تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۸۶ • چاپ کنید    

ماجرای دلخوری ایرانی ها از نانسی عجرم

اردوان روزبه
ardavan.roozbeh@gmail.com

شنیدن فایل صوتی


نانسی عجرم، خواننده لبنانی

«من حالم از نانسی بهم می خوره...» راستش این حرف شاخک های حسی من را تحریک کرد. چون از زبان دختری در فامیل در می آمد که می دانستم از کشته مرده های نانسی عجرم، خواننده لبنانی است.

بعد مطلع شدم، داستان نفرت این دختر از اینجا شروع می شود که او برای دیدن عکس های جدید این خواننده
به سایت نانسی عجرم دات کام مراجعه می کند و بعد روی صفحه سایت این جمله می آید:


با آی پی هایی از ایران سایت نانسی عجرم دات کات چنین بالا می آید

«این درخواست از نانسی عجرم است. شما اجازه ورود به سایت رسمی نانسی را ندارید چون از کشور کثیف (ایران) هستید. بنابراین بروید و دوباره تلاش نکنید»
این جمله تحریک آمیز که ظاهرا هر ایرانی را می تواند هیجان زده کند نه تنها موجب خشم این دختر در فامیل ما شده بود، بلکه در بین دیگر جوانان هم توانسته بود خیلی زود موج تازه ای را راه بیاندازد. برای من هم جالب بود که امتحان کنم، اتفاق کاملا درست بود.

اگر شما با آی پی هایی از ایران وارد سایت شوید با این پیام رو به رو خواهید شد که به نظر خیلی دور از عقل هم می آید. نانسی جزو خوانندگانی است که در ایران به هر حال طرفدارانی دارد. او حتی در نوروز 1385 به همراه خواننده ایرانی، «شهرام صولتی» برنامه ای ویژه در دبی برای ایرانی ها اجرا کرد و این کار به نظر منطقی نمی آمد که بخواهد چنین پاسخی به علاقه مندانش در کشوری مثل ایران بدهد. با کنکاشی در موتور های جستجوگر با موجی از طومارها و بد بیراه هایی مواجه شدم که به این خانم حواله شده بود. حتی بعضی از گروه های یاهو در صدد نوشتن یک نامه اعتراض آمیز برای Petition Online بودند.


سایت نانسی عجرم دات کام برای کاربران خارج از ایران

به نظرم بالا آمدن چنین صفحه ای نباید چندان منطقی باشد. من در وب سایت های رسمی برخی خوانندگان به مراتب مشهور تر مانند «کریستی برگ» دیده ام که در مدت زمانی برای بازدیدکنندگان ایرانی، حتی زبان فارسی را هم گذاشته اند.

به هر حال با استفاده از نرم افزار هایی که آی پی را تغییر می دهد وارد سایت شدم. سایتی با طراحی ضعیف
توسط شرکتی که من هرچه جستجو کردم مشخصات بیشتری از آن نیافتم با سبک و سیاقی کاملا ناشیانه که فقط قسمت گالری عکس و بخش نظر خواهی آن فعال بود. در این قسمت هم فقط شما با انواع فحش هایی که حاکی از خشم بازدید کنندگان ایرانی این سایت بود مواجه می شوید.

با این شک دوباره در دنیای مجازی به جستجو پرداختم. جالب بود در همین میان که ایرانی ها دودمان این خواننده لبنانی تبار را به باد می دادند، سایت رسمی این خواننده در آدرس نانسی عجرم آنلاین دات کام در حالتی قابل بازدید بود که هیچ صفحه ای دال بر ایرانی ستیزی بر روی آن مشاهده نمی شد.


سایت نانسی عجرم آن لاین

آیا این کار نانسی است؟

با مروری بر سایت نانسی عجرم آنلاین می بینم که سایت با طراحی متمایز از سایت قبلی است؛ با بخش های تکمیلی فعال. نمی دانم اساسا این خواننده خود می داند که بر سرش چه آمده و چرا محبوبیت اش در بین ایرانیان در مخاطره قرار دارد یا خیر؟

برایش ایمیل زدم و خواستم نظرش را در این مورد بنویسد. تا این لحظه هنوز پاسخی از او دریافت نکرده ام اما حالا از پاسخ خود نانسی مهم تر این است که چنین کاری چه منفعتی را برای طراح این فکر به دنبال خواهد داشت؟



علی موحدیان عطار، مدیر بخش نرم افزار شرکتی در مدیا سیتی دبی برایم موضوع را کمی روشن تر کرد. او معتقد بود که در خیلی موارد می تواند این قبیل کارها ناشی از شرارت های نوجوانی باشد. اما از طرفی هم می تواند به دلیل کسب منافع مادی و یا رفتاری انتقام جویانه نیز به حساب بیاید.

او از لحاظ فنی به تشخیص آی پی کشوری مانند ایران اشاره می کند که توسط برخی اسکریپت ها می توان در لحظه اتصال کاربر از کشور مورد نظر این صفحه را دید.

از طرف دیگر، این حرکت می تواند برای دارنده دامنه نانسی عجرم دات کام منافع مادی سرشاری داشته باشد و این خواننده را وادار کند تا با هزینه بسیار سنگینی آن را بخرد یا با توجه به حجم بالای بیننده ای که خواهد داشت کاربرد های دیگری را برای صاحب آن به ارمغان بیاورد.

اگرچه بر اساس قوانین جهانی و RIPE
در اینترنت این خواننده می تواند تقاضای مسدود شدن چنین سایتی را داشته باشد اما گذراندن این مراحل نیز مستلزم پیگیری و صرف هزینه است و البته باید دید این تأثیر منفی که ما از آن صحبت می کنیم آیا برای نانسی عجرم نیز اهمیت دارد؟

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظرهای خوانندگان

سلام
از کجا معلوم کار آقایان بخش "فیلترینگ" نباشه؟؟؟

-- علیرضا ، Jul 10, 2007

من فکر نمیکنم این کار نانسی باشه چون کنسرتی که تو دوبی واسه ایرانیا گذاشته بود رو دیدم. توی اون کنسرت به نظر میومد نانسی داره با تمام وجود عشقی که ایرنیا بهش میدن رو جواب میده. مگه میشه ادم به این زودی تغییر عقیده بده از این گذشته به نظر نمیاد اونقدرا احمق باشه که بخواد این همه طرفداری رو که تو ایران داره از دست بده یعنی اصلا لزومی نداره که بخواد به این صراحت عقیدشو ابراز کنه!

-- یاسمن ، Jul 10, 2007

hows care man, take it easy use your brain rather than middle estern emotion

-- بدون نام ، Jul 10, 2007

Hi,
I'm not a real big fan of any Arab singer, regardless of their nationality or whatsoever which might be considered as a nationalistic approach to this reply, though I'd like to suggest you, my best Iranian Friends, to do give the aforementioned Arab singer a Google try after which we might lessen the previously arouse cynical mindset and tension toward her official website through which many visitors would enter a portal of shots and other pertinent material either commercial or for entertaining purposes only!
her official website would be for everyone's reach at:
http://www.nancyajramonline.com/

Best Regards,
Shahriyar Mansouri

-- The Great Shaman ، Jul 10, 2007

به شخصه تا قبل از این ماجرا اصلن اسم این خواننده رو هم نشنیده بودم. و هیچ علاقه ای هم به موسیقی و کلام عرب ندارم. ولی برام این حرکت جالب بود. برا همین با کمی جستجو در سایت Whois متوجه شدم ip مربوط این دومین در امریکا رجیستر شده و بعد هم سایت دوم که سایت اصلی این خانم هست رو پیدا کردم . و با ارسال ای میل جواب گرفتم که از بابت این قضیه عذر خواهی شده بود و گفته بود اجرم در ایران طرفداران زیادی داره و از بابت این قضیه متاسف هستش . در هر صورت من که هر کاری می کنم نمی تونم ی کلیپ کامل از آهنگ های عربی رو گوش کنم. سلیقه ها واقعا متفاوت هستش

-- حمید ، Jul 10, 2007

خوب ادرس سايتشم ميدادين ديگه

-- بدون نام ، Jul 10, 2007


با اینکه من یک عرب زبانم از این حرکت بی نهایت ناراحت شدم و تمام ترانه هاش را از گوشیم و کامپیوتر م حذف کردم .

-- حمید ، Jul 10, 2007

vaghean jaye taghdir az shomast ke in ettelaato be mardom midahid ba tashakkor

-- bardia ، Jul 10, 2007

نانسی در اطلاعیه آخر در سایت خود رسما از تمام ایریانی ها معذرت خواهی کرد در سایت نانسی اجرم آنلاین

-- کامیار ، Jul 10, 2007

خدمت شما عرض كنم كه سايت اول www.nancyajram.com سايت طرفدران هست و سايت دوم سايت رسمي نانسي . با اين حال نانسي خودش آدم جالبي نيست و به گفته برخي بريتني اسپيرز جديدي با اخلاق عرب در راه است . از اين جمله مي شه به فيلم هاي غير اخلاقي اشاره كرد

-- آريا ، Jul 10, 2007

nansi aslan adame mohemmi nis ke darbarash sohbat beshe

-- shahab ، Jul 10, 2007

baba had aghal ba ye fonto bebnevis adam betone bekhone

-- kljhoi ، Jul 10, 2007

ما هم تا الان طرفدار نانسي بوديم ولي حالا.... ازش متنفريم!!
مرسي از اطلاع رسانيتون..

-- saman ، Jul 10, 2007

به نظر من حتی اگر خود نانسی هم این کار رو به عمد و از رو کینه انجام داده باشه هم نباید برای ما اهمیتی داشته باشه ما در این دوران ما همه روزه شاهد این گونه اعمال هستیم و این اصلا عجیب نیست که کسی ما ایرانیان را به دلیل نژاد پرستی یا نفع خودشان کثیف بخوانند حال هم اتفاق خاصی نیفتاده دختری که از خود را از اسلام و نگه داشتن احترام همنوع دور نگاه داشته به خیال خود ما ایرانیان را خوار و ذلیل کرده در صورتی که اطلاع ندارد آگاهی ما از این گونه موارد باعث می شود هیچ گونه ناراحتی ای برای ما ایجاد شود (شرمنده یه کم نظرم طولانی شد)

-- mohsen ، Jul 10, 2007

من مدتی این مساله رو پیگیری کردم
کلی نامه فرستادم و به اعضای گروهم هم توصیه کردم به سایت نانسی آنلاین که سایت اصلی او هست نامه بفرستند تا بالاخره در قسمت نیوز (اخبار) سایت نانسی آنلاین به طور رسمی از ایرانیان معذرت خواهی شد و لینک نانسی عجرم دات کام رو هم از خودشون ندونستن و ...
به سایتی که زیر نامه به اصطلاح عجرم به ایرانیان که ورودشون رو ممنوع کرده سر زدیم
که هاست و خدمات اینترنت لبنانی بود
که این سایت به دلیل ارسال ایمیل های بسیار ایرانین گفته بود که آدرس را هکرها گذاشتن و ...

ولی فعلا این سایت (نانسی عجرم دات کام) دیگه اون پیغام زشت رو نمایش نمی ده
شاد باشید

-- Anahita ، Jul 10, 2007

age berid to site aslie nancy, mibinid az in babat mazerat khahi karde va gofte ke oon site taghalobie ;)

-- shahab ، Jul 10, 2007

حالا قیا فه ای هم که نداره .خنده داره که به تمدن چند هزار ساله اریایی میگه کثیف واقعا خنده داره

-- بدون نام ، Jul 11, 2007

سلام.
من از این قضیه اصلاً خبر نداشتم. بلافاصله بعد از خواندن این خبر در زمانه, هر دو سایت را چک کردم.
عجالتاً اولین چیز جالبی که فهمیدم اینکه احتمالاً نانسی به ایمیل شما جواب نخواهد داد, چون در حقیقت حدود یک ماه پیش اینکار را بصورت عمومی و در بخش خبر های سایت رسمی اش انجام داده. این هم متنش:

18/06/2007
Notice to all Nancys fans:

Nancy Ajram only official website is: "www.nancyajramonline.com".

We knew that some other websites are trying to send bad messages to the fans using Nancys name.

So please do not beleive what they say They are lying and sending bad messages pretending to be Nancy.

We have nothing to do with these website. We are very sorry about what happened, and we apologize from all the iranian fans that we truly respect.

Nancy is very sad because of what happened. She said that she respects and she loves all the fans from the whole world. She said that she has a lot of iranian fans, and that she loves and respect them as well.

We will do our best to prevent this from happening again.

We recommend all the fans to visit this website: "www.nancyajramonline.com" for any information regarding Nancy Ajram.

Thanks for your understanding, and sorry for any inconveniance.

Nancy Ajram Management

همانطور که می بینید مدیریت سایت رسمی نانسی به این موضوع اشاره و بر جعلی بودن آن سایت تاکید کرده. در عین حال, ضمن یادآوری علاقه عجرم به طرفداران ایرانی اش, از طرف او از همه ایرانیان عذرخواهی کرده.

بنابراین بعید می دانم که دیگر پاسخی اختصاصی به ای میل شما بدهند.

در عین حال, موضوع کمی عجیب است. چراکه قاعدتاً مدیریت سایت باید ظرف این یک ماه, جلوی آن سایت "جعلی" را می گرفت. و یا لا اقل, این خبر (اطلاعبه) را نه لابلای بخش "اخبار" سایت, که در محلی که بیشتر در دید باشد, قرار می داد.

خلاصه همچنان یک جای کار می لنگد!

-- کامبیز کراماتی ، Jul 11, 2007


That's what she wrote on her web site " http://www.nancyajramonline.com/


18/06/2007

Notice to all Nancys fans:

Nancy Ajram only official website is: "www.nancyajramonline.com".

We knew that some other websites are trying to send bad messages to the fans using Nancys name.

So please do not beleive what they say They are lying and sending bad messages pretending to be Nancy.

We have nothing to do with these website. We are very sorry about what happened, and we apologize from all the iranian fans that we truly respect.

Nancy is very sad because of what happened. She said that she respects and she loves all the fans from the whole world. She said that she has a lot of iranian fans, and that she loves and respect them as well.

We will do our best to prevent this from happening again.

We recommend all the fans to visit this website: "www.nancyajramonline.com" for any information regarding Nancy Ajram.

Thanks for your understanding, and sorry for any inconveniance.

Nancy Ajram Management

-- بدون نام ، Jul 11, 2007

من در اهواز زندگی میکنم که حدود 40% مردم اون عرب زبان هستند ولی با خصوصیات میهن پرستانه بسیار زیاد.
و فکر میکنم این صفحه چه نظر نانسی باشه و چه نظر طرفداران اون به هیچ وجه نباید برای ما اهمیتی داشته باشه چون همه فرهنگ چند هزار ساله مارو میشناسن ولی اونا چی که تا دیروز توی بیابان برهوت زندگی میکردن.

-- بدون نام ، Jul 11, 2007

who is she

-- بدون نام ، Jul 11, 2007

نانسی دو سوم طرفدارانش رو در ایران از دست داد.متاسفم.

-- هادی ، Jul 11, 2007

سلام
قبل از اینکه این خبر رو بشنوم کلا من از نانسی بدم میومد. ولی اگه این خبر صحت داشت ازش بیتشر بدم میومد

-- من ، Jul 11, 2007

شما هم بیکاریدا...........................

-- بدون نام ، Jul 11, 2007

من نانسی رو دوست دارم
و این کار گروهی از طرفدارهاشه، و مطمئنم که کسی که وجهه خوبی بین ایرانیا داره و این رو هم میدونه هیچگاه نمیاد این دسته از طرفدارهاشو از دسا بده و خودش رو وارد مسائل سیاسی نمیکنه.
تا بحال هم سابقه نداشته که این برخورد رو بکنه

-- ایمن ، Jul 11, 2007

دوستان سايت رسمي نانسي همون دومي كه انلاين داره هست سايت اولي اصلا به نانسي ربطي نداره
تازه نانسي خودش هم از اين موضوع ابراز ناراحتي كرده
تازه حيف نيست درباره نانسي خانم اينجوري حرف بزنيد

-- saeid ، Jul 11, 2007

تقصير اون نيست

-- بيتا ، Jul 11, 2007

این خانم از انظر من ایرانی هیچ اهمیتی نداره چه برسه به سایتش ، به هر حال با اکراه این مطالبن رانوشتم چون ارزش این یه ذره وقت رو هم نداره . خدا روزیشرو جای دیگری بده.

-- فرشاد ، Jul 11, 2007

خوب .
خبر خوشحال کننده ای بود .خیلی حال کردم .
این نوش جون اون دسته از ایرانی های عوامی که عاشق اهنگ های این خواننده ی عرب بودند .
اخه . من سوالم فقط یه چیزه ؟
شما هایی که اهنگی جز زبان مادری خود گوش میکنین از مضمون اون اهنگ چی میفهمین ؟
اگه یه خوااننده عرب بیاد تو متن شعرش کلی فحش بار ایرانی کنه . اگه تا زمانی که اونهایی که اهل زبان هستند و زبان های بین المللی نیان و بازتاب اون اهنگ رو نگن ایرانیها میفهمن بهشون چه بی احترامی شده ؟
جالبش اینجاست بده یه مدت خود ایرانی ها وقتی نفهمند مضمون چیه میان اون رو حفظ میکنن و خودشون بلند بلند میخونن !!!

خوب. این لبنانی که ما این همه دم از اون زدیم . این همه دم از ازادی اون کشور و نجات مسلمان های اون کشور . حالا یه خواانده ی لبنانی یه همچین کار زیباای با ایرانی کرده ؟ جوای این کار چیه ؟
ایا بافحش و توهین کردن به اون درست میشه ؟
این خانه از پایه ویران است .تا زمانی که خیلی از پسر ها و دختر های جوان این کشور مثل خودم به این باور نرسند که اگه ترانه ای لذت بخشه اون اهنگ وشعریست که برگرفته از احساسات ما ایرانی هاست . اهنگ و شعری که میتونه موهای تن هر ایرانی ای رو بلند کنه و ما با عمق وجودمون به عظمت اون مضمون های زیبا پی ببریم .
امید وارم اونها هم مثل من به این باور برسن .

یا علی /سهیل حسینی

-- سهیل حسینی ، Jul 11, 2007

من هم میگم که کار نانسی نیست.
کدوم بقالی حاضر میشه ماست خودش رو به همسایش نفروشه

-- www.fu20.com ، Jul 11, 2007

اگر دنبال هیت و بالارفتن تعدا ویزیتور هستید راهش نشر همین دست مطالب است. اگر می خواهید فاخر باشید هزینه دارد پدر جان.

-- م ، Jul 11, 2007

مديريت سايت اصلي نانسي از همه ي ايرانيان به خاطر اين موضوع معذرت خواهي کرده.
نانسي هم از همه ي ايرانيان معذرت خواهي کرده و گفته که اين کار من نبوده.گفته که من ميدونم که تو ايران طرفداراي زيادي دارم و هيچ وقت اين کار زشت انجام نميدم.متن اين عذر خواهي رو ميتونيد تو سايت اصلي نانسي ببينيد.

-- شيما ، Jul 11, 2007

ما نباید در مورد نانسی اینجوری حرف بزنیم ؛ این کار ، کار نانسی نمی تونه باشه . و سایت رسمی هم همون سایت دوم می باشد .
www.nancyajramonline.com""
با تشکر .

-- H A D I ، Jul 11, 2007

من بازم دوسش دارم لابد مي پرسي چرا؟
بهش حق مي دم شما بخودتون و چهار نفر آدم درست حسابي دور و ورتون نگاه نكنيد!
ببينيد خيلي از توريستاي ايروني چه ضايع بازي كه در نمي يارن يا چه آدمايي كه نديد بديد بازي در نمي يارن يا بجاي ابراز علاقه به يه ستاره شبه سكسي به اون چه اراجيفي كه نثار نمي كنن از همه مهمتر اونا از كجا بدونن كه همه ايرونيها مانند اح..ي نژاد نيستن؟
خودتونو جاي اون بزاريد؟!

-- واقع بين ، Jul 11, 2007

اصلا همژنين چيزي امكان نداره. من گه هنوز عاشق نانسي هستم

-- farhad ، Jul 11, 2007

سلام
درمورداین جریان هم باید بگم که اشتباه نکنید این سایت اصلی نانسی عجرم نیست واصلا این سایت معلوم نیست مال کی هست ماخودمون وقتی این خبرروفهمیدیم خیلی ناراحت شدیم ولی طی نامه ای که گروهمون به سایت اصلی نانسی عجرم داشت (nancyajramonline.com)خیلی سریع جواب مارو دادن وگفتن اصلا این سایت مربوط به ما نیست و حتی معذرت خواهی هم کردند میتونید این جریان رو درفروممون پیگیری کنید www.forum.arabian-musics.com
اما درمورد سایت اصلی نانسی باید بگم که سایت اصلی نانسی عجرم این هست ومی تونید درقسمت نیوز(خبرها) ببینید که اون ها عذرخواهی هم کردند www.nancyajramonline.com
بازم میگم این سایت معلوم نیست مال کی هست خیلی ها میگن مربوط به گروهی درخودایران هست
http://www.forum.arabian-musics.com/showthread.php?t=476

-- علیرضا ، Jul 11, 2007

من سایت ایشون رو با IP ایرانی باز کردم و اصلا هم مشکلی نداشت.

من فکر نمی کنم این کار ، کاره خانم عجرم باشه. دلیل اون رو باید جایی دیگر جستجو کنیم. از کجا معلوم این کار رو وب مستر انجام نداده باشه و این خانم هم اطلاعی نداشته باشند؟

متاسفانه ما ایرانی ها قبل از اینکه از چیزی مطمئن بشیم، سریعا نتیجه گیری غلط می کنیم...

-- بابک حدادی مهربانی ، Jul 12, 2007

man ke raftam to www.nancyajramonline.com ke kharab bood

-- بدون نام ، Jul 12, 2007

متاسفانه مردم ما زود هیجان زده می شوند و به صحت و صقم خبر های دریافتب هیچ توجهی نمی کنند ، با یک جستجوی ساده در اینترنت می توانید سایت اصلی نانسی را پیدا کنبد و این همه شایعه پراکنی ایجاد نکنید.

-- محمد ، Jul 12, 2007

سلام

به نظر من كه نانسي بهترين خواننده عرب زبانه

-- hadi ، Jul 12, 2007

به نظر من دلیلی وجود ندارد که بخواهد از ایرانیها بدش بیاید

-- زد ام کا ، Jul 12, 2007

in site rasmie nansi nis baba nansi too site rasmish az iranian ozrkhahi kard

-- n ، Jul 13, 2007

مطمئنم این بازم یه تکنیک فیلترینگ از سوی دوستان مخابراتی خودمونه... (عوامل اجرایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی)می بینید که با این کار تونستن خیلی از علاقه مندها رو از این خواننده متنفر کنند.

-- َیادم نیست ، Jul 13, 2007

salam vala man chi begam !!!man khodam az tarafdaraye nancy hastam ama behtare sabr konim bebinim chi mishe !!!zood ghezavat nakonim !!!shayad taghsire oon nabashe !

-- najmeh ، Jul 13, 2007


عالی بود
مرسی
موفق باشید

-- مینا ، Jul 13, 2007

سلام من به راحتی داخل سایت میرم بدون هیچ موانعی اصلا چنین اخطاری ندیدم

-- جابر ، Jul 14, 2007

کار آشغالای فیلترینگ تا از محبوبییت اون بکاهن.

-- امین ، Jul 15, 2007

آقا شما مشهد نيستي اطلاعاتت به روزه. ضمنا يرو داري هنوز؟

-- نوش مهر ، Jul 15, 2007

سایت با حالیه

-- پژمان ، Jul 17, 2007

سلام - گر چه نانسي خواننده عرب و زيبايي است و من ايشان را در ماهواره مي بينم و از صداي رسايش لذت ميبرم ولي بقول معروف نگوئيد كه من خود فروشم نه - من عاشق ايران هستم ولي حقمان است اينچنين حرفهايي بشنويم - آخه قوانين مملكت ما بر كدام مبناي انساني است كه نه تنها نانسي بلكه خودمان هم ميدانيم بر ما چه ميگذرد ولي با اينحال خوانده ام كه نانسي معذرت خواهي كرده است .

-- منيزه ، Jul 19, 2007

الان تو سايت كه بريد پيغام under construction ميده. (در دست ساخت) فكر كنم يه اتفاقهايي افتاده.

-- amir ، Jul 21, 2007

واعظان کاین جلوه در محراب و منبر می کنند چون بخلوت می روند آن کار دیگر می کنند!..
ظاهر پرست؟؟؟؟؟

-- بدون نام ، Jul 28, 2007

من هم مثل خيلي از دوستان ايراني از ديدين شوهاي زيباي اين خوانده عرب لذت ميبردم تا اينكه در صداي امريكا اين مطلب را از خود اقاي چالنگي كه گرداننده بخش از برنامه هاي صداي امريكاست شنيدم بزگترين اشتباهي كه ما ايرانيان مرتكب ان مي شويم قضاوت زود هنگام ماست مگر ممكن است اين خانم خواننده در عيدهمين امسال كنسرتي بزرگ همراه با ديگر خواننده گاه ايراني براي ايرانيان اجرا كن و بعد از ان به تعداد طرفدارانش اضافه شود و در مدت كوتاهي اين چنيت بلوا را در بين طرفداران خود به وجود اورد ايرانيان به غير از اينكه پشتيبان هنرمندان خود در هر زمينه اي هستند از هنر مندان ديگر چه ترك و چه عرب نيز پشتيباني ميكنند و اين مسئله بر كسي پوشيده نيست هم چنين بر خانم نانسي عجرم هم وطن پس بيا با ديد ديگري به اين مسئله نگاه كن و در واقع پشت پرده را هم مشاهده كن

-- عاطفه ، Aug 7, 2007

این که شما ها می گویید که نانسی این کار را کرده است اصلا درست نیست زیرا نانسی در مصاحبه ای که با سایتwww.amirlovenancy.blogfa.com
داشته است گفته که این اصلا درست نیست زیرا سایت من را حک کرده بودند و این چنین پیامی روی صفحه می آمد.
او در آخر عذر خواهی کرده و گفته که من ایرانیان را دوست دارم و بهترین طرف داران من ایرانی هستند

-- mohammad ، Aug 7, 2007

مگه نانسی چه کار کرده که خشم ایرانی ها رو بر انگیخته ؟

-- بدون نام ، Aug 12, 2007

آفرین راست گفتید این آدم اصلا ارزش نداره که راجع بهش صحبت کنیم
تازه بایدم معذرت خواهی کنه چون حرفه خیلی زشتی زده

-- بدون نام ، Aug 12, 2007

همشون سر ته یه کرباسن

-- الیاس ، Aug 16, 2007

کار نانسی نبوده من میدونم

-- نا شناس ، Aug 26, 2007

che maskhare hame zod bavarid. man ke aslan narahat nashodam.az hamo0on avalam midoonestam ke in harfa dooroghe mahze .alanam taraftare nancyam va hameye ahangasham shabo roz gosh midam

-- mahsa ، Sep 2, 2007

به هر حال اگر کار نانسی هم نبوده باید به خاطر اشتباهی که با اسم اون ماها رو ناراحت کردن معذرت بخواد مگه نه؟

-- بدون نام ، Sep 7, 2007

نانسی به من گفت من نگفتم

-- h ، Sep 9, 2007

ببینید نانسی هم عرب است و ایرانی ها اصلا از عربها خوششان نمی اید چرا ؟ راجع به آن فعلا صحبتی نمی کنیم. و طبیعتا عربها هم از ایرانی ها دل خوش ندارند باز هم چرایش در اینجا نمی کنجد

-- پیام ، Sep 9, 2007

فقط ایران ، مرز پر گهر

-- بدون نام ، Sep 14, 2007

من فكر نمكينم نانسي اين حرف رو زده باشه

-- زهره ، Dec 15, 2008

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)