تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۸۵ • چاپ کنید    

مايکل جکسون صاحب جایزه "دایاموند" شد


مایکل جکسون در جمع طرفدارانش

مايکل جکسون، «سلطان موسيقی پاپ» جايزه ويژه داياموند را در هيجدهمين دوره جوايز موسيقی جهان دريافت کرد.

هيجدهمين دوره جوايز موسيقی جهان (World Music Awards) که در لندن برگزار شد، جايزه بهترين هنرمند پاپ را به مدونا اهدا کرد. مايکل جکسون در حالی که از سوی طرفداران خشمگين‌اش هو می‌شد پا به محل اجرای مراسم گذاشت.



علت خشم طرفداران مايکل به اين خاطر بود که او از ديدن آنها که ساعت‌ها در انتظار او بيرون سالن ارلز کورت ارينا تجمع کرده بودند امنتناع کرد. به علاوه مسئولين اجرای اين مراسم قبلا اعلام کرده بودند که مايکل جکسون، ترانه مشهور تريلر را در اين مراسم می خواند اما مايکل جکسون از خواندن آواز در اين مراسم خودداری و اعلام کرد که خبر خواندن او در مراسم يک سوء تفاهم بوده است.

در هجدهمين دوره جوايز موسيقی جهان، نلی فورتا دو جايزه بهترين خواننده راک/ پاپ را به دست آورد. همينطور جايزه بهترين خواننده نوظهور پاپ به جيمز بلونت خواننده جوان انگليسی تعلق گرفت.


نلی فورتادو جایزه بهترین خواننده راک/پاپ را گرفت

در بخش موسيقی ملل نيز اليسا به عنوان بهترين خواننده عرب، توکيو هتل به عنوان بهترين خواننده آلمانی زبان و ديام بيلن بهترين خواننده روسی شناخته شدند.


بیون سی

در اين مراسم همچنين، جايزه بهترين گروه موسيقی راک نيز نصيب نيکل بک شد. همچنين بيون سی برای ترانه دی ژا وو به عنوان بهترين خواننده آر اند بی، کن يی وست برای ترانه Touch the Sky به عنوان بهترين خواننده رپ/ هيپ هاپ و شکيرا برای ترانه Hips don’t lie به عنوان بهترين خواننده موسيقی آمريکای لاتين انتخاب شدند. آندرو بوچلی خواننده معروف و نابينای ايتاليائی نيز جايزه بهترين خواننده ايتاليائی را به دست آورد. بوچلی پس از دريافت جايزه به همراه کيتی ملوا و فيث لس به اجرای موسيقی پرداخت.


کتی ملوا به همراه بوچلی برنامه اجرا کرد

Share/Save/Bookmark

نظرهای خوانندگان

با تشکر از سایت خوبتون.
می خواستم بگم که مایکل جکسون از سوی کسی هو نشد. بلکه تماشاچیان ریحانا را که بعد از مایکل روی سن آمد رو هو کردن تا دوباره مایکل برگرده. این خبر رو لیندزی لوهان که مجری اون مراسم بود هم تایید کرد.

-- reza diba ، Dec 10, 2006

مایکل هو نشد ریحانا هو شد شما که اطلاعاتتون غلطه بی خود ننویسید

-- niloofar ، May 29, 2007

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)