تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۳۸۸ • چاپ کنید    

کریسمس در رادیو زمانه

در کناره همه ناآرامی‌ها و ناراحتی‌ها، کریسمس امسال هم از راه رسید. کریسمس‌ای که دست‌کم برای ایرانیان و به‌ویژه ایرانیان مسیحی، حال و هوای گوناگونی پیدا کرده است.

Download it Here!

در کریسمس امسال، «زمانه» ویژه‌برنامه‌ای نیم ساعته برای هم‌میهنان مسیحی تهیه و پخش کرد. پژمان به حال و هوای کریسمس در ایران پرداخت، لیدا به بازتاب کریسمس در وبلاگستان پارسی، شهزاده از این جشن در سمرقند گفت، فرزانه، به موسیقی‌های کریسمسی پرداخته و حسین علوی هم از جشن‌های کریسمس در گذشته‌ای دور در ایران.


گروه کوچک دست‌اندرکاران برنامه کریسمس در اتاق خبر زمانه

گروه کوچکی در اتاق خبر زمانه، در آمستردام، در ساعاتی که بیشتر مردم در این شهر در کنار خانواده و دوستان خود در خانه هستند، این برنامه را پیشکش شنودگان کرد. این برنامه را بشنوید.

کریسمس به همه‌ و به‌ویژه هم‌میهنان مسیحی شادباش

Share/Save/Bookmark

نظرهای خوانندگان

koja beshnavim?

-- بدون نام ، Dec 26, 2009

هر چند سهم ما از زمانه نیم ساعت در سال بود (!) اما از اینکه به فکر ما بودید سپاسگزاریم. تشکر مخصوص از پژمان، لیدا، شهزاده، فرزانه، و حسین علوی. کاش فایل صوتی این برنامه را در همین گزارش قرار می دادید.

-- منصور ، Dec 26, 2009

از کجا بشنویم؟ کو لینک صوتی؟

-- زاغارت ، Dec 26, 2009

voa دوستان اگر تولبارک رادیو زمانه رو در فایر فوکس اینستال بکنید از اونجا میتونید فایل صوتی کریسمس در رادیو زمانه رو بشنوید و کلی رادیو های فارسی دیگر رو هم بشنوید مثل رایو زمانه رادیو صدای ایران . رادیو فردا .رادیو جوان . بی بی سی فارسی و voa فارسی بسیار تولبارک زمانه جالب است از دست ندهی

-- kia ، Dec 27, 2009

FADDAYE SHOMA DOSTANE KHOB

-- PARY ، Dec 27, 2009

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)