تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۸۵ • چاپ کنید    

سفره" نفت سين"

سلام شنوندگان عزيز،

امروز همکارم خانم کلاغ​آبادی به همراه حاج آقاشون رفتن برای مذاکرات صلح و آتش​بس و بعد به شاه چراغ، و فردا مجددا در خدمت شما خواهند بود.

شنیدن فایل صدا

به مشروح خبرها توجه کنيد.

يک استاد دانشگاه گفت ‌ تورم ۳۰ درصد است نه ۱۰ درصد و آقای احمدی​نژاد خالی بسته است. گفته می​شود بعد از دو روز سر و کله اين استاد دانشگاه دچار تورم​های متعدد و کبودی مختصر زير چشم شده و از شرايط بخش​های ديگر ايشان نيز اطلاع دقيقی در دست نيست. پيش از اين آقای احمدی​نژاد منتقدين اقتصادی خود را دروغ​گو خوانده بود و آنها هم متقابلا او را خالی بند معرفی کرده​بودند.

مدير کل عمليات ترافيکی ناجا اعلام کرده است که روزانه ۶۵ نفر در تصادف​ها رانندگی در ايران کشته می​شوند. ظاهرا قرار است آقای الهام دستور دهد عليه روزنامه​هايی که اين خبر را چاپ کرده اند اعلام جرم شود، چون "سياه​نمايی" کرده​اند و نگفته​اند روزانه چند نفر کشته نمی​شوند.

آقای احمدي​نژاد گروهی از مشاورانش را برای تغيير ساختار سفره شب عيد فراخواند، گفته می​شود قرار است چون دولت نتوانسته نفت سر سفره مردم بياورد، خود سفره را نفتی کرده و بين مردم توزيع کند تا روی آن سمنو، سيب، سکه و غيره را بگذارند. يک مقام دولتی که نخواست اسمش ذکر شود گفت اين سفره"نفت سين" نام دارد.

سيف الاسلام، پسر معمر قذافي، رهبر ليبي روز گذشته گفت ليبي به دليل اين كه نظامي دموكرات ندارد، روزنامه هاي آزاد نيز ندارد. پدرش معمر قذافی نيز گفت پسرم تازه​گی​ها دوست ناباب دارد. احتمالا تا چند روز ديگر تعدادی از دوستان نزديک سيف​الاسلام ناپديد خواهند شد. ليبی سابقه طولانی در ناپديد سازی آدم​ها دارد. امام موسی صدر نيز قبل از انقلاب ايران در ليبی غيب شد. البته اگر غيب نمی​شد ممکن بود از دست انقلابيون ايرانی بعد از چند سال به لبنان پناهنده شود.

وزیر دفاع لبنان به حزب الله درباره نقض آتش بس هشدار داد. البته لازم به ذکر است که وزارت دفاع در لبنان پستی تجملی و تشريفاتی است و ضمانت اجرايی ندارد.

گزارش ويژه کلاغعلی کريمی از منطقه آزمايشی موشک صاعقه و همينطور جنوب لبنان:

شنوندگان عزيز، تعجب فرماييد، ببخشيد، توجه فرماييد ، هم اکنون نيروهای جان به کف ما در مانور ضد امپريالسيتی مشت محکمی به زير چشم حريف زدند و او با موشک کوتاه برد صاعقه، همچون صاعقه برق از بخشی از وجود دشمن پراندند. افسر مامور آزمايش نذر کرده بود که اگر موشک همان اول نترکد و پرواز کند، فاصله منطقه عملياتی تا مشهد مقدس را سينه​خيز برود و الان چهار کيلومتر را سينه​خيز رفته است.

از جنوب لبنان هم خبر می​رسد که حزب​الله لبنان به خانه​خراب​های لبنانی ۱۲ هزار دلار بابت خسارت پرداخت کرده است، گفته می​شود بعضی از اسکناس​ها مهر دلالی​های خيابان جمهوری و چهار​راه استامبول را داشته​اند.

واحد رفع اختلاف انجمن صنفی روزنامه​نگاران ايران در حال پيگيری بازگشت به کار دو نفر از خبرنگاران همشهری است، ولی با مقاومت مديريت روزنامه روبرو شده است. خبرنگار ما با آقای شمس​الواعظين گفتگويی کرده است که با هم می​شنويم.

سلام آقای شمس
عليک سلام. حال علما چطوره؟

از قم خبر ندارم.

هه هه هه

آقای شمس، تکليف کار آقای توکلی و صدفی چی شد؟

بعله، ما خدمت علما رسيديم و آنها هم فعلا...

آقای شمس، علما؟

نه، منظورم مديريت جديد همشهريه ديگه، اونا هم دارن مقاومت می​کن، ما هم داريم می​ريم دنبال حکم دادگاه و از اين حرف​ها.

خب بالاخره اين​ها توانستند بروند سر کار؟

خانم، همه ما سر کار هستيم. هه هه هه،

آهان منظورتون کارگزاران و آگهی ۴۸ ميليونی و از اين حرف​هاست.

خانم این حرف​ها چیه، تشریف بیارید بریم کافی​شاپ صحبت کنیم...

خبرنگار ما موفق نشد همه خبر را از آقای شمس بپرسد و به سراغ آقای ارغنده​پور رفت:

آقای ارغنده، شما برای حل مشکل این همکاران روزنامه همشهری چه خواهید کرد؟
سلام، هه هه هه. ما بیانیه می​دیدم خانم. هه هه هه. با این یکی میشه ۱۲۱۱ تا..

دکتر خوش چهره يکی از اعضا ستاد آبادگران در انتخابات رياست​جمهوری گذشته به نامه آقای الهام اعتراض کرد. خوش چهره که نماينده مجلس است گفت: شعار «انتقاد کنید جایزه بگیرید» احمدی نژاد نمایشی بود؟ آقای احمدی​نژاد سال گذشته از مطبوعاتی​ها خواسته بود هر چه دلشان می​خواهد انتقاد کنند. کارشناسان معتقدند هدف آقای احمدی​نژاد امکان​پذير شدن شناسای منتقدان بوده تا آقای الهام و همکاران سر بزنگاه آنان را دچار مهرورزی کنند

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظرهای خوانندگان

salam bebakhshid finglish minevisam
vali khondane matne shoma ba lahje shirazi be hamoon maskharegi ast ke shoma alan in matne farsi ra be in soorate maskhare darid mikhonid
tuye file sooti har kari mikhain bekonin vali khahesh mikonam tuye neveshtan addi benevisid

-- mehdi ، Aug 23, 2006

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)