تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۸۶ • چاپ کنید    

فرهنگ سازمانی در سازمان‌های ایرانی و آلمانی

بنده – اگه خدا قبول کنه – مشغول نوشتن پایان‌نامه‌ام هستم. پروژه‌ی پایان‌نامه‌ام، کارِ مشترکیه بین گروه مهندسی صنایع دانشکده‌ی فنّی دانشگاه تهران و اتاق بازرگانی ایران و آلمان. ما، قصد داریم – به حول و قوه‌ی الهی – ابعادِ فرهنگ سازمانی رو در سازمان‌های ایرانی و آلمانی بررسی و مقایسه کنیم. تا اینجای کار، غیر از نسخه‌های کاغذی که از طریق اتاق به‌طور سیستماتیک توزیع می‌شه، با یاری همسایگان پرسشنامه‌مون آنلاین هم شده. ( در واقع زحمتش رو جادی عزیز کشید. همین‌جا خیلی‌خیلی ازش تشکر می‌کنم. واقعاً شرمنده‌ام کرد.)

بگذریم... واضح و مبرهن است که هر عزیزی که در هر سازمان یا شرکتی در هر کجای میهن اسلامی‌مون به هر کاری مشغوله، می‌تونه این پرسشنامه رو پر کنه. پرسشنامه هم درسته که یه خرده طولانیه؛ اما سؤالاش هم ساده و سرراسته و هم اینقده شیرینه که نگو! :دی این هم معلومه دیگه که اگه لطف کنین و لینک این پرسشنامه رو تو وبلاگتون بذارین یا اگه شاغلید، خودتون پرش کنین و در ضمن یه جوری بدین پدر، مادر، خواهر ، برادر، دوست، آشنا، فک، فامیل و خلاصه هر کسی که شاغله پر کنه، گام بلندی در جهت نجات من از تحصیل و البته رهایی تحصیل از من برداشتین. دیگه خود دانید.

اضافه بر این، همین پرسشنامه به زبان انگلیسی و آلمانی هم تهیه شده و قراره بین سازمان‌های آلمانی پخش بشه. به همین خاطر اگه احیاناً دوست و آشنایی تو شعبه‌های ایرانی سازمان‌های آلمانی – مثل زیمنس، بولر، نستله و ... – دارین، اگه بتونین راضیشون کنین که پرسشنامه‌مون رو پر کنن، واقعاً‌ ممنون می شم؛ چون کمک می‌کنه مقایسه‌مون دقیق‌تر بشه.

آهان، یه چیزه دیگه! به لطف جادی عزیز، قراره اطلاعاتی که وارد می‌شه به طور اتوماتیک کد بشن و کسی به اطلاعات شما دسترسی پیدا نمی‌کنه. قول می‌دم که تمام اطلاعات محرمانه بمونه؛ حتی خودم هم به طور مجزا هیچ کدوم رو نمی‌تونم بررسی کنم... پس با خیال راحت پرسشنامه رو پر کنین. :دی

-----------------
برگرفته از: راز

Share/Save/Bookmark

نظرهای خوانندگان

با سلام
به نظر مي رسد در سوال 51 ترتيب گزينه ها رعايت نشده است

-- javadfarrokhi ، Aug 28, 2007

aghe almani bud man ham por mikardam... farsi nemitunam tippen konam :-(

-- Samuel ، Aug 28, 2007

1-
واقعاً ممنون از اینکه به مطلبم لینک دادین و در ثواب تحقیق علمی شرکت کردین!! :)

2-
حق با شماست. سوال 51 از دستم در رفته. چون اگه دست بهش بزنم، پاسخهای ثبت شده به هم می ریزه و از طرفی در شکل فعلی خیلی مشکل ایجاد نمی کنه، از خیر تصحیحش می گذرم.

3-
چون نسخه ی آلمانی هنوز آن لاین نشده، امکانش هست نسخه ی انگلیسی رو در این نشونی پر کنین: http://dr-sepehri.de/ccs/e

-- سیما ، Aug 28, 2007

با سلام
از مدیریت سایت بعلت موافقت در انتشار پرشنامه تشکر می کنم
عنوان تحقیق خیلی کلی است انتظار می رفت کمی جزئی تر انتخاب می شد

-- حمید رضا قمی ، Sep 6, 2007

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)