تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۳۸۸ • چاپ کنید    

مرد دو هزار چهره و دیسکو زمانه

دامون
damoon@radiozamaneh.com

هفته دیگری با شما هستیم در برنامه دیسکو زمانه. امیدواریم ایام نوروزی به کامتان چسبیده باشد، مثل این شکلات‌ها که روغنش به سقف دهان آدم می‌چسبد.

Download it Here!

آهنگ شروع برنامه، آهنگی است به اسم عید اومد بهار اومد که گروه آریان خواندند. ما که با شنیدن این آهنگ کلی‌ حال عیدانه بهمون دست داد، امیدوارم به شما هم حال بدهد.

پس از کلی‌ کلنجار رفتن با ایام عید، می‌‌رسیم به قسمت کنسرت‌های نوروزی در مالزی. در ایام عید با توجه به حجم بالای مسافران ایرانی‌ که به این کشور آمده بودند، کلی‌ کنسرت برگزار شد آن هم چه کسانی‌: منصور، لیلا، سیاوش قمیشی و داریوش به به.


نمایی از طنز «‌مرد دو هزار چهره»

جای دوستان خالی‌ بود، بسیار به ما خوش گذشت. البته ما فقط از کنسرت منصور و لیلا برایتان گزارش داریم و صد البته برای شنیدن این گزارش به دیسکو زمانه گوش فرا دهید.

در ایام عید، یکی‌ از موضوعاتی که سال‌هاست دنبال می‌شود، فیلم‌های نوروزی است. امسال فیلم مرد ۲۰۰۰ چهره که ادامه مرد هزار چهره عید ۸۸ می‌باشد، یکی‌ از داغ‌ترین سریال‌های نوروزی امسال است.

یکی از عوامل کارگردانی سریال مرد دو هزار چهره، در گفت ‌و گوی خودمانی از من خواست یک قسمت هم شخصیت مسعود شصت‌چی، سازنده برنامه دیسکو زمانه شود که به دلایل پلوتیکی این تصمیم در حد گفتمان ماند.

در ضمن کلاه قرمزی ۸۸ هم دل بسیاری از عاشقان کلاه قرمز‌ها را، نوازش داد. پس می‌ماند چرخش موشواره(همان موس خودمان) و دانلود کردن دیسکو زمانه.

Share/Save/Bookmark

نظرهای خوانندگان

این حرکتی که تیکه صدا فیلم گذاشتی باحال بود ایول

-- فرهاد ، Mar 29, 2009

barnamat ghashng bood dastet dard nakone ama khashki migofti consert cheghad eftezah boood

-- mahdis ، Mar 29, 2009

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)