تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۸۵ • چاپ کنید    
گروه راک "سول نایدس" درکانادا:

گاهی باکتری می‌شویم

سلمان و احسان اشرفی دو برادر هستند که مدت‌هاست اسمشان در فهرست گروه‌های موسیقی My Space به چشم می‌خورد. آنها در گروه سه نفره Soul Nidus همراه با نیک سن سالون نوازنده درام از سال ۱۹۹۹ به شکل حرفه‌ای راک را تجربه می‌کنند.


بچه‌های گروه سول نایدوس در ایران هم طرفدار دارند. خودشان می‌گویند، همین چند وقت پیش که به ایران رفته بودند، در کافی‌شاپ‌های ایران موسیقی سی.دی خودشان را می‌شنیدند و عکسشان روی جلد مجله چلچراغ چاپ شده بود.

احسان وسلمان می‌گویند در کانادا گروه راک ایرانی دیگری را نمی‌شناسند اما با چند گروه راک زیرزمینی ایران، آشنا هستند و کارشان را دنبال می‌کنند.

این گفت‌وگو چند ساعت قبل از شروع مسابقه‌ای انجام شد که گروه سول نایدس قرار بود در آن شرکت کنند: اولین دوره مسابقه گروه‌های موسیقی می‌سی سی ساگا در کانادا. این گروه یکی از ده گروه نهایی شرکت کننده دراین مسابقات است؛ تنها گروه ایرانی!

در این گفت‌وگو بچه‌های گروه از راحتی کارشان می‌گویند و اینکه به اصول خاصی در راک پایبند نیستند و هر جایی که لازم باشد ساز دیگری را وارد بازی می‌کنند. از راک می‌گویند و عشق به اجرای زنده برای مردم... آنها در مورد مفهوم اسم گروهشان هم می‌گویند؛ بدنی که می‌تواند روح پلید داشته باشد یا آشیانه روح پاک باشد.

گفت‌وگو با بچه‌های گروه موسیقی راک Soul Nidus را اینجا بشنوید.

Share/Save/Bookmark

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)