تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۸۷ • چاپ کنید    
پاسخ به پیام‌های شنوندگان و خوانندگان سایت رادیو زمانه

با صدای مخاطبان زمانه

به سراغ تعدادی از پیام‌های شنوندگان و خوانندگان سایت رادیو زمانه رفته‌ و به طرح سوالات شنوندگان و پاسخ‌های رادیو مبادرت کرده‌ایم.

Download it Here!

تلفن ‌پیغام‌گیر رادیو زمانه همیشه آماده است که پیغام‌های شما را دریافت کند و به همکاران ما در رادیو زمانه انتقال بدهد.

تماس یک شهروند: سلام وقت شما بخیر من لیلا هستم. ژورنالیست هستم در لس‌آنجلس زندگی می‌کنم و در عین حال تمایل دارم که با شما هم همکاری کنم.

با چند مجموعه‌دیگر، و جای دیگر مثل رادیو هم همکاری می‌کنم. خوشحال می‌شوم که با من تماس بگیرید و من در جریان اخبار مختلفی هنری، اتفاقات مختلف در لس‌آنجلس هستم که هم مربوط به خود مجموعه آمریکا می‌شود و ایرانی‌ها.

زمانه: امیدوارم ما هم بتوانیم با شما همکاری کنیم، لطف کنید به ما اطلاع بدهید که اگر سایت شخصی دارید و یا امکان این است که کارهای شما را جایی ببینیم به ما خبر بدهید.

ما هم خوشحال می‌شویم و در آمریکا در مورد رویدادهای خبری که آنجا با وجود جمعیت فراوان ایرانی می‌افتد عکس روز داشته باشیم و بخش آرشیو عکس ما را تکمیل‌تر کنیم.

به‌هرحل از شما یک شماره تلفن هم داریم که درصورتی که شما را ببینیم و بیشتر باهم صحبت کنیم بتوانیم همکاری را شروع کنیم.

شهروند: سلام‌خسته ‌نباشید. من دانیال هستم، می‌خواستم درمورد شرایط همکاری در رادیو زمانه با شما صحبت کنم، مقیم آمستردام هستم متشکرم. خداحافظ.

زمانه: آقای دانیال، درمورد شرایط همکاری در بخش اداری زمانه خواهش‌ می‌کنم با بخش اداری ما ۵۶۸۲۰۶۲ در آمستردام تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

شهروند: سلام من یلدا یزدانی هستم از دوستان خانم پوران فرخزاد.
قبلاً هم زنگ زدم با من تماس گرفته شد، قرار شد مجدداً تماس بگیرید که احتمالاً یادتان رفته است. من سی‌دی کارم را آماده کرده‌ام و خواننده هستم و طبیعتاً فکر می‌کنم دوستان ما اگر محبت کنند یک تماسی با من بگیرند من اطلاعات بیشتری در مورد سی دی موسیقی که در ایران پر کرده‌ام توضیح خواهم داد. قربان شما خداحافظ.

زمانه: متأسفانه شماره تلفنی از شما پیدا نکردم تا با شما تماس بگیرم و در مورد کار موسیقی و آواز شما صحبت کنم.

خواهش می‌کنم دوباره تماس بگیرید و یک شماره تماس یا ایمیل بگذارید تا با شما تماس بگیرم و بیشتر در این زمینه با هم حرف بزنیم.

شهروند: سلام رادیو زمانه، من منوچهر هستم اوتابا از کانادا زنگ می‌زنم.

هفته‌ی قبل دامون در دیسکو زمانه یک اشتباهی کرده بودند که از آن‌ها انتقاد ‌کردم و توقع داشتم که این هفته جمعه در برنامه‌شان توضیحی در این مورد بدهند. اما متاسفانه همان اشتباه را مجدداً تکرار کردند.


در کارهای پخش آهنگ، در دو زبان مختلف اقدام به پخش آهنگی کردند بدون اینکه توضیح دهند که شعر نخستین این آهنگ را توسط دین مارتین اجرا شده است.

ضمناً اشتباه دیگری کردند که پخش گزارشی از ریحانا و واژه بنیادگرایان را و بنیان‌گذاران می‌گفتند که من نمی‌دانم شاید منظور خاصی داشته باشند روی قضیه که بنیادگذاران یعنی چه؟ لطفا برای ما ترجمه کنند. من از برنامه شما خیلی لذت می‌بریم مخصوصاً دامون دیسکو زمانه قربان شما.

زمانه: دامون سازنده دیسکو زمانه خودش نظر شما را جواب می‌دهد.
من تشکر می‌کنم از شما شنونده عزیز به‌خاطر دقت نظر شما درمورد نکته اولی که گفتید این آهنگ را خواهرم اجرا کرده است بخاطر اینکه در مدرسه اجرا می‌کنند و من هم آهنگ او را با دهن زدم و این آهنگ به این صورت درآمده من اطلاعی نداشتم که این آهنگ را اولین‌بار دین مارتین اجرا کرده من آن اجرایی که دیدم برای مایکل بابل بوده است.



در مورد نکته دوم گزارش ریحانا هم باید بگم که یک اشتباهی لپی از من بوده است، از شما معذرت می‌خواهم حرف شما درست است بنیادگرایان اسلامی است که من گفته‌ام بنیادگذاران اسلامی باز هم تشکر می‌کنم.

برای ما حتماً نظر بگذارید.

شهروند: من یکی از شنوندگان شما هستم متأسفانه مدتی است که نمی‌توانم از قسمت آرشیو سایت شما استفاده کنم که برنامه‌هایی که ازدست دادم دوباره بتوانم گوش دهم.

چون من در زمانی که شما برنامه پخش می‌کنید امکان گوش‌دادن به برنامه‌ها را ندارم. معمولاً در روز بعد در وقت آزاد که دارم گوش می‌دهم الان مدتی است که این امکان از من گرفته شده است. امیدوارم که صدای من را بشنوید و یک اقدامی کنید.

زمانه: بخش آرشیو ما همچنان فعال است و مشکلاتی که شما گفتید ما پیدا نکردیم.

بچه‌های بخش فنی زمانه البته توصیه کردند که شما برازر خودتان را یا به روز کنید یا عوض کنید. احتمالاً مشکل شما در این صورت حل می‌شود.

شهروند: من برایتان یک‌ایمیل فرستادم‌جواب نگرفتم. فایل‌های صوتی شما مشکل دارد.


من از دیروز تا حالا نمی‌توانم فایل صوتی شما را بگیرم و گوش کنم کامپیوتر من اشکالی ندارد سایت‌های دیگر را باز می‌کنم. می‌شود لطفاً بگویید هم در سایت‌تان بنویسید و به شماره من زنگ بزنید. من از لندن زنگ می‌زنم. مرسی خداحافظ

زمانه: سلام من از رادیو زمانه تماس می‌گیرم. من با شما تماس گرفتم ولی یک آقای بریتیش گفتند که هیچ ایرانی در دسترس آن‌ها نیست و شماره‌ای که شما به ما داده‌اید مربوط به ایشان است.

اما درمورد فایل‌های صوتی، فایل‌های ما همیشه بررسی می‌شود و چون متن از روی همین فایل‌های صدا پیاده می‌شود بر روی سایت می‌رود معمولاً همیشه سالم هستند و کار می‌کنند. خواهش می‌کنم دوباره بررسی کنید و اگر مشکلی هست باز هم به ما خبر دهید.

شهروند: سلام خسته نباشید می‌خواستم ببینم گوینده را به چه صورت می‌خواهید استخدام کند، اطلاعاتی را به من بدهید ممنون می‌شوم، حبیبی هستم.

زمانه: ممنون از تلفن شما تا آخر سال جاری میلادی استخدام‌ها در زمانه تکمیل شده است و فعلاً امکان استخدام جدید نداریم. ولی شماره تلفن شما در بایگانی ما است و در صورت لزوم حتماً با شما تماس می‌گیریم.

شهروند: سلام من شماره‌ام را می‌گویم اگر با من تماس بگیرید من خوشحال می‌شوم با شما ارتباط داشته باشم انشاءالله به‌جایی برنمی‌خورد.

زمانه: سلام من از رادیو زمانه تماس می‌گیرم.

محبت می‌کنید.

خواهش می‌کنم .حال شما خوب است؟

خیلی ممنون قربان شما

من نمی‌دانم شما بودید تماس گرفتید و ...

بله دقیقاً خودم بودم.

اسم و مشخصات شما در لیست نیست.

اسم من مهدی قلی است.

آقای مهدی قلی شما یه صحبتی کرده بودید روی بیغام‌گیر ما بود ولی اصلاً واضح نبود شاید من متوجه نشدم.

دقیقاً واضح نبود.

عمداً پس واضح نبوده است؟

نه عمداً نبود. همینوری تماس گرفتم که خسته نباشید بگویم و آرزوی موفقیت کنم برای شما که به‌هرحال رادیوی خیلی خوبی دارید.

شما پس تماس گرفته بودید که فقط تشکر کنید؟

هم تشکر کنم و هم به‌اصطلاح کاری از دست من برمی‌آید برای شما انجام دهم.

شما در تهران هستید، درست است؟

بله من در تهران هستم.

منظور از کار کار رادیویی است؟

بله کار رادیویی،کار دیگر بله.

خوب کاری که چیز دیگر یعنی چی می‌شود بیشتر توضح دهید؟

هر کاری که باشه آب حوض بکشیم، جارو بکنیم و هر کاری که باشد.!

متأسفانه ما در آمستردام حوض نداریم آقای قلی

ما اینجا داریم می‌ریزیم به یاد شما.

خیلی ممنون پس این کاری که فکر می‌کردید می‌توانید برای ما انجام دهید این است؟ شما گفته بودید با شما حتماً تماس بگیریم من تماس گرفتم که شما در مورد خاصی است یا چیزی است یا انتقادی دارید؟

من خیلی خوشحال شدم به‌هرحال من خودم کارم روزنامه‌نگاری بوده و تحصیلات من هم به اصطلاح ارتباطات بوده است. کارمند یک جایی بودم که قبلاً .خیلی علاقه دارم به کار های رادیویی، خبر و کارهای گزارش.

آقای مهدی قلی، شما یک لطفی کنید و به ما ایمیل بزنید و یک تعدادی از کارهایی که انجام دادید را بدهید و البته گفتی که کارهای رادیویی تا حالا نکردید.

بیشتر با رسانه‌های خارجی بودم الان بازنشسته شده‌ام.


ما هم خوشحال می‌شویم که شما با همچین سابقه‌ای بتوانید با ما همکاری کنید ولی از شما خواهش‌ می‌کنم‌به ما ایمیل بزنید و ما از شما یک سی‌دی و یا یک پیش‌زمینه کاری داشته باشیم که در بایگانی خودمان. به‌هرحال بچه‌ها از اینجا با شما تماس می‌گیرند اگر کاری ...

من هم خوشحال شدم که یک به‌هرحال تماس اولیه بوده شما را پسندیدم.

حالا آقای مهدی قلی شما که تمام صحبت‌هایی که کردید تعریف بود از کار ما آیا شما با توجه به سابقه کاری که داشتید و خبری و سیاسی بیشتر کار می‌کردید و چیز خاصی دیدید یا موردخاصی است که که انتقاد داشته باشید؟

از رادیوی شما؟

بله از وب‌سایت ما یا رادیو.

من وب‌سایت را ندیدم اما رادیو شما را گوش کرده‌ام. به‌هرحال شما یک رادیو تازه‌کار هستید. این که من می‌بینم حدود یک ماه است که رادیو شما را دنبال می‌کنم.

ولی رادیو ما دوسال‌ و نیم نزدیک سه‌سال عمر دارد.

من در ایران تا به حال نشنیده بودم. اما تا الان دید مثبتی دارم. رادیوی شما را گوش می‌کنم و اگر موردی بود خدمت شما تماس می‌گیرم، می‌گویم. بعد اینکه خوشحال شدم و فکر نمی‌کردم که شما تماس بگیرید تا من خودم را آماده کنم و حرف‌هایم را در مورد شما بگویم.

خیلی خوشحال می‌شوم و با کمال میل در خدمت شما هستم.

ماهم خیلی خوشحال شدیم و برایتان آرزو دارم که دوران بازنشستگی خوبی داشته باشید، استراحت کنید

بازنشسته که هستیم. اما داریم کار انجام می‌دهیم. اینطور نیست که آدم بازنشسته شود و در خانه بنشیند. و من هم دارم کار می‌کنم و کار بیزینس انجام می‌دهم و سرپا هستم.

به هر حال امیدوارم که موفق، سالم و سرحال باشید .

ممنون، چون می‌خواهم با این رادیو تعامل داشته باشم حتماً‌اگر چیزی به نظرم بیاید می‌گویم.

Share/Save/Bookmark

نظرهای خوانندگان

سلام،
لطفا اگر ممکن است خواننده ی این آهنگ را که در ابتدای گزارشتان هست، معرفی کنید. این آهنگ را می گویم:
"این تلفن خراب نیست که سالی ماهی یک بار ما رو به یاد بیاری..."
من هر چه تلاش کردم نتوانستم آن را بیابم.

ممنون

-- محمد ، Feb 28, 2009

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)