تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۸۸ • چاپ کنید    

حلقه گمشده و دیسکو زمانه

دامون
damoon@radiozamaneh.com

درود بر یاران ما. از بچه‌های مقیم مرکز تا رفقای ایرانی‌ در قطب شمال. این هفته برنامه را با آهنگی از رابی ویلیامز شروع می‌کنیم که بس ناجوان‌مردانه زیباست.

Download it Here!

در اندکی‌ ثانیه ریتم آهنگ از رابی به شش و‌ هشت تبدیل می‌شود و ما با این حرکت کلی امید می‌گیریم صد البته ذوق مرگ هم می‌شویم.

در این برنامه به مقدار زیاد برای شما خبر‌های گرمابخش خواهیم داشت. از تکان دهنده کالسکه بچه، تا پیدا شدن پدربزرگ. بله پدر‌بزرگ! اما این پدربزرگ پیدا شده کیست؟


گروه کیوسک

فسیل چهل و هفت میلیون ساله که موجودی شبیه به میمون پوزه‌دار ماداگاسکار است و به طرز خارق‌العاده‌ای سالم باقی مانده و در آمریکا رونمایی شده است.

این فسیل به قدری سالم مانده که می‌توان رد به جا مانده از پوستش بر سنگ را دید و حتی آثار آخرین غذایی که خورده، پیداست.

ادعا می‌شود این فسیل که «آیدا» نامگذاری شده «حلقه گمشده» میان پستانداران عالی امروزی ـ میمون‌ها و انسان ـ و خویشاوندان دورتر آن‌هاست.

البته از دور و نزدیک گزارش‌هایی مبنا بر این‌که این خبر کذب است می‌رسد. گفته می‌شود قدیمی‌ترین‌تر‌ها را در برخی شورا‌ها می‌توان یافت. می‌گویند مهم‌ترین کاندیدا یکی است که نمی‌‌خواهیم اسم ببریم اما کارش نگهبانی است.

و اما در نهایت به مناسبت پیدا شدن پدر‌بزرگ، آهنگی از کیوسک را به شما تقدیم می‌کنیم. امیدواریم همراه ما کلی غش و ضعف کنید.

Share/Save/Bookmark

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)