تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۸۵ • چاپ کنید    

راديو زمانه به روایت آشپزباشي

استعدادها یکی یکی رو می شوند! اصلا چرا راه دور برویم؟ مثلا همین فرانسه ...مثلا همین آشپزباشی!

خوب برای شما هم تا حال حتما تجربه شده که اين دنيای مجازي بلاگ‌آباد، براي تکثير و پرورش سوء برداشت و سوء تفاهم، مثل
محيط کشت مي‌ماند. بر اساس همين تجربه هم هست که بنظرم رسيد برای اجتناب از هر سوء تفاهمی چند خطي بنويسم و اشاره کنم به اين پروژه‌ي جديد مهدی جامی و همکارانش يعنی "راديو زمانه" که يکی دو پست پايين‌تر موضوعش را به نوعی بهانه کردم و مطلب لوس و خنکی از تويش درآمد! بين خودمان بماند، ايده‌اش بد نبود البته اما ضيق وقت و کم‌حوصلگی و بی‌بضاعتی بعضي اوقات نتايج مشعشعی دارد که همان بهتر که در وبلاگ آدم و آرشيوش ثبت می‌شود براي ديده‌گان عبرت‌بين!

خود حضرت جامی در پست جديدش توضيحاتی در مورد اين راديو داده که قطعاً علاقه‌مندان تا حال خوانده‌اند. همانطور که از ظواهر کار برمی‌آيد غرض آن است که کار نوئي عرضه شود و کار نو هم که می‌دانيد در اين زمينه يعنی يکسره آزمودن ايده‌ها و غربال کردن سره از ناسره و همواره در حال تغيير و تحول بودن. لذا بنظر می‌رسد کار بسيار سنگين و توانفرسائي باشد و احتياج دارد به ياری همه‌ي کسانی که می‌توانند در اين مورد کمکی باشند.
ضمناً در ارتباط با يکی دو کامنت کم و بيش استفهامی، پاي همان پست کذائي، و ايضاً باز براي اجتناب از سوء برداشت، شايد اين توضيح بد نباشد که خدمتتان عرض کنم بنده هم مثل بعضي از شما در اين مورد گفتگوي مختصری با جامی داشتم البته و لطف کرد و من را هم در جريان اهدافش از برپائي اين راديو قرارداد. بنابراين اگر ايده‌اي به ذهنم برسد قطعاً دريغ نخواهم کرد از مطرح کردنش و همانطور که به خودش هم عرض کردم اميدوارم اين کار بگيرد و بعد از پنج شش ماه، ماحصل تلاش‌هاي او و ديگر دوستان وبلاگی، آن چنان "گوش‌نواز"باشد که هم خستگی از تن‌شان ببرد و هم فرصت و امکان و بهانه‌اي بشود برای ظهور استعدادهائي که قطعاً شما هم بارقه‌‌هاي آن را در همين کوچه پس‌کوچه بلاگ‌آباد کم نديده‌ايد.

اصلاً آقا چرا راه دور بريم! همين کوچه‌ي خودمان! همين خود بنده!.....ببخشيد باز افتادم رو دنده‌ي مزخرف‌گوئي و شوخی‌هاي بي‌مزه. بهرصورت اگر چيزی بنظرتان می‌رسد که بکار دست‌اندرکاران اين پروژه مي‌آيد، مطرح کردنش در حد يک ايميل ساده ضرری ندارد. من هم يکی دو نکته در ارتباط با برنامه‌ها‌ي راديوئي اينجا به ذهنم رسيده که شايد بدردخور باشد. البته فعلا در حال "پرواربندی" اين نکات هستم تا انشالله سرفرصت براي حضرتش بفرستم.

اه راستي بخش دوم عکس‌هاي سفر سال گذشته به هلند را هم در دست چاپ(!)دارم. علاقه‌مندان "مطالعات اجتماعی" و به ويژه "مردم‌شناسی"! گوش به زنگ باشند!! ;-)

Share/Save/Bookmark

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)