تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۸۵ • چاپ کنید    

نسل جدید و زمانه

نگاه نسل جدید به رادیو زمانه هم خواندنی است. واقعیت همین است که او نوشته اینجا در رادیوی زمانه بدون پارتی، همکار می پذیریم.

چند روز قبل در تورنتو یکی از دوستان از من دعوت کرد تا در رادیو زمانه فعالیت کنم. این دوست گرامی با توجه به اینکه خودش آنجا مشغول است و می دانست من یک فعال مستقل هستم اما با این کار می خواست کمکی هم به من بکند - این یعنی خصلتی که کمتر در بین ماها دیده می شود - ، لذا شرایط ارتباط من با مسئولان رادیو فراهم شد و بعد از مدتی کوتاه با آقای مهدی جامی مدیر رادیو صحبت کردم.

آقای جامی خوشبختانه به گرمی از کار من در رادیو استقبال کرد و خواست برنامه های آزمایشی برای رادیو تهیه کنم تا به مرور در برنامه پخش رادیو جای بگیرد. البته روالی که همه جا هست و در رادیو زمانه همچنین، اما اینجا با رویی گشاده و آغوشی باز. مهدی جامی به گونه ای صحبت می کرد که من تصور کردم حتی اگر فردی ناشناس هم بودم پس نمی زد و از طرح او استقبال میکرد.

یادم نمی آید که قبلا با ایشان صحبتی کرده باشم اما به هر حال در اولین برخورد ، ایشان را بسیار انسان محترمی دیدم و برایم خوشایند خواهد بود تا در کنار امثال ایشان تجربه خوبی در کار رادیویی کسب کنم.

در شهری که من هستم چند نفر دیگر با رادیو زمانه کار می کنند از جمله نیک آهنگ کوثر که همیشه از کارتن ها و کاریکاتور هایش لذت برده ام. و باز امیدوارم در کنار دوستانی که در تورنتو هستند با مساعدت مدیران رادیو ، نقشی هر چند کوچک اما مفید ایفا کنیم.

به نظرم می رسد که رادیو زمانه قصد دارد کاری متفاوت و متنوع ارائه دهد و همین، یکی از نقاط قوت کار رادیو زمانه است که نظر من را جلب کرده است. رادیو زمانه می خواهد با زمانه پیش برود و تفاوت کار آن با دیگر رسانه ها می تواند در جذب مخاطب در کوتاه زمان اثر بخش باشد. برای دست اندرکاران رادیو زمانه آروزی موفقیت دارم و آرزو می کنم این رادیو بتواند نیاز مردم ایران را تامین کند والا روز از نو روزی از نو.

Share/Save/Bookmark

نظرهای خوانندگان

Aghaye Reza Jamali man har baad jomeh be barnameye majaleye varzeshiye shoma goosh dadeh va baratoon arezoye movafaghiat va pishraft daar karharo daram. azash lezaat mibaram

-- golnaz ، Sep 17, 2006

سلام.راستش یکی از دوستان با ایمیل به من خبر داد که رادیو فرداورادیوزمانه نیروی جدید استخدام میکنند.میخواستم بدانم که ایا این موضوع حقیقت دارد یا خیر؟لطفا در این مورد من را راهنمایی بفرمایید.من در حال حاضر خبرنگار یکی از روزنامه های صبح تهران هستم ودر صورت امکان مایل به همکاری با شما هستم.منتظر پاسخ شما هستم.با تشکرواحترام قاسم دهقان
---------------
دوره اول دعوت به همکاری در راديو زمانه به پايان رسيده است و بايد تا ماه فوريه آينده صبر کنيد - زمانه

-- قاسم دهقان ، Sep 17, 2006

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)