تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۸۸ • چاپ کنید    

سال گاوتان را در دیسکو جشن بگیرید

دامون
damoon@radiozamaneh.com

سلامی‌ به گرمی‌ خورشید بهاری، به طراوت گل‌های تازه شکفته شده، به صافی اسکناس‌های عیدی‌ لایه کتاب و به خوشمزگی باقالی پلو با ماهی،‌ به‌به چه سلام توپی‌ کردم.

Download it Here!

اول از همه عید نوروز را به شما تبریک می‌گوییم و امیدواریم سالی‌ به دور از مشکلات داشته باشید. همه می‌گویند سال گاو سال خوبی‌ است، درود بر تو‌ ای گاو. فقط شنیده‌ایم امسال باز برف نیامده است. گاو جان دست بالا کن...

در دیسکو این هفته دور هر چی‌ آهنگ متفرقه را خط می‌کشیم و می‌زنیم تو فاز عید. تازه خودم هم زیاد حرف نمی‌زنم، بیشتر مردم در مورد عید صحبت می‌کنند.


چند پیشنهاد هم برای موجودات شروری که خوردن تنقلات در مراسم عید دیدنی‌ را دوست دارند: سعی‌ کنید از آجیل‌هایی‌ که پوست ندارد بیشتر بخورید و در ضمن هیچ‌وقت شکم خود را با چیزی‌هایی مثل هندوانه پر نکنید.

یکی‌ از راهکار‌های اساسی‌ که تاکنون برای خود من جواب داده، این هست که بار اولی‌ که به شما چیزی تعارف شد هیچ چیز برندارید، با این کار مطمئن باشید که صاحب‌خانه به خجالتی بودن شما پی برده (خیر سرتون) و مرتب به شما خوردنی تعارف می‌کند. این هم پیشنهادات ما.

البته اگر به طور حضوری هم مشاوره می‌خواهید ما در خدمتیم. اصلاً هم نگران مریض شدن نباشید این شایعه توسط انسان‌های خبیثی به وجود آماده است که چشم دیدن آجیل خوری شما را ندارند.

امیدواریم در کنار سفره هفت‌سین از شنیدن دیسکو زمانه لذت ببرید و البته نظرتان را هم بگویید.

Share/Save/Bookmark

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)