تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۸۶ • چاپ کنید    
فلاشر- برنامه چهاردهم

تا حد مرگ کتکمان زدند!

لیدا حسینی‌نژاد

Download it Here!

تا حد مرگ کتکمان زدند!
در ادامه طرحی که "امنیت اجتماعی" نامیده می‌‌شه در سایت میدان زنان می‌خونیم:

الناز معلمی است که به بهانه آنکه پای خواهرش جوراب نبوده، در راستای طرح ارتقا امنیت اجتماعی کتک خورده است. او داستان را اینگونه بازگو می‌کند: "خواهرم تماس گرفت و گفت به خاطر اینکه جوراب نداشته بازداشت شده و من باید برایش جوراب بیاورم تا آزادش کنند. من برای آزاد کردنش، با جوراب و کارت ملی به کلانتری رفتم اما کارت ملی را از من قبول نکردند و گفتند باید شناسنامه‌اش را ببرم و این کار باید قبل از ساعت ۹ صورت بگیرد و گرنه شب را به حالت بازداشت پیش آنها خواهد ماند. در این بحث ها اتفاق دیگری افتاد. آنها از خواهرم خواستند لباسش را که بلوز دامن گشادی بود که به عنوان لباس ملی شناخته می‌شود پیش آنها بگذارد."

خواهر الناز مقاومت می کند و می‌گوید به خاطر نداشتن جوراب، بازداشت شده و لباسش مورد تایید همه مراجع بوده و به عنوان لباس ملی شناخته شده است. اما جواب می‌شنود که هر کس اینجا می‌آید باید لباسش را بگذارد.

"به خواهرم گفتند اگر لباسش را تحویل ندهد شب باید بماند. خواهرم قبول کرد. در این لحظه مامور زنی که داشت با او صحبت می کرد از اتاق بیرون رفت و چهار پنج مرد لباس شخصی وارد اتاق شدند. اول توی صورت خواهرم زدند، من به نشانه اعتراض جلو رفتم و شروع کردند به کتک زدن هر دوی ما. حسابی کتکمان زدند. شب را در بازداشتگاه گذراندیم و صبح روز بعد پیش قاضی رفتیم. خواهرم گفت: آقای قاضی لباس من چه ایرادی دارد؟ قاضی گفت: هیچ. من گفتم: پیدا بودن پا از مچ پا به پایین چه ایرادی دارد؟ گفت: من این چیزها را نمی دانم."

الناز توضیح می‌دهد که وقتی به دادگاه رفته چادر سرش کرده‌اند. اما به خواهرش اجازه داده‌اند با همان لباس در دادگاه حاضر شود، چون لباس او مورد تایید ماموران بوده است.
آثار کبودی روی بدن هر دو خواهر دیده می‌شد. همه ناخن‌های الناز شکسته بود و در ناحیه سر و قفسه سینه احساس درد می‌کرد. دو خواهر شکایت کردند و ضرب و شتم آنها توسط پزشکی قانونی تایید شد. خانواده الناز شکایت کردند. پرونده آنها در جریان است، اما خبر تازه ای از پیشرفت آن نیست.



این پورن نیست، این تجاوز است

اینو نازلی کاموری در وبلاگش سیبیل طلا بعد از نگاه کردن به یک سایت پورنوگرافیک ایرانی که بهش معرفی شده می‌گه. او می‌گه که این سایت مشکل جدی داره.

صحنه‌های تجاوز به زنانی را که به وضوح دارند به نشان دادن صورت‌هاشان اعتراض می‌کنند‌، بدون در نظر گرفتن عاملیت و رضایت آنها نشان می‌دهند...

چند تا مساله که برای من خیلی دردناک بود. در ویدیوهای این سایت، صحنه‌های به وضوح تجاوز بود که در همه موارد زن‌ ها بسیار جوان و شاید حتی زیر هجده سال بودند و متجاوز مردی بود که با آنها نزدیکی شخصی دارد و معلوم است یا با هم دوست‌اند یا هم را به خوبی می‌شناسند. پس در واقع همان ژانر پورن خصوصی است با این تفاوت که به زن به راحتی در مقابل دوربین تجاوز می‌شود.

در بیشتر ویدیو‌ها زن‌ها به جدیت از کسانی که دوربین در دست دارند می‌خواهند که صورتشان را نشان ندهد یا که اصلاً فیلم نگیرد که گویا در این موقعیت کسی به حرفشان اصلاً گوش نمی‌دهد.

از همه وحشتناک‌تر، برخود مردان با زنان فاحشه بود که به وضوح از خشونت کلامی و فیزکی در مقابل آنها استفاده می‌کردند و فیلم گرفتن از زنان فاحشه هم با خشونت انجام می‌شد.

بسیار از فیلم مشخص بود که با دوربین مخفی گرفته شده و زنان در فیلم (و شاید در بعضی موارد مردان) از وجود دوربین خبر ندارند...
این افتضاح است که صحنه‌های تجاوز به زنان، شده فیلم سکسیِ شب مردم!

سنگسار دختر چهارده ساله توسط پدرش
به گزارش روزنامه قدس‌، مردی در زاهدان وقتی به رابطه دخترش با پسر جوانی پی برد، او را در کوه سنگسار کرد. این پدر در بازجویی‌ها گفت: چند روز قبل متوجه شدم دخترم پنهانی با پسر جوانی ارتباط دارد، به همین خاطر نقشه قتل او را طراحی کردم و روز حادثه همراه یکی از دوستانم به نام غلام، سعیده را به کوههای منطقه کورین برده و در آنجا سنگسار کردیم. سپس با اسلحه چهار گلوله به بدنش زدم.

آسیه امینی در اینباره در وارش می‌نویسد:
فقط همینو کم داشتیم که خانواده‌ها هم قتل‌های ناموسی‌شان را با شیوه سنگسار، عملی کنند! تا حالا قتل ناموسی قانونی سنگسار به حکم قانون و برای افراد همسرداری که روابط خارج از ازدواج جنسی کامل داشتند، اجرا می‌شد و از این پس ظاهراً پدران و برادران غیرتمند هم قراره دختران خانواده رو - حتا با شک به داشتن رابطه با یک مرد- ببرن به خلوت وحشیانه‌ای که در اون آبروشون رو با خون و سنگ بخرن!

Share/Save/Bookmark

نظرهای خوانندگان

والله من دعا میکنم تا اقا امام زمان ظهور کنند تا اسلام واقعی نشان داده شود

-- محسن ، Feb 20, 2008

اینها همه موشهای کثیفی هستند که نتوانستند در فاضلاب خانشان چیزی پیدا کنند

-- بدون نام ، Feb 27, 2008

واقعا زندگی در مکانی به نام ایران! دیگر ممکن نیست.

-- رها ، Feb 27, 2008

خدایا, خدایا, تا انقلاب مهدی, این نهضت را , محافظت بفرما

-- الکی خوش ، Mar 19, 2008

باز می گویندو چرا راجع به اسلام بد گفته می شود و چرا راجع به ما مسلمانان فیلم های خشن و توهین آمیز ساخته می شود.من به عنوان یک زن مسلمان واقعا خجالت می کشم وقتی چنین خبرهایی را می خوانم.آخر کجای دنیا و در کدام مذهب دیگری در دنیای امروزی پدری دخترش را به این دلیل می کشد؟آن هم این طور وحشیانه؟به نظر شما این سوژه ی یک فیلم سادیستی و ترسناک نیست؟

-- lila m ، Mar 27, 2008

فکر میکنم یکی از ریشه های این کارها ضعف تفکر ماست، قدرت تعقل مردم آنقدر ضعیفه که دلایل اعتقاداتشان را هم نمیدانند.
برای نمونه از آن خواننده محترمی که درخواست ظهور امام زمان را کرده اند میپرسم از کجا به این موضوع معتقد شده اند؟ آیا دلیلی دارد که عقل سلیم می پذیرد یا صرفا میراث پیشینیان است؟

-- مهدی ، Sep 6, 2008

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)