تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۸۷ • چاپ کنید    
دیسکو زمانه، برنامه‌ای برای شنیدن

دود موتور در خیابان‌های اطراف برج‌های دوقلو

دامون

درود بر شما شنوندگان همیشگی‌ دیسکو زمانه. با شما هستیم در اولین برنامه‌‌ی سال نو میلادی. از همین‌جا سال جدید را به همه گوگول مگولی‌های عزیز تبریک می‌گویم و امیدواریم سال ۲۰۰۹ سال خوبی‌ برای شما باشد. راستی‌ امسال سال چیست؟

Download it Here!

البته یک جمله معروف که ایرانی‌ها این موقع سال، یعنی ایام میمون کریسمس به هم می‌گویند این است که هم‌وطن عزیز سال نو میلادی هیچ ربطی‌ به شما ندارد منتظر باشید تا عید نوروز. (البته من هم شنیدم و اینجا نقل کردم.)

امروز استارت برنامه را با ابی می‌زنیم و یک گزارش هم از ناکامی خودم در شب تحویل سال میلادی داریم. آن شب قرار بود به برج‌های دوقلوی مالزی بروم و یک گزارش توپ، قشنگ، باحال و معده آب بنداز تهیه کنم اما در ترافیک ماندم و از دور شاهد آتیش بازی‌ها بودم.


در این لحظات همیشه از یک شعار استفاده می‌کنم ما اگر شانس داشتیم کارخانه آدامس داشتیم. برای جزئیات بیشتر این ناکامی به دیسکو گوش دهید.

در هفته‌ای که گذشت، نمایشگاه موتور‌های چپر و ریس در مالزی برقرار بود. می‌دیدم همه جا صدای اژدهای دو سر می‌آید (همان موتور‌های خودمون) بعد متوجه شدم هفته‌ی پیش، هفته‌ی موتور‌های به قول خودمان خفن بود.

بار و بندیل را بستیم و یک گزارش از این نمایشگاه تهیه کردیم اتفاقاً آنجا یک ایرانی‌ هم دیدیم که توضیحات خوبی در مورد موتورهای موجود در آن نمایشگاه داد. پس برای شنیدن این گزارش هم به دیسکو زمانه همچنان گوش دهید.


به‌ تازگی یک آهنگ از ناصر عبدالهی روی سایت‌های موزیک آمده که در برنامه گذاشتیم، اما نکته‌ی مهم این است که این روزها بحث مرگ مشکوک ناصر عبدالهی دوباره داغ شده و از این طرف هم آهنگی از ناصر پخش می‌شود و همه حس خانم مارپل بهشون دست می‌دهد.

اما احتمالاً پرونده‌ی مرگ ناصر عبدالهی هم مثل پرونده‌ی مرگ جان اف‌کندی در هاله‌ای از ابهام خواهد ماند. خلاصه گفتنی‌ها را ما گفتیم تنها چیزی که می‌ماند این است که به بالای صفحه بروید و دیسکو زمانه را دانلود کنید و جمعه خود را تبدیل به سونا کنید.

Share/Save/Bookmark

نظرهای خوانندگان

agha barnamaat harf nadare midooni adam azash khaste nemishe damet garm

-- sam ، Jan 5, 2009

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)