تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۸۵ • چاپ کنید    

با دایال آپ که نمیشه رادیو گوش کرد!

در روزهایی که نظرسنجی رادیو زمانه برقرار بود خیلی‌ از شما در مورد کیفیت و نحوه دریافت صدای رادیو و اوضاع و احوال سایت زمانه برای‌مان پیغام و پسغام گذاشته بودید. . برای این که فکر نکنید ما بی خیال نظرات شما هستیم می‌گذاریمشان اینجا تا پیش چشم‌مان باشند.


abkeshtkar

بخش خاطرات نویسندگان ایرانی را بیشتر پخش کند. زمان پخش موسیقی را به‌جای نیمه شب از ساعت 9 یا 10 شب پخش کند.

aliataran
در باره ادبیات بیشتر برنامه داشته باشد.

علی آرام
بخش ادبیات را فعال تر و‌ پربارتر کنید

malvajerdy
به موسیقی بیشتر بها بدهید . اخبار موسیقی و کلا اخبار هنری شما کم است جناب رادیو زمانه!

mopok84

کیفیت برنامه‌های موسیقی بهتر بشود . از سبک‌هایی مثل جاز و بلوز و همین طور موسیقی فولک بیشتر صحبت بشود.

amontajabi
بیشتر به اخباری که در حوزه سیاسی است بپردازد. من فکر می کنم تمام اخبارمهم ذیل اخبار سیاسی قرار می گیرند.مردم نیز آگاهانه و در حاشیه کارهای خود پیگیر این نوع اخبار هستند و اتفاقات مهم را رصد می‌کنند. می‌توانم مثال بزنم از مهمترین اخبار سیاسی همچون شایعه فوت آیت الله خامنه‌ای یا حاشیه های انتخابات خبرگان یا.... به نظر من بخش سیاسی شما می تواند پر رنگ تر شود. می توان تحلیل هایی را درباره اتفاقات روز داشت. می توان حتی گفت و گوهای خوبی ترتیب داد. شاید شما بگویید که با رادیو زمانه کسی گفت و گو نمی کند اما ما می بینیم با سایت روزآنلاین چه تعداد از رفرمیست ها یا اصولگرایان گفت و گو می کنند. من به عنوان یک بیننده سایت نیاز به تحلیل اتفاقات روز دارم. همین‌طور گفت و گوهای جذاب وخواندنی.

b_enteha
با توجه به سرعت تحولات جهانی و وجود سایتها و منابع خبری مختلف لطفا خبرها را به روز تر کنید.

saeed.ebr پ

بخش فرهنگی و تحلیل سیاسی بیشتر شود.

Araash
بخش‌های خبری در طول روز برای آگاهی از اخبار تازه تقویت شود.

sam_smith_313
لطفا مستقل عمل کنید و اخباری را که از صحت آنها اطمینان دارید پخش کنید تا از اعتماد مردم به شما کم نشود. ضمنا لطفا اخبار و مقالات تحلیلی را بیشتر کنید.

mehrabim
اخبار سیاسی در مورد ایران بیشتر شود.

alireza86t
بیشتر به فرهنگ بپردازد. سایت‌های خبری سیاسی خوب زیاد است ولی سایت خوب فرهنگی به زبان فارسی کم داریم.

hooman_2951
موسيقي بيشتر پخش كنید.

raminbochum
اخبار زمانه به روز باشد.

hamed07
musichaye khubi pakhs beshavad va bahshaye vajeb shuruh shavand wa mardomha betawanan ba radio sobhat konan wa betavanan bahs konan.

bornisgroup
به اخلاق حرفه ای خود پایبند باشد. در ضمن خوب است در پرسش "شنونده رادیو زمانه نیستم چون " گزینه ای با عنوان "سرعت اینترنتم خیلی پایین است!" یا "با دایال آپ که نمیشه رادیو گوش کرد" اضافه شود.! این رو هم در پایان به عنوان یک طراح سایت بگم که طراحی سایت شما خیلی زیبا و حرفه ای است.

maryamkassaie
يك تجديدنظركلي در طراحي سايتتان بكنيد. همچنين نوع فونتي كه استفاده مي‌كنيد. همچنين تبليغاتتان را براي آشنايي با برنامه‌هاي راديويي و سايتتان گسترده‌تر كنيد.

hrgh_g
آپديت کردن سايت با سرعت بيشتر - تنوع بيشتر در مطالب پوشش داده شده - استفاده بيشتر از تصوير.

sina_shabani
متن کامل برنامه‌های صوتی را برای کسانی که سرعت اینترنت پایینی دارند و قادر نیستند تمامی برنامه‌ها را دریافت کنند، در وب‌سایت رادیو قرار داده و همچنین آرشیو جدایی را برای فایل‌های صوتی در یک صفحه مستقل ایجاد کنید.

htafshar
وب سایت را منظم کنید. پیدا کردن مطالب مشکل است.

montasheri
طراحي سایت زمانه بسيار عالي است، مطالب بسيار تفكيك شده و دسترسي به آنها آسان است. رعايت دقت، صحت و سرعت در اصل اطلاع رساني رعايت شده و در مجموع بسيار خوشحالم كه با سايت شما آشنا شدم و از اخبار شما استفاده مي كنم.

pnood
زمانه اول بی‌طرف باشد و بدون دسته‌بندی حرکت کند. صفحه‌ای راهنما داشته باشد تا دسته‌بندی‌های متون و خبرها و ... مشخص شود.

vahidramin
زمانه دچار روزمرگی غالب سایت‌های اینچنینی نشود و با بیان واقعیات در راستای روشنگری بکوشد. با آنکه تا کنون مشتری سایت شما نبوده ام اما مطالب مورد توجه سایت در کنار ظاهر آراسته و آرامبخش آن مرا ترغیب به ادامه مراجعاتم نمود. لذا صمیمانه امیدوارم که با هر ورود به سایت با مطالبی بهتر و بروز شده مواجه گردم.

Share/Save/Bookmark

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)