تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۸۷ • چاپ کنید    
دیسکو زمانه، برنامه‌ای برای شنیدن

منوچهر احترامی هم به توفیقیان پیوست

دامون
damoon@radiozamaneh.com

سلامی‌ دوباره به شما رفقای با مرام دیسکو زمانه. به کلبه درویشانه ما خوش آمدید. ما هم با آهنگ‌هایی از ساسی مانکن، زانیار گرفته تا فریدون فرخزاد و شهرام شپره از شما پذیرایی می‌کنیم. به به مهمان‌نوازی را عشق است.

Download it Here!

اما وسط دیسکو یاد یک شخص می‌کنیم، یاد اون مرد سیبیلو، با یک عینک بزرگ که همیشه منو یاد پدربزرگم می‌انداخت مردی که با ۶۷ سال سن هم‌چنان مثل یه پسر ۱۱،۱۲ ساله می‌نوشت.

یک موقع پاکنشو گم می‌کرد، یک موقع کیف دوستشو می‌انداخت تو رودخانه. همه او را با حسنی نگو یه دست گل می‌شناختند ما بهش می‌گفتیم منوچهر احترامی. منوچهر احترامی هم بعد از ۶۷ سال زندگی رفت پیش یاران توفیقی. خدا رحمتش کند.


منوچهر احترامی / عکس: کیان امانی

به جو اصلی‌ دیسکو برمی‌گردیم، هفته‌ای که گذشت شاهد حضور حمید ماهی‌صفت در مالزی بودیم ما که نمی‌توانیم در برنامه، جوک از او بذاریم اما یک دو دهن آواز خواند، آن را برای شما گذاشتیم.

البته در انتهای برنامه از مستر «سین» ایرانی‌ خواستیم یک پیام به برنامه ما بدهد که گفت: دیسکوی شما مورد منکراتی داره من توش حرف نمی‌زنم.

این هم یک مدل پیام است دیگر. یا پیغمبر، خدا به ما رحم کند من که روحیه دیدن این همه مشکل منکراتی را ندارم منکراتم کجا بود به قول شاعر چه کشکی،‌ چه پشمی. به نظر شما ولنتین چه رنگیه؟

آبی، سبز، قرمز، سفید یا مشکی‌. من فکر می‌کنم قرمز، آخر لوگوی گوگل هم به مناسبت این روز قرمز شده بود. حالا این حرفا را هیچ، این ایام فرخنده و میمون را به همه‌‌ی عاشقان اعم از نوع دل خسته، دل شکسته، بی‌دل، با‌دل، پشت مو کفتری و خلاصه همه و همه تبریک می‌گویم.

در ضمن به دلیل پرسش‌های مکرر دوستان در مورد عاشقی بنده باید از همین‌جا عرض کنم خدمتتون من دامون، با مقداری سن، و مقدار کمی‌ عقل ترجیح می‌دهم که سری را که درد نمی‌کند دستمال نبندم. البته جا دارد یادی هم از دایی‌ام بکنم که این وقت‌ها می‌گوید: عشق و عاشقی کیلو چنده، سیب زمینی رو عشق است.

و اما آخر برنامه، که به طور معمول آهنگ‌هایی که در دو موقعیت، توسط دو خوانده و در دو زمان مختلف خوانده شده بگذاریم. این هفته شهرام شپره و فریدون فرخزاد با آهنگ شب بود بیابان بود، وارد دیسکو می‌کنیم.

حالا شما دو راه دارید یا صفحه را ببندید، یا که دیسکو را دانلود کنید، اگر صفحه را بستید که هیچ، مشکل هم ندارید اما اگر دیسکو را دانلود کردید کلی‌ حال کردید.

Share/Save/Bookmark

نظرهای خوانندگان

چه خوب که یادی از منوچهر احترامی کردی واقن حیف شد حیف .........................

-- بدون نام ، Feb 16, 2009

این قسمت هم خوب بود.

شب بود زمستان بود دیسکو بود

-- shootooloo ، Feb 18, 2009

vaghean ke in damo0n karesh harf nadareh vaghean alieh damo0n jan

-- navid ، Feb 19, 2009

meseh hamisheh khooob

-- ali ، Feb 19, 2009

aaali bod faghat vaghtesh kameh ye zareh bishtaqr she mamnoon misham

-- davo0d ، Feb 19, 2009

مثل هميشه آيدين جون عالي بود ...
توپپپپپپپ توپ

-- الياس ، Feb 20, 2009

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)