تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۸۵ • چاپ کنید    

از روزنوشت های نقطه ته خط

اصل حرف نقطه ته خط همین خبر رادیو زمانه است اما نمی دانم چرا
هرم وارونه اش وارونه است:

به اطلاع ملت هميشه آن‌لاين و چوب كبريت زير پلك مي‌رساند كه بخش روزنوشت اين وبلاگ به دليل يك خطاي اسكريپتي در دسترس نمي‌باشد. لذا از هر گونه دست زدن به گيرنده‌هاي خود و ايضاً چوب‌ كبريت مربوطه خودداري فرماييد. بعد از كلي گل‌گاوزبان دم كردن و پاشوره و تنفس مصنوعي و حتي اماله، ديديم افاقه نكرد. اورژانس را خبر كرده‌ايم و روزنوشت مربوطه‌ي در حال احتضار را هم رو به قبله خوابانده و محض احتياط تلقين‌خوان و مرده‌شور و تابوت‌ساز هم خبر كرده‌ايم كه اگر ريق رحمت سركشيد، به حلواخوران دعوت‌تان كنيم. .

جراح مربوطه معتقد است كه بايد يكي از فايل‌هاي سيستمي سرور برود زير تيغ كه عمل سخت و دشواري است و بعيد است وبلاگ كم‌طاقت ما زير عمل دوام بياورد و يحتمل جوانمرگ شود. پس دو حالت داريد: يا دعا كنيد كه جوان ناكام مربوطه از كما دربيايد يا خودتان را براي حلواخوران بخش روزنوشت آماده كنيد. حالا كه رفته‌ايم توي كما اين خبر را هم محض تبرك بدهيم بلكه افاقه كند:
اليوم خبر رسيد از ولايت آسياب‌هاي بادي و گل لاله كه مهدي خان جامي مشغول راه‌اندازي صندوقچه آوازي براي وبلاگستان با نام راديو زمانه است. به ميمنت و مباركي. اگر از ما كمكي برآمد هنرمان اين است كه در ساعات خاموش بودن راديو مي‌توانيم صداي برفك در بياوريم يا به دليل طويل‌القامت بودن مي‌توانيم نقش دكل يا آنتن براي راديوي مربوطه را بازي كنيم. پارازيت را هم مي‌دهيم به برخي از اين كامنت‌گزاران. به هر حال: زمانه، زمانه، حمايتت مي‌كنيم

Share/Save/Bookmark

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)