تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۸۷ • چاپ کنید    
پاسخ به پیام‌های شنوندگان و خوانندگان سایت رادیو زمانه

تلفن ‌پیغام‌گیر رادیو زمانه

معصومه ناصری

به سراغ تعدادی از پیام‌های شنوندگان و خوانندگان سایت رادیو زمانه رفته‌ام و به طرح سوالات شنوندگان و پاسخ‌های رادیو مبادرت کرده‌ام.

Download it Here!

تلفن ‌پیغام‌گیر رادیو زمانه همیشه آماده است که پیغام‌های شما را دریافت کند و به همکاران ما در رادیو زمانه انتقال بدهد.

به پیغام یکی از خوانندگان توجه کنید: «با سلام خدمت تمام بچه‌های رادیو زمانه. کار شما خیلی خوب است اما انتقادی به یکی از گویندگان رادیو به نام خانم مریم محمدی داشتم.»

ایشان ادامه می‌دهد: «به نظر می‌رسد که ایشان لهجه دارند، البته نمی‌دانم لهجه‌ی شمالی دارد یا کردی. به هر حال این ته لهجه‌ی ایشان هنگام صحبت کردن شنونده را اذیت می‌کند و به نظر من اگر ایشان آن ته لهجه‌ی خود را از بین ببرند کیفیت اجرای ایشان افزایش پیدا می‌کند.»

ضمن تشکر از این شنونده‌ی عزیز رادیو زمانه، باید بگوییم باور ما در رادیو زمانه این است که سعی کنیم صدای ایرانی‌ها باشیم‌. ایرانی‌ها همه تهرانی نیستند و اعتقاد ما این است که ایران فقط تهران نیست.

البته پیغام شنونده‌ی خوب ما باعث شد تا من از همکارمان خانم محمدی سوال کنم، اهل کدام شهر ایران است که دست بر قضا ایشان اهل تهران بود.

ما ایرادی نمی‌بینیم که گوینده‌های ما با لهجه‌ها و لحن‌های مختلف ایرانی صحبت کنند. بنابراین هر کس که لهجه دارد نباید مانع گویندگی‌اش بشود.

شما می‌توانید با یکی از لهجه‌های فراوان ایرانی در رادیو زمانه یکی از ما باشید‌، چون ایران فقط تهران نیست.

مخاطب دیگری هم نظرش را در‌مورد رادیو زمانه با ما در میان گذاشته است. این مخاطب ارجمند می‌گوید:

«رادیو زمانه چند ماهی است انتشار مقالاتی را در دستور کار خود قرار داده است که مشخص نیست از آن چه رهیافتی دارد. دفاع از حقوق همجنس‌گرایان است یا بحث تحلیل و نقد قرآن، آیا مهم‌ترین دغدغه‌ی امروز ایرانیان این موارد است؟»

ضمن تشکر از این شنونده‌ی خوب رادیو زمانه ‌یادآور می‌شویم که سنجیدن این‌که مهم‌ترین دغدغه‌ی مردم ایران در حال حاضر چیست، کار آسانی نیست و ما هم ادعا نداریم که می‌توانیم این کار را انجام بدهیم.

ولی توجه به کسانی که در رسانه‌های رسمی، وجودشان نادیده گرفته می‌شود و حتا در گفتمان مقامات سیاسی وجودشان انکار می‌شود، یکی از موضوعات مورد توجه‌ی زمانه بوده است.

در این رادیو به تضارب اندیشه‌‌ها معتقدیم و تلاش می‌کنیم که این‌گونه عمل کنیم و بر این باوریم که باید حرف بزنیم و به صحبت‌های یکدیگر گوش بدهیم.

فکر می‌کنیم اگر برای صاحبان هر اندیشه‌ای فرصت فراهم می‌کنیم، برای نقد آن اندیشه هم باید فرصت وجود داشته باشد.

اگر شما هم نقدی بر نظرات مطرح شده در رادیو زمانه دارید، حتماً شنونده‌ی آن خواهیم بود. دیدگاه‌های خود را برای ما بفرستید.

یکی دیگر از مخاطبان ما به نام تورج، ضمن تشکر از برنامه‌های رادیو زمانه درخواست افزایش ساعت پخش برنامه را می‌کند و از سرنوشت تلویزیون زمانه سراغ می‌گیرد.

در جواب ایشان هم باید بگویم: پارلمان هلند در سال ۲۰۰۴ بودجه‌ای برای راه‌اندازی یک تلویزیون فارسی‌ زبان اختصاص داده بود که به دلایل مختلفی این‌ امکان فراهم نشد و تبدیل به پروژه‌های مختلف شد که رادیو زمانه یکی از آن‌ها است.


می‌توانید در بخش «درباره‌ی ما» سایت رادیو زمانه در این مورد اطلاعات بیشتری به دست بیاورید.۸۲۱۸۵۳۵۱ - ۰۲۱شماره تماس ما در تهران است و شماره‌ی پیغام‌گیر ما در هلند هم این است: ۰۰۳۱۲۰۵۶۸۲۰۷۰
منتظر تماس‌های شما در رادیو زمانه هستیم.

Share/Save/Bookmark

نظرهای خوانندگان

خانم ناصری
از جمله صدای ایرانی ها یکی هم صدای گرایش چپ و سوسیالیستی است. متاسفانه این صدا در حوزه سیاست رادیو زمانه شنیده نمی شود. نمی دانم مشکل از خود این صدا است یا رادیو زمانه تلاشی برای جلب این صدا نمی کند. بهر دلیل جای آن در رادیو زمانه خالی است.

-- کویر ساکت ، Oct 4, 2008

خانم مريم محمدي لهجه ندارند ولي لحن آزار دهنده اي دارند صدايشان را مي كشند و شنونده را آزار مي دهند چرا درست و مثل بقيه حرف نمي زنند؟

-- يي ، Oct 4, 2008

سرکار خانم ناصری؛ لطفا در لینک های وبلاگی تون در رادیو زمانه؛ لینکی هم به وبلاگ "شهروند آینده" بدهید. اخیرا 3 یادداشت منتشر کردم که به بررسی راههایی برای شکست احمدی نژاد در انتخابات می پردازد
و دو پاسخ از یکی از چهره های شاخص تحول خواه داخل ایران دریافت کردم که آن هم منتشر شده. ایشان تمایلی به ذکر نامشان نداشتند. از توجه تان ممنونم.
آدرس وبلاگ
http://futurecitizen.blogfa.com
آدرس فید
http://www.futurecitizen.blogfa.com/rss.aspx

-- شهروند آینده ، Oct 5, 2008

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)