تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۸۸ • چاپ کنید    

وای وای وای کروبی من کوش

دامون
damoon@radiozamaneh.com

درود بر خوش صدا‌های دیسکو زمانه. برنامه را از زیر آفتاب داغ مالزی، با آهنگ جذاب آمنه از اندی شروع می‌کنیم. البته این نکته آموزشی را بگویم که بعد از راه رفتن زیر آفتاب داغ، خوردن آب هندوانه آن هم در اندازه‌ی یک پارچ را فراموش نکنید.

Download it Here!

این هفته می‌پردازیم به بحث فوتبال. در این راستا صحبتی‌ می‌کنیم با چندی از جوانان فوتبال دوست زیر آفتاب. از انتخاب افشین قطبی به عنوان سرمربی فوتبال ایران تا شایعه‌های زیادی که در مورد فوتبال تاریخی این کشور به وجود آماده است.


ساسی مانکن، خواننده رپ

البته با تمام این حرف‌ها در نهایت استقلال قهرمان لیگ کشور شد. این قهرمانی را به طرفداران این تیم تبریک می‌گویم. اما یکی‌ دیگر از بحث‌های داغ این هفته دیدار آقای کروبی با خواننده نسل جوان، ساسی از نوع مانکن بود.

مهدی کروبی روز جمعه در سی و پنجمین نشست مجمع نمایندگان ادوار در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر دیدارش با ساسی مانکن، خواننده رپ با اشاره به این‌که افراد مختلفی به دیدار او می‌آیند اظهار داشت: من نمی‌دانم که در میان آنان چه کسانی هستند ولی وقتی ابراز علاقه به ملاقات دارند، به دیدارم می‌آیند.


مهدی کروبی / عکس: منصور نصیری

وی تأکید کرد: می‌گویند در میان جمع هنرمندی که به دیدارم آمده بودند این فرد نیز حضور داشته است. یکی‌ از مقامات آگاه می‌گوید ساسی مانکن تکه شعری برای این شیخ بزرگ آماده کرده بود به اسم وای وای کروبی من کوش. در ادامه شعر آمده که: تو سرما هم بی‌عبایی، تو یک شیخ بی‌ساکشنی.

دیسکو زمانه را دانلود کنید و در هنگام شنیدن صدای ساسی مانکن با آقای کروبی هم‌نوا شوید.

Share/Save/Bookmark

نظرهای خوانندگان

این خبر تا چه حد جدیه؟ واقعاً تا این حد مبتذل شده است انتخابات؟!!!

-- سوسن جعفری ، Apr 27, 2009

ابتذال انتخابات ربطی به دیدار ساسی مانکن با یک کامدیدا نداره،وجود نظارت نهادی مثل شورای نگهبان و کاندیداتوری این آدمای هیجان انگیز که اونو مبتذل میکنه دوست عزیز!

-- فرزاد ، Apr 28, 2009

ایول دم ساسی جون گرم.میخوامت ساسی...
ترکوندی کروبی جون ترکوندی

-- Dimentor ، May 7, 2009

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)