تاریخ انتشار: ۸ دی ۱۳۸۷ • چاپ کنید    
دیسکو زمانه، برنامه‌ای برای شنیدن

کریسمس در دیسکو زمانه

دامون

باید اعلام کنم هفته‌ی دیگری در برنامه‌ی دیسکو زمانه با شما هستیم. دست گرم، برنامه‌ این هفته را با آهنگ جدید بلک‌کتس شروع می‌کنیم.

Download it Here!

البته باید بگویم هیچ اطلاعی از وارد شدن خواننده جدید گروه نداریم. همان‌طور که می‌دانید اعضای ثابت گروه بلک‌کتس، شهبال شپره و شوبرت آواکیان هستند.

این گروه هر دفعه یک خواننده‌‌ی تازه‌کار را انتخاب می‌کند و پس از آموزش فنون خوانندگی، آموزش امضا دادن با چند دست، رقص بابا کرم و چگونگی ایجاد موج مکزیکی در محافل، آن‌ها را فارغ‌التحصیل کرده و روانه بازار می‌کنند.

کسانی‌ مثل کامران‌ و هومن، پیروز و برخی حوادث موسیقی جهان، روزی با این گروه هم‌پیاله بوده‌اند. این دفعه معلوم نیست شهبال می‌خواهد چه کسی را فارغ ‌کند.


اما از شهبال گذشته، یکی‌ از مهم‌ترین موضوعات این هفته کریسمس بود. در مالزی از حدود یک ماه پیش، تمام فروشگاه‌ها و میدان‌های شهر به خود رنگ کریسمسی با ته‌مایه‌ی گل باقالی گرفته بودند.

اما در کل تجربه ثابت کرده است، کریسمس بدون سرما و برف اصالت ندارد. با این بی‌اصالتی، شهردار کوالالامپور سنگ تمام گذاشته بود تا بی‌برف وسط ۳۴ درجه گرما احساس برف کریسمس به آدم دست بدهد. آقای شهردار دست شما مرسی.

لذا گزارشی تهیه کرده‌ایم از ایرانی‌‌های مقیم مالزی که در جشن شب کریسمس شرکت کردند. در کوالا مردم به این مناسبت، به خیابان «بوکیت بینتانگ» یا به عبارتی میدان ولی عصر خودمان رفتند و به خوشحالی‌ پرداختند.

در ضمن به دلیل نبود برف، همه با استفاده از برف شادی هم‌دیگر را مزین می‌کردند. به این می‌گویند روش آلترناتیو. می‌خواهید صدای دوستان ایرانی مستقر در کریسمس را بشنوید؟ عزیز من به دیسکو زمانه گوش بدهید.


در پایان، خدمت شما عرض کنیم، از هفته قبل در برنامه دیسکو زمانه قسمتی اضافه کردیم. در آن آهنگ‌هایی‌ را که در گذشته توسط یک خواننده، خوانده شده است و باز توسط خواننده دیگری اجرا شده را برای شما می‌گذاریم.

این هفته میخ‌مان به آهنگ وطن داریوش که از روی یکی‌ از کار‌های «خوزه فیلیچیانو» برداشته شده، گیر کرده است.

اگر می‌خواهید برای امتحان‌ها آماده باشید، اگر می‌خواهید تورم شما را خارش مغزی نکند، اگر می‌خواهید در بورس، سهام خوب بخرید، دیسکو زمانه را گوش بدهید تا کامروا شوید.

Share/Save/Bookmark

نظرهای خوانندگان

ببخشید!از کی تا حالا مردم تهران برای ابراز خوشحالی به
میدان ولی عصر می روند؟!
تا اونجا که من یادمه میدون ولی عصر یا تداعی کننده موتور سوارهای حزب الهی که به اصطلاح بد حجابها رو کتک می زدند بوده . الان هم که حتی دیدن گشتهای
ارشاد تو کنار میدون اشتهای آدمو کور می منه چه برسه به احساس شادمانی کردن.

-- بدون نام ، Dec 28, 2008

منظور از میدان ولی عصر نشان دادن یک مکان شلوغ هست وگرنه که تو این سرما و دود منو بزنن هم اونجا نمیرم شادی

-- دامون ، Dec 28, 2008

دلم سوخت كه برف مصنويي داشتن...ولي اشكال نداره بگيد بيان تبريز ما.... اونوقت قدر گرما و برفهاي مصنويي رو خوب مي فهمن..

-- حميده ، Dec 30, 2008

besyar bahal ghashang laziz va dar nahayat shoor talkh bimaze bud

-- bedone name ، Jan 2, 2009

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)