تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۸۷ • چاپ کنید    
فلاشر - برنامه سی‌ و ششم

ادبیات رییس دانشکده خبر و اعتراض به ظهور امام زمان

لیدا حسینی‌نژاد

Download it Here!

جدیدترین اظهارات رییس دانشکده خبر به دانشجویان: تمبونتان را می‌کشم پایین

در خبرنامه امیرکبیر آمده:
«احمدزاده کرمانی، در جدیدترین اظهارات خود، به دانشجویانی که برای مذاکره و صحبت به اتاق وی رفته بودند، وقتی که بحث بالا می‌گیرد، گفته است: تمبونتان را می‌کشم پایین.

رییس دانشکده خبر ۲۹ سال سن دارد و یکی از مواردی که دانشجویان به آن اعتراض دارند این است که رییس دانشکده هم‌سن و سال آنها است.

احمدزاده کرمانی مدرک کارشناسی ارشد خود را از دانشگاه امام صادق(ع) گرفته و هم‌اکنون دانشجوی مقطع دکترا در دانشگاه آزاد است.

اقدامات محدود کننده در فعالیت‌های دانشجویی و ادبیات زننده احمدزاده با اعتراض دانشجویان همراه شده است و بازگو کردن سخنان احمدزاده نزد برخی اساتید دانشکده باعث تعجب آنها می‌شود. صحبت‌های وی به صورت شوخی بین دانشجویان رد و بدل می‌شود.

او هفته گذشته نیز با همین لحن زننده به مدیرمسئول نشریه دانشجویی «اندیشه آزاد» گفته بود: حال نمی‌کنم به شماها اجازه فعالیت بدهم.»

پتیشن در اعتراض به ظهور امام زمان

محمود احمدی‌نژاد روز دوشنبه در سخنرانی خود در جمع طلاب گفت که امام زمان دارد جهان را مدیریت می‌كند و ما داریم می‌بینیم دست هدایت آقا امام زمان در همه امور كشور نمایان است.

در وبلاگ کافه ناصری آمده:

«راستش مثل هر شیعه دیگری من هم فکر می‌کردم خوب است امام زمان ظهور کند و اعتقاد داشتم ظهور ایشان علیرغم بعضی حرف و حدیث‌ها در مورد بکش بکشی که می‌گویند در آن زمان قرار است اتفاق بیفتد می‌تواند باعث اتفاقات خوب شود. اما الان پشیمانم.

در این حد پشیمانم که می‌خواهم پتیشن راه بیندازم و از امام زمان بخواهم لطفا ظهور نکند. اگر نتایج مدیریت ایشان این وضعیتی است که در جهان می‌بینیم که اصلا در شان یک امام که هزار سال امتش را منتظر نگه داشته نیست.

توی کتاب‌های دینی ما نوشته بود ایشان می‌آیند و عدل و داد می‌گسترانند. اگر حرف آقای احمدی‌نژاد درست باشد که خب تا حالا که هیچ نشانه‌هایی از این گسترش دیده نمی‌شود.

یا باید احمدی‌نژاد حرفش را پس بگیرد یا امام زمان دست داشتنش را در وضعیت امروز جهان تکذیب کند یا من پتیشن راه می‌اندازم که آقا ظهور نکند.

اگر قرار باشد ایشان ظهور کند و آش همین آش باشد و کاسه همین کاسه، خب داریم زندگی‌مان را می‌کنیم بی‌خیال ظهور.»

Share/Save/Bookmark

نظرهای خوانندگان

عزیزان با چیز عجیب و غریبی روبرود نشده اید . این از رئیس دانشکده خبر و آن هم از مدیر مسئول روزنامه ایران که دیپلم است و تازگی با ضرب و زور پارتی اسم دانشجوی دانشکده خبر را روی او گذاشته اند و بدون حضور در کلاس و حتی حاضر شدن برای امتحان چند مدت دیگر لیسانس می شود و حتما فوق لیسانس هم به همین راحتی می گیرد و صد البته دکترا . بله اگر امروز و فردا روی جوانک بی سواد و حلقه بگوشی مثل اشتهاردی دکترا گذاشتند تعجب نکنید

-- علی ، May 22, 2008

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)