلام شنوندگان عزیز،

به خمیازه همکارم توجه کنید، ببخشید، به خبرها، ...معذرت می‌خواهم به خبرهای امروز توجه کنید:

رئیس بانک مرکزی گفت، دولت احمدی‌نژاد کم‌خواب ترین دولت بعد از انقلاب است. آقای شیبانی گفت که اعضا هیات دولت در ۲۴ ساعت فقط ۳-۴ ساعت می‌خوابند. گفته می‌شود خود آقای احمدی‌نژاد اصلا نمی‌خوابد که البته گاهی وقت‌ها به تجویز دکتر چشم‌بند می بندد، کارشناسان علت کم‌خوابی او را به خاطر نور زیاد هاله نور بالای سرش می‌دانند که نمی‌گذارد عیالات مربوطه هم به خواب برود. ظاهرا به علت نورانی بودن کل کابینه، هیچکس نمی‌تواند درست بخوابد.

شنیدن فایل صدا



موسی قربانی نماینده مجلس نیز در نطق پیش از دستور خود گفت: دولت احمدی‌نژاد با این کم خوابی می‌خواهد نابسامانی‌های دولت‌های قبل را بر طرف کند. گفته می‌شود سیدی مستجاب‌الدعوه در تهران پدید آمده که برای احمدی‌نژاد و کابینه‌اش دعای خواب نیمروز کرده است. از نتایج دعای او اطلاعی در دست نیست!

سید حسن نصرالله رهبر حزب‌الله لبنان گفت که اگر می‌دانستیم گروگان گرفتن دو سرباز اسرائیلی به جنگی ۳۴ روزه منجر می‌شود چنین فرمانی نمی‌داد. بعد از این سخنان، گروه‌های استشهادی ساکن تهران علیه نصرالله شعار دادند و گفته می‌شود آقای جنتی در تماسی تلفنی به او گفته است که از ارث محرومش خواهد کرد! همچنین آقای محتشمی که پدرخوانده حزب‌الله لبنان شناخته می‌شود پس از شنیدن این سخنان غش کرده است. بعد از بیداری به خبرنگار ما گفت که مگر روحانیون اظهار تاسف هم می‌کنند؟ نصرالله برای ما آبرو نگذاشته است!

صادق زیبا کلام گفت، شیوه برخورد با برخی افراد و چهره‌ها در سال‌های گذشته از سوی دستگاه قضایی و امنیتی باعث ایجاد قهرمان‌های پوشالی شده است. او به جایزه نوبل شیرین عبادی و دستگیری اکبر گنجی و بقیه اشاره کرد. خبرنگار ما در تهران با او گفتگویی انجام داده است که می‌شنوید:

آقای دکتر زیباکلام، شما فی‌الواقع منظورتون از این حرف چی بود؟
اولا، فی‌الواقع تکه کلام منه! شما چرا اونو دزدیدی؟ دوما، اجازه بدین من کش تنبونمو محکم کنم...آهان...ببینید، دستگاه قضایی باعث شد عده‌ای بیخودی تحویل گرفته بشن، و به همین دلیل کسی به اونایی که دستگیر نشدن جایزه بین‌المللی یا چیزی در همین مایه نداد. فی‌الواقع هرکسی دستگیر شد، عاقبت بخیر شد.

خب‌ آقای زیباکلام، آقای مهاجرانی هم دستگیر شد، البته نه دقیقا سر ماجرای سیاسی...
فی‌الواقع ایشون قبل از دستگیری عاقبت بخیر بودن و بعدش مجبور به هجرت شدند. الان همالبته چندان وضعشون بد نیست، الی اینکه از بعضی از متعلاقتشون دور موندن. فی‌الواقع اگر شما به زندان برین و بعد ازدواج موقت یا دوم و سوم هم بعدش بکنید، خیلی بد نیست‌ها

آقای دکتر، مگر بعضی‌ها که اسمشونو نمی‌بریم به زندان افتادن تا ازدواج مجدد بکنن؟
من فی‌الواقع در این مورد ...چیزه...فی‌الواقع...اونه...ببخشید من یک تلفن دارم از دفتر آقای هاشمی، بعدا ما شما صحبت می‌کنم...

دادگاه رجبعلی مزروعی را تبرئه کرد. به گزارش قارقار دانشجویی ایران، محمد باقر ذوالقدر، از مزروعی شکایت کرده بود که چرا به فعالیت‌های سیاسی او اعتراض کرده است؟ لازم به ذکر است که در ایران نظامی‌ها حق فعالیت سیاسی ندارند. این در حالی است که نصف اعضای کابینه نیمچه نظامی  هستند و در صد زیادی از مجلسی‌ها هم همینطور. علت علاقه زیاد این گروه به فعالیت‌های هسته‌ای هم همین است. لازم به ذکر است نظامی بودن اکثر دست‌اندرکاران فعالیت‌های هسته‌ای باعث نگرانی اندکی بیشتر از حد گروه ۵+۱ شده است.

اداره ثبت استعدادهای درخشان گفت، هنوز نتوانسته است راه حل ارائه شده برای دور زدن فیلترینگ در ایران را که هفته پیش ثبت شده بود تایید کند. این اداره گفت هنوز در حال بررسی مدارک تحصیلی و دیگر مدارک ارائه شده است که احتمالا کشکی می‌باشد. کشک در حوزه اختراعات اداره دامپروری است.

واحد نظرسنجی کلاغستون اعلام کرد، میزان استقبال مردم شیراز از گفتگوهای خبری با گویش شیرازی بسیار زیاد بوده است. به پیام‌های رسیده توجه کنید:

سامنعلیکم آقوی خودوم، آقو، والوها، ما ای همه سال مونده بودیم یی نماینده بارزی بیاد از فرهنگ شیرازا دفاع کنه، حالو این خانوم کلاغه واقعا آبروی مان!

سلام ننه، والو من نمدونم چرو همش خانوموی کلاغ میان اونجو، ننه خب ما هم دل داریم نه، یی کم مردونه‌تر بشه می چی از شمو کم میشه؟

 هوی شومو! می آقوی ازینوی معروفی قرار نبود واسونک بخونه؟ ای تو فردو ای خانوم کلاغه از ای واسونکا نخوندا، با تیر کمون مگسی میزنم...

سلام، مو از اهالی اطراف شیرازم، ایسه، سی چه کلاغ لری ندارین؟ می ما اهل فارس نیستم؟ ای کلاغ لر بیراحمدو ممسنی نیوردین، نفرینت ایکنوم تا حونه حراب ایبو!

سلام‌نعلیچم، من خودش از ترک‌های شیراز بودی کی حافظ ایشارا کردی، ما هم دوست داشتی کلاغ هم‌ولایتی در کلاغستون باشی.

والو سلام ننه، می‌خواستم بگم محض رضای خدا یی کمی هم جوک شیرازی بیگین، عامو ما آبرو نمونده واسه‌مون! همه‌ی جوکا مال بقیه‌ن!

شنوندگان عزیز برنامه، شما را به خدا می‌سپاریم. شب خوش.

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظرهای خوانندگان

آقوی نیک آهنگ
کاکو ای شیرازی هسی "کلاغه" نیس "کلاغو" هس. "نمونده" (با اوی کشیده) هم نیس و "نمنده" (م با ضمه) هس.
بدشم تکلیف ما چی چیه که باید بیس دقه صب کنیم تا هف دقه رادیو شما ر (ش با ضمه و ر با کسره!! باید حواسم به شومو باشه که برم دس نگیری!) گوش بیگیریم؟ والو کاکو یه ی فکری بکن.

-- باران ، Aug 29, 2006

سلام دوست عزيز

واقعا زحمت كشيد

خسته نباشيد

بايد بيشتر بچشمتون


به هر حال خيلي جالبه

من كه ادتون كردم

البته تو فيووريست .

-- leila ، Aug 29, 2006

جناب باران صب کنیم نه!!!! صب بدیم ( دیگه از کسی ایراد نگیریا منم اومدم تا مچ اونوی که شیرازی ر درس حرف نمی زنن(توجه روی ن فتحه وجود دارد)بگیرم کاکو یو شاباجی)

-- پونه ، Apr 4, 2008

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)