تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۸۶ • چاپ کنید    

نورا جونز در فيلمی از وونگ کار وای


نورا جونز

نورا جونز خواننده جوان و سرشناس موسيقی جز و دختر راوی شانکار، بازی در فيلمی به کارگردانی وونگ کار وای فيلمساز برجسته هنگکنگی و سازنده فيلم زيبای در حال و هوای عشق را شروع کرد.

در اين فيلم که My Blueberry Nights نام دارد، بازيگران مشهوری چون جود لا و ناتالی پورتمن در کنار نورا جونز بازی می‌کنند. نورا در اين فيلم نقش زنی را بازی می‌کند که در طی سفری به آمريکا در جستجوی خودش برمی‌آيد و در طول راه با آدم‌های جالبی مواجه می‌شود.

نورا جونز که نخستين بار است در يک فيلم سينمايی بازی می‌کند در اين‌باره گفت: «وقتی کاروای با من قرار گذاشت ابتدا فکر کردم می‌خواهد در باره موسيقی فيلم جديدش با من صحبت کند اما او از من خواست که در فيلم جديدش بازی کنم. من بهش گفتم که درست است من عاشق سينما هستم اما نمی دانم که آيا می توانم خوب بازی کنم يا نه». جونز گفت که اگر از پس اين نقش برنيايد ترجيح می‌دهد که به همان حرفه خودش بپردازد.


نورا جونز و کار وای

آخرين آلبوم نورا جونز با عنوان Not Too Late اخيرا در صدر جدول آلبوم‌های برتر مجله بيل بورد قرار گرفت. نخستين آلبوم نورا جونز با عنوان Come Away With Me برنده هشت جايزه گرمی شد و دومين آلبومش با نام Feel Like Home که ترکيبی از موسيقی جز و پاپ بود در سال ۲۰۰۴ به مقام اول آلبوم‌های پرفروش آمريکا رسيد.


نورا جونز و جود لا

کاروای سعی دارد فيلم جديدش را برای شرکت در فستيوال امسال کن که در مه ۲۰۰۷ برگزار می‌شود آماده سازد. وی همچنين در صدد ساخت فيلم بانويی از شانگهای با بازی نيکول کيدمن بود که اين پروژه به سال بعد موکول شده است.

منبع: گاردين

------------------------
مطلب مرتبط با «وونگ کار وای»: در حال و هوای عشق

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظرهای خوانندگان

نورا جونز - دختر آقاي راوي شانكار - از پدیده های بی بدیل موسیقی معاصر اه. مشتاقانه منتظر اکران فیلم خواهیم ماند. فقط امیدوارم زندگی حرفه ای موسیقایی اش تحت تاثیر جذابیت های دنیای تصویر قرار نگیره.

-- صفا ، Apr 1, 2007

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)