تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۸۵ • چاپ کنید    

چند پست با یک کلیک

این پست یک جورهایی چند فیلم با یک بلیت است. تصمیم گرفتم همه پست های چند خطی را در مورد زمانه یکجا بگذارم و خلاص!<a href="http://www.abogel.com/2006/08/blog-post_115473088798514648

.html">آب و گل در مورد زمانه نوشته:

پخش آزمایشی رادیو زمانه ساعتی پیش آغازشد

مدیریت این رادیو با مهدی جامی نویسنده وبلاگ سیبستان است. ده سال کار با بی بی سی پشتوانه تجربی جامی ست.
رادیو زمانه می تواند رادیو خوبی باشد اگر...

در مورد این اگر در پست های بعدی می نویسم، نقدن برای دست اندرکاران این رادیو آرزوی موفقیت دارم

ایران در آتش نوشته:

توصیه میکنم اگه واسه یک بارم شده به رادیو زمانه که تازه برنامه هاش رو تازه از طریق اینترنت از شهر آمستردام شروع کرده گوش فرا بدید. موسیقی هایی که پخش میکنن از نوع موسیقی زیرزمینیه و هدفشون ارتباط برقرار کردن با نسل بعد از انقلاب منحوس نااسلامیه. در ضمن ۱۰۰ مین سالگرد انقلاب مشروطه و اعدام شیخ فضل الله نوری استبداد طلب و رذل رو به همه ایرانیان آزاده تبریک میگم. انشاالله نوبت خامنه ای و بقیه گنگ هم میشه. شاد باشین تا بعد.

carpediem هم نوشته:

خبر فعالیت رادیو زمانه، خبر خوبی بود. همه منتظریم.
اگر این رادیو بتونه مستقل از جریانهای سیاسی داخل و خارج عمل کنه و حرفهای وبلاگستان را همانطور که هست روی آنتن بفرسته محشره؛ و شاید بیشتر از اینکه برای ما خوب باشه بدرد یک نسل قبل از ما بخوره که جز بی‌بی‌سی و صدای آمریکا رسانه دیگه‌ای رو نمی‌شناسه و در عالم هپروت راست و چپ گیر کرده؛ همان نسلی که عادت کرده حرفهای درست و خبرهای راست را از رادیوهای بیگانه (آنهم با پارازیت) بشنوه.

در هر حال پیش شرط اصلی برای موفقیت این رادیو هلندی-ایرانی استقلالش از چپ و راسته، کاری که از مهدی جامی برمیآد، هرچند یک سابقه ژورنالیستی موفق داشتن شرط لازم و کافی برای یک مدیریت خوب نیست!

دستنوشته های پراکنده هم جز کسانی است که با تبریک و تهنیت شان کلا شرمنده مان کرده اند:

زمانه پندی آزادوار داد مرا
(آیا؟ این) زمانه را چو نکو بنگری ، همه پند است....

دارم به اجرای آزمایشی رادیو زمانه گوش می دم. موسیقی زیر زمینی ایرانی. خیلی جالبه. تا به حال به این موسیقی ایرانی گوش نکرده بودم. بعضی هاش خیلی جالب هست. در مورد زمانه٬ حامیان آن٬ مهدی جامی به عنوان مدیر آن و آنچه که ادعا کرده‌اند و ... باید بیشتر از این ها نوشت. فعلا؛ همین قدر به مهدی و دوستانش در آمستردام برای کارشون تبریک می گم.

این بار هم باقی بقای مهدی و آزاده و بقیه آنهایی که سعی دارند تا پندی بدهند.

در ضمن دیدم که مهدی از عباث خان ٬خواسته تا چند عکس ناب برای رادیو زمانه براش بفرسته. عزیز برادر٬ عمده کارهای عباث خان عالی هستند.

Share/Save/Bookmark

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)