تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۸۷ • چاپ کنید    
دیسکو زمانه، برنامه‌ای برای شنیدن

پایان غم و غصه در دیسکو زمانه

دامون

هفته دیگری آمد و ما هم مثل همیشه آمدیم. برنامه این هفته را با یکی از آهنگ‌های نوید‌ امید شروع می‌کنیم. محتوای آهنگ می‌گوید: غم‌ و غصه دیگه بسه دل تو باید برقصه.

Download it Here!

این هفته، اول چند تا از نظراتی را که هفته پیش برای ما گذاشتید می‌خوانیم و به تعدادی از آن‌ها هم پاسخ می‌دهیم، برای این‌که بگوییم: برای ما نظر سازنده بگذارید.

در ضمن آهنگ در‌خواستی هم «موجود» است. قابل توجه دانش‌آموز‌ان دبستانی، از این به بعد اگر معلم پرسید «موجود» زنده نام ببرید، می‌تونید از آهنگ در‌خواستی دیسکو زمانه یاد کنید.

با خبر شدیم که قرار است به مناسبت آغاز ریاست جمهوری باراک اوباما، خواننده‌های زیادی با هم کنسرت بگذارند کسانی مثل: بونو، خواننده معروف گروه ايرلندی U2، بيانس ناولز، خواننده سياه‌پوست آمريکايی، بروس اسپرينگستين، خواننده و آهنگساز موسيقی راک و برنده جايزه گلدن گلوب امسال، شکيرا، خواننده کلمبيايی، شريل کراو، خواننده آمريکايی و نوازنده گيتار و پيانو، استيوی واندر، خواننده سياه‌پوست موسيقی پاپ، گارث بروکس، خواننده و ترانه‌سرای موسيقی کانتری، اوشر، خواننده سبک R&B، و مری جين بليج، خواننده و ترانه‌سرای موسيقی هيپ هاپ.


گروه «زدبازی»

خوش به حال آقای اوباما این‌جا ما شروع به کار که می‌کنیم واسمون چایی هم نمی‌ریزند، اما اونجا کنسرت و شتر قربانی می‌کنند. باز هم یک شعار قدیمی هست که می‌گوید: ما اگر شانس داشتیم کارخانه آدامس داشتیم.

در ضمن به تازگی گروه «زد‌بازی» به خاطر مردم غزه یک آهنگ خواندند که برای شما می‌گذاریم، آهنگ «همه میگن» شهرام کاشانی هم هست که می‌توانید با این آهنگ برقصید.

به مناسبت تولد رفیق همیشه در صحنه‌ام برادر فواد که قدیم با هم دیسکو زمانه را اجرا می‌کردیم آهنگ تولدی هم برایش می‌گذاریم و تولدش را تبریک می‌گوییم.

و مثل همیشه در انتهای برنامه، آهنگ‌هایی که توسط دو خواننده در دو موقعیت متفاوت خوانده شده را می‌گذاریم. این هفته یک گیری به محسن غلامی دادیم که از آهنگ تو شماره یک منی «النا پریزو» کپی کرده.

اگر می‌خواهید به یاران دیسکو ملحق شوید، دیسکو زمانه را دانلود کنید و آفتاب را از پشت ابر بیرون بکشید. (چی گفتم)!

Share/Save/Bookmark

نظرهای خوانندگان

غروب عاشورا که شد/ آبروی
عهد و پیمان برای همیشه تاریخ از بین رفت.در ضمن جوابی با کامنتهای خوانندگان دیده نشد!

-- بدون نام ، Jan 18, 2009

دامون مردم از دست این دیسکو این هفته ات خدا خفت نکنه

-- amsterdam ، Jan 18, 2009

salam damoon barnamat kheyli toooooooooooooope lotfan ahangaye javadi bishtar bezar moafagh bashiii

-- shirin ، Jan 19, 2009

برنامه جالبیه ادم چرتش نمیگیره افرین پسر ادامه بده

-- مصطفی ، Jan 19, 2009

همه میدونن،همه میدونن که کارات،آخرشه

-- aref ، Jan 22, 2009

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)